1

Temat: DT na SUPERMOTO

Witam, jestem nawy na forum i jeśli robie coś nie tak prosze nie banować  tylko powiedzieć o co chodzi. A ja mam do was takie pytanie, zacząłem przerabiać swoja DT na sm i nie wiem co dalej najważniejsze juz mam koła już złożyłem (jak ktoś by chciał info jakieś co i jak z kołami to chętnie udziele informacji). Silnik tez już odmłodziłem chodzi mi o to żeby moja Dt wyglądała jak sm bo śmiga sie już nią fajnie ale brakluje jej czegoś ... tylko czego jeśli mógłbym się dowiedzieć co jest jeszcze ważne w SM a mojej DT tego brakuje (chodzi o mechanikę i wygląd)  . Z góry dziękuje za odpowiedź

a oto zdjęcia mojej DT
http://bikepics.com/pictures/1176403/
http://bikepics.com/pictures/1267737/
http://bikepics.com/pictures/1267736/
http://bikepics.com/pictures/1267738/
http://bikepics.com/pictures/1267739/

2

Odp: DT na SUPERMOTO

Dla mnie jest OK. Jak Ci sie nudzi, albo masz za duzo kasy, mozesz zmienic "listki" na kierownicy, na handbary.
No i w SM jest troche krótszy błotnik niz w crossie/enduro.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

3

Odp: DT na SUPERMOTO

Skróć albo kup mniejsze błotniki i SM jak się patrzy. No może bym normalną lampę założył bo za tymi co masz nie przepadam.
A jakie i od czego masz te kółka?? Ja do Dt miałem zamontowane od TDR i pasowały idealnie. Aty masz oryginalne od tej nowej DT 125X??

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

4

Odp: DT na SUPERMOTO

Ja bym zdemontował bagażnik i zmienił tylni błotnik + to co wcześniej mówili koledzy 

www.grafimax.pl
Koszulki z dowolnym nadrukiem, reklamy na samochody, napisy na foli, reklamy led, druk wielkoformatowy, strony www

5

Odp: DT na SUPERMOTO

bagażnika już nie ma a przez zimę będzie malowany na oryginalne kolory wszystkie śrubki wszystkie ściągacze handbary i tego typu śmieszne rzeczy będą wymieniane. a co do felg to sa felgi zrobione przeze mnie w sensie takim że u Olka kupiłem rafki czyli same felgi to jakieś 500 zł za sztukę później piasty mam ze starych kół a szprychy to mi koleś załatwił co zaplata felgi dla Olka czyli sprawdzony koleś szprychy są polskiej produkcji więc było taniej.
jakby kogoś interesowało podaje kosztorys kół
-rafki (suche  felgi firmy rexfelgen) 500 zł sztuka
-piasty z starych kół + piaskowanie i malowanie proszkowe 50 zł
-zaplatanie (robocizna +szprychy) 250 zł za szt.
-łożyska 20 zł szt.
-oponki po 300zł szt.
więcej grzechów nie pamietam.   :)

6

Odp: DT na SUPERMOTO

Troszkę dużo ci wyszły te kółka. Mnie komplety kół od TDR kosztował 400zł z tarczami.

A i mam pytanko jakoś utwardziłeś zawieche?? Bo u mnie strasznie lubiało bujać:/

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

7

Odp: DT na SUPERMOTO

tak to fakt buja jak ch!@#a przez zimę coś tez mam zamiar z tym zrobić myślę o oleju gęstości więcej niż 40 na pewno bo teraz mam 40 i może jakieś inne sprężyny.
a co do kółek to powiedz mi co robisz jak wjedziesz w jakiś mniejszy teren i sobie skoczysz koła z tdr nie są szprychowane wiec nie można wycentrować i sa tylko coraz bardziej krzywe :) wiec nie wiem czy się opłaca co sezon wydawać 400 zł poza tym nie ma to jak ładnie wyglądające sm na kołach sm:) no chodź teraz i tak już robią te duke nuke na całych nieszprychowanych kółkach ale cena i materiał się znacząco różnią od kół z tdr:)

8

Odp: DT na SUPERMOTO

nie od kolegi ale polecam husqvarna miała tydzień temu remont śilnika i śmiga niemiłosiernie i oponki ma do niej z mistrzostw siata jakieś tam strasznie miękkie ! super się trzymają w zakrętach ta husqvarna to po prostu mistrzostwo :) polecam

9

Odp: DT na SUPERMOTO

A jakiej szerokość masz obrecze?? 3" i 3,5"??

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

10

Odp: DT na SUPERMOTO

3,5" przód i tył bo nie było 3 " żeby ją wsadzić na przód ale powiem Ci że duuużo lepiej wygląda z 3,5" z przodu i tyłu bardziej smukła i poważna


Więc tak motocykl jest rozebrany rama jest w czesciach teraz potrzebuje kilku rad
-o czym powinienem pamietac oddawając rame i reszte to piaskowania i malowania proszkowego?
-czy mam zabespieczac gwinty?
-co z tabliczką znamionową
-jak to powinno wygladac nie jestem zaden mechanik ale moto potrafie rozkrecic tylko co dalej? pomocy <rozpacz> z góry dzieki za podpowiedzi.

Po piaskowaniu i malowaniu proszkowy spoglądając na główkę ramy zauważyłem że nie mam numerów ramy i tabliczki znamionowej pomocy co mam zrobić słyszeliście juz o takich przypadkach ? co proponujecie?

ok zrobione remont skonczony jeszcze tylko czekam na błotnik i stopkę i bedzie idealnie sami oceńcie jak wam się podoba transformacja (sam wszystko robiłem :) hehe jestem z siebie dumny

http://bikepics.com/members/dzanus/96dt125r/default.asp?i=974938&s=0

11

Odp: DT na SUPERMOTO

Zliczyłes może wszystkie koszty przeróbki na smoto ?

motoslide.com

12

Odp: DT na SUPERMOTO

tak mogę ci podać:) jest tego troszkę ale czego się nie robi dla miłości:) no i w miedzyczasie był remont silnika za 2k:) i malowanie odnawianie przerabianie wszystko co w nim zrobiłem warte jest więcej niż moto :)

13

Odp: DT na SUPERMOTO

Moj na ddzien dzisiejszy wyglada tak: http://img144.imageshack.us/my.php?image=23456.jpg  ale jeszce troszke pracy przedemna ;p

Live to ride ^^

14

Odp: DT na SUPERMOTO

no no no co to za moto:) ? bardzo ładnie juz wykonane widać ze się przyłożyłeś:) fele malowane proszkowo?

15

Odp: DT na SUPERMOTO

No włąssnie co to jest za motor

Dżanus to ile wyszła cała przeróbka , bez remontu silnika:P

motoslide.com