1

Temat: Problem z rozruchem

Witam, mam taki problem że gdy kręcę rozrusznikiem, to resetują się wszystkie zegary, tak jak by ktoś akumulator rozłączał, a rozrusznik nie ma siły odpalić moto. Dopiero kopniak daje radę, jak chwilę pochodzi to po zgaszeniu można go odpalić, ale dziś np po nocy nie chciał znów zagdakać, i zegary też się zresetowały. Czy to możliwe że podczas przewrotki uszkodziłem sobie coś w akumulatorze?

http://radzix.riderblog.pl/
Świeżak , Zipp Tracker 250 , daje radę.

2

Odp: Problem z rozruchem

Na moje oko to zbyt niski prąd rozruchowy z akumulatora. Niby akumulator daje prąd, niby jest naładowany ale przy dużym poborze prądu może to się tak objawiać. Zasugerowało mnie te resetowanie ustawień licznika.
Zakład elektryczny i tam bez problemu zmierzą Ci napięcie z aku :)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

3

Odp: Problem z rozruchem

Podczas przewrotki, mógł uciec elektrolit z akumulatora i dlatego nie ma siły kręcić.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

4

Odp: Problem z rozruchem

Moim zdaniem akumulator Ci się kończy... i czeka Cię wymiana.

;)

5

Odp: Problem z rozruchem

K@mil napisał/a:

Moim zdaniem akumulator Ci się kończy... i czeka Cię wymiana.

W motorze który ma 300 km od nowości? :)

http://radzix.riderblog.pl/
Świeżak , Zipp Tracker 250 , daje radę.

6

Odp: Problem z rozruchem

radzio napisał/a:

Podczas przewrotki, mógł uciec elektrolit z akumulatora i dlatego nie ma siły kręcić.

!!!!

7

Odp: Problem z rozruchem

radzix napisał/a:

W motorze który ma 300 km od nowości? :)

Oooooo :)
O tym nie wiedziałem :)

;)

8

Odp: Problem z rozruchem

radzix napisał/a:
K@mil napisał/a:

Moim zdaniem akumulator Ci się kończy... i czeka Cię wymiana.

W motorze który ma 300 km od nowości? :)

Jak najbardziej.
Często nawet z nowymi akumulatorami  z półki sklepowej dzieją się takie cyrki.
Tak wyglądają porady na forach nie dotykając problemu jest to tylko teoretyczne gdybanie.
Skąd wiesz że w nowym motocyklu nie masz 3 letniego akumulatora. Skąd wiesz że w nowym akumulatorze nie robi się zwarcie?

Problemy elektryczne są najgorszymi usterkami do zdiagnozowania, tu nic nigdy nie jest natychmiast oczywiste.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

9

Odp: Problem z rozruchem

sprawa jest trywialna do zbadania. podepnij aku z auta i odpal motocykl, jesli odpali znaczy  że masz padnięty aku w moto (co jest pewne na 99% przy tych objawach). potem sprawdź czy masz zwykły kwasowy akumulator i jeśli tak to uzupełnij poziom elektrolitu do zalecanego jeśli brakuje i reklamuj u sprzedawcy :) jeśli żelowy to też reklamuj.  :D
btw. nic nie wspominaj o przewrotce jeśli nie widać tego po motocyklu w przypadku aku kwasowego :) jeśli widać to naklej jakieś naklejki na czas wizyty u dealer'a :D

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

10

Odp: Problem z rozruchem

dukeSebo napisał/a:

Na moje oko to zbyt niski prąd rozruchowy z akumulatora. Niby akumulator daje prąd, niby jest naładowany ale przy dużym poborze prądu może to się tak objawiać. Zasugerowało mnie te resetowanie ustawień licznika.
Zakład elektryczny i tam bez problemu zmierzą Ci napięcie z aku :)

Dokladnie ...... :)

Radzix ,przechodziłem  to u siebie w Trackerze ...  kupiłem aku ( żel ) z większym prądem rozruchowym i problem nie istnieje.

i can do this .. here, hold my beer