Odp: KTM 380 EGS by hacker33
tak wysłałem.
rabittsport
[url]http://www.rabittsport.pl/regeneracja-cylindrow-nicasil/[/url]
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tak wysłałem.
rabittsport
[url]http://www.rabittsport.pl/regeneracja-cylindrow-nicasil/[/url]
Dlaczego KTM w tym samym motocyklu stosuje dolną rolkę albo ślizgacz łańcucha?
Jakie to ma znaczenie w czasie jazdy?
hmmm... na moj gust to jet to i to a łąncuch leci pomiedzy tym . Slizg jest na dolnej czesci wahacza a rolka na ramie i ma to zapobiegac obwisnieciu lancuchaw przedniej czesci .
Nie kumacie pytania.
W modelach EXC jest rolka w SX ślizg. Oba te elementy występują pod wahaczem.
Pytanie dlaczego tu jest rolka a tu ślizg?
U mnie jest rolka, ale już w wersji SX jest ślizg.
Domyślam się, że rolka waży więcej ale też więcej wytrzymuje. Jest też mniej odporna na brud (2 łożyska).
Ślizg jest lżejszy, mniej wytrzymuje ale brud mu nie przeszkadza.
Rolka też jest droższa od ślizgacza.
Dobrze rozumuje?
w husqvarnie w modelach cross jest ślizg a w enduro jest rolka. W RR jest ślizg a R rolka Pewnie jest to podyktowanie zużyciem. Wiadomo że cross jest wyczynem a w enduro bardziej chodzi o żywotność elementów. Takie jest moje rozumowanie :)
Czyli myślimy tak samo:)
Dzisiaj poświęciłem czas na doprowadzenie chłodnic do stanu cieszącego oko.
Wpierw mycie, później szorowanie i na końcu prostowanie lamelek.
przed prostowaniem:
po prostowaniu:
efekt końcowy
Mam jeszcze pytanie do posiadaczy pomarańczy co jest pomiędzy ramę a zbiornikiem oryginalnie w KTM?
U mnie były to 3 miejsca potraktowane gumówką i wypaćkane czarnym silikonem:)
Domyślam się, że oryginalnie jest coś bardziej przemyślanego.
gruba przeźroczysta folia
a lamelki w chlodnicy w ktm'ie fabrycznie pogiete sa
Ona jest przyklejona do ramy czy jakoś spięta trytkami?
przyklejona
dzięki
to mówisz że właśnie zepsułem chłodnice?:P
z tą rolką to nie koniecznie ,że rolka to enduro, w RM-ie miałem rolkę ...
Piękny projekt :)
Będę przyczajał codziennie bo jest baaaardzo ciekawie :)
Lecimy dalej.
Wczoraj wymieniłem na nowy przetarty na wylot kondensator i zamontowałem elektrykę (banalna sprawa, żeby w DRZ było tak mało kabli eh...;)
Natomiast dzisiaj dotarła kolejna perełka - tylny amortyzator WP Factory z KTM-a SMS :)
Piękny czarny kolor jeszcze bardziej podkreśli przyszły czarny kolor wścieklizny:D
Teraz muszę zrobić drobne zakupy w KTM-ie i uporać się z VIN-em na ramie.
Potem będzie można już zakładać wahacz i starać się formować motocykl.
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 75 zapytań