A ja podsumuje to tak... Jeśli nadal mówisz "żebym się nie zesrał z kosztami" to znaczy że nadal jesteś na poziomie DRZety !!! :mad:
Ponczo, mam dziwne wrażenie że założyłeś temat dla samego budowania napięcia "czym to Ponczo będzie jeździł w nadchodzącym sezonie"
Wskazówka na Super Motocykl... wersje są dwie.
-kupujesz motocykl od kogoś pewnego, od kogoś kto pozwoli ci rozebrać motocykl u mechanika (ja tak sprzedaje CRFe)
-kupujesz motocykl za 10 tysi... w ciemno bez oglądania, bez jeżdzenia... przyprowadzasz do domu i tego samego dnia rozbierasz i remontujesz wkładając jakieś od 3 do 5 tysięcy. Robiąc moto pod siebie i ciesząc się rozmową na forum o twoich postępach przy remoncie.
Zapewniam że w obu tych wersjach będziesz prze szczęśliwy. :)
Jest jeszcze jedna wersja, niemal jak szansa jedna na tysiąc... masz tak zajebiste szczęście jak ja przy zakupie CRFy. Ale takie cuda nie zdarzają sie często.
Jeżdzę od 3 lat wyczynem i wkładam między mity bajki o tym jak to "wyczynówka jest kosztowna"
Jeśli zrozumiesz że musisz zmieniać olej, że po dwóch trzech latach musisz zmienić tłok i raz do roku ten silnik rozbierać.
Ale co po tym.. .jeśli tłumaczysz wszystkim jak krowie na miedzy a dalej są sętki tematów... zajebisty, szybki, mocny, z przyspieszeniami, objeżdżający wszystko i tak bym nie musiał włożyć ani jednej złotówki.
Najlepiej olej co 25 tysięcy km. no i żeby chciał jeździć na oleju LOTOS Mineralny 15 w 40 ;)
Kupujesz z głową i sie musisz cieszyć.
Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach 44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR