Temat: Kto planuje starty w MP w sezonie 2012
Niech wpisują się tu ludzie, którzy będą startowali w MP. Podajcie klasy.
#13 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Kto planuje starty w MP w sezonie 2012
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niech wpisują się tu ludzie, którzy będą startowali w MP. Podajcie klasy.
Ja!!! :)
S1 i S2, znaczy sie i Open
Jeżeli szybko sprzedam 560 i popełnię świeżutką 450tkę to 250 i Otwarta
w kisielinie zaproponowałem Panu Kałuży system podobny do MŚ S1 i S2 i trochę z MCZ bez podziału na poj tj
S1 = MP ( bez podziału na poj )
S2 = PP ( bez podziału na poj )
z dniu 3 wyścigi dla każdej klasy ( dwa za mało cztery za dużo )
tak że BART03 nie sprzedawaj na siłę sprzęta bo może nie będzie trzeba
ja jestem zwolennikiem wprowadzenia ograniczen czasowych. Jak ktos w s2zrobi czas zbliżony do czasu z s1 to zmiana klasy obowiązkowa. Za to nalezy wyrównać opłaty tak aby zmiana klasy nie byla kara... Mysle ze wyrówna to poziom i tym samym bedzie lepsze widowisko. Pp to amatorka a nikt nowy tam nie przychodzi bo jak nie ma szans nawet na miejsce w pierwszej 15 to co to za zabawa. Nalezy tez pomyśleć czy zmiana klasy obowiązuje tylko w pierwszym wyścigu czy tez we wszystkich. Podobne zasady byly chyba w czechach i sa chyba we wszystkich wyścigach...
w kisielinie zaproponowałem Panu Kałuży system podobny do MŚ S1 i S2 i trochę z MCZ bez podziału na poj tj
S1 = MP ( bez podziału na poj )
S2 = PP ( bez podziału na poj )
z dniu 3 wyścigi dla każdej klasy ( dwa za mało cztery za dużo )tak że BART03 nie sprzedawaj na siłę sprzęta bo może nie będzie trzeba
w MŚ każda klasa jedzie 3 wyścigi jednego dnia?
Jak dla mnie to 3/4 zawodników z PP powinno przejść do MP.
Klasa Pucharu Polski byłaby przeznaczona, dla początkujących zawodników i jeźdźców z ulicy na LC4-kach, dukach, DRZetach itp
Za to nalezy wyrównać opłaty tak aby zmiana klasy nie byla kara...
z tegorocznego regulaminu:
"VII. Wpisowe
Wpisowe do zawodów wynosi:
Mistrzostwa Polski
- dla kadej klasy - 200 zł
- za start w drugiej klasie - 100 zł
- za zgłoszenie zespołu (obowizuje licencja sponsorska) - 50 zł
Puchar Polski
- dla kadej klasy - 170 zł
- za start w drugiej klasie - 90 zł "
różnica we wpisowym wynosi 30 - 40 zł to nie jest przepaść, no chyba że są jeszcze jakieś ukryte opłaty.
ludzie z PP nie przechodzą do MP bo sądzą że i tak nie mają szans na jakiś pamiątkowy pucharek.
ja bym proponował raczej stworzenie dodatkowej klasy zupełnie amatorskiej dla "ludzi z ulicy"gdzie nie będzie wymagana licencja a zawodnik może startować w takiej klasie jeden pełny sezon lub max 7 eliminacji w kolejnych 4 sezonach, potem automatycznie przechodzi na licencję B
i podobna zasada powinna obowiązywać z licencją B :)
Panowie na stronie PZM jest taki druk propozycje do zmian w regulaminie. Trzeba sie zastanowić zebrać wszystkie myśli do kupy i wysłać do pzm. Pomysł Rafała jest fajny jak będzie mało zawodników w danej klasie,ale jak będzie już ok to podział na klasy jest dobry. 3 wyścigi dziennie to optymalny pomysł, treningi i czasowki powinny być w sobotę, a wyścigi w niedziele. Tym sposobem będzie czas na zorganizowanie wszystkich wyścigów we wszystkich klasach. Z Pucharu Polski powinno odchodzić co roku minimum 6 zawodników z klasy. Co wy na moje propozycje?
Nazewnictwo lepsze by było niemieckie
S1 S2 MP
C1 C2 PP
A puchar polski powinien nazywać sie klasa amator żeby motywować ludzi do przejścia do MP. Bo lepiej brzmi ze sie scigam w MP niż w klasie amator, przynajmniej jak sie szuka sponsora itd.
- dwudniowe zawody - to zabije organizatorów ( chronometraż + PZM )
- przy trzech wyścigach dla dwóch klas i tak będziemy mieli o 2 wyścigi w dniu
mniej to ok 40 mnin na dodatkowe przerwy pomiędzy
- podział na poj można zastosować dopiero jak frekwencja będzie to wymuszała -
ale z tym to tylko kłopot w Gostyniu - puki co 110 % czasu najlepszego lub max
ilość dopuszczona na danym obiekcie - ale obyśmy mieli takie problemy :)
Rozbijanie na wiele klas to zabiło skutery i zaraz zabije gokarty :(
1 Dla mnie jeszcze jedno. MP powinny jechać bez startowego lub 50% PP:) tak jak w MX, może to zmotywuje bardziej:)
2 Do tego likwidacja podziału na pojemność -jedna klasa w MP
3 W pucharze zostawiłbym 2 klasy:
a. Po pierwsze organizator więcej kasy zbiera a jeżeli ktoś chce jechać dwie to czemu nie.
b. głupio jest gdy pierwszy raz startujesz w zawodach i nie zalapujesz się do wyścigu
4 fajna propozycja 3 wyścigi, ale myśle że tylko dla MP bo wymaga jednak to kondycji.
w tym wypadku puchar 2 x 2 wyścigi
MP 3 wyścigi
też dobrze
pisać do PZM wnioski może coś zmienią jak będzie w miarę zbieżne
propozycje
proponuję nr I propozycja Kaczora
nr II propozycja Moja
mysle ze trzeba napisac jeden wniosek a pod nim podpisy wszystkich
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Kto planuje starty w MP w sezonie 2012
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 74 zapytań