Temat: Zimowy "remont" DR-Z400
Witam w temacie garażowym.
Właśnie powoli zabieram się za doprowazdanie strucla do porządku przed nowym sezonem 2012.
Opiszę krótko parę problemów i poprosiłbym o porady. Powiem też, że mam zamiar zrobić wszystko we wałsnym zakresie, posiadam wiedzę (z samochodów...ale zawsze coś), narzędzia oraz zestaw niezbędnych manuali.
Silnik dość mocno dzwoni... wyeliminowałem łańcuszek rozrządu (wymieniony na nowy) oraz zawory (wyregulowane) . Mam zamiar co najmniej zdjąć cylinder i zobaczyć jak wygląda gładź (nicasil), tłok i troszkę dokłądniej przyjrzec się zaworom...
Pytania:
- Na co zwrócić uwagę i co jeszcze może powodować dzwonienie?
- w razie gdy zajdzie potrzeba grubszego remontu... co polecacie? Czy ma sens kupowanie zestawu tłok + cylinder? Szczególnie opcja BIG BORE - czy dół wytrzymuje zwiększoną moc?
- jak dokręcić odpowiednim momentem śrubę na korbowodzie od strony zębatki łańcuszka rorządu... śruba po drugiej stronie ma lewy gwint i nie ma opcji kontry (bieg + wciśnięty hamulec pomocniczy?
Jako, że to mój pierwszy post w tym dziale proszę o wyrozumiałość... i odpowiedzi lub linki do tematów (aczkolwiek wcześniej szukałem)