16

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

gaźnik daje bardzo duzo to wiem napewno ale nie wydaje mi sie aby membrana dała ci jakies spektakularnie lepsze osiagi :) poprostu wyrzucona kasa. Niezbyt rozumiem o co Ci chodzi z tym nagarem aluminium itd ale to nie jest wazne :)

Husqy SMR-R 450

17

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

Więc wszystko jasne Dziekuje o to mi chodzilo zeby wlasnie ktos mi to wszystko przetlumaczył:D Zostaje wiec gaznik....
A Co z ta mebrana kupować ja polepszy sie cokolwiek czy to tylko jakas byjda......
Ten olej jest sprawdzony przez czlowieka ktory jezdzi krosami po torach od 3 lat i w tym sezonie wymienial juz 2 razy w swoim ktm 125... Mowil ze zdecydowanie tlok wiecej wytrzymuje na Motul 800 niz na castrol racing....

18

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

a myślałem że poznałem już wszystkie tjuningi ...a tu proszę więcej pierścieni do 2t ...czego to ludzie nie wymyślą


zainwestuj w dysze ,strojenie , markowy rozprężacz ,lej castrol'a - staraj się ustawić optymalna reakcje zaworu wydechowego ( pod styl twojej jazdy) jak jest "ręczna" regulacja .

pzdr

i can do this .. here, hold my beer

19

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

wiec nie bede tej membrany kupowal tak myslalem ze to nic nie da....
no poprostu tlok sie przegrzał i stanol w cylindrze nie uszkadzajac go zostawil tylko troche aluminium na sciance po stronie ssacej i latwo to usunolem.... wiec kupilem nominalny tlok...

20

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

to dysze czy gaznik???
a propo oleju to lepiej lac od samego poczatku jeden czy moge naprzyklad zmiksowac castrol z motulem ? hehe:P

21

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

ja tej samej klasy oliwa to mozesz ( np. do syntetyka dolac równiez syntetyk smiało). Stare wsk'i czy jawy mialy chyba nawet po 3 perscienie, ale to dlatego ze pasowanie robil w nich kowal w kuźni ;p a jak chcesz kompresje wiekszą to zobacz czy masz mieso do usuniecia z cylindra/glowicy i planowanie. Licz sie ocywiscie z krotsza zywotnoscia (silnika, nie Twoją;p).

22

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

oleje możesz śmiało w dozowniku mieszać. Ja raz miałem zmieszane 3 oleje. Castrol motul, ipon i działa dalej haha :) Grunt, żeby były tej samej klasy (up)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

23

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

Wymieniał olej w dozowniku??

Husqy SMR-R 450

24

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

Castrol wcale nie jest takim dobrym olejem :) Klasa FC+, szukaj cos z olei Ipone, do mieszania wstepnego z klasą FD, polecam Ipone Samurai oraz Stroker2. Dodatkowe pierścienie to śmiech na sali, jak chcesz  naprawde poprawić osiągi w 2T, to musialbys sie zainteresować kanałami w cylindrze, tzn nie ty a jakis doswiadczony mechanik ktory sie tym zajmuje, w pl jest bardzo malo takich ludzi, bardziej niemcownia, StreetBuzz oraz ScooterAttack, jest ich tam w niemczech naprawde duzo. Wiekszy gaznik, odpowiednia regulacja, membrana daje cos dopiero po wiekszym tuningu, taka membrana nie ma blaszek ograniczajacych otwarcie sie zaworu, co daje wieksza moc w zakresie wysokich obrotow. Tyle ze taki profi tuning to ogromny wydatek pieniedzy. Vertex robi bardzo dobre tloki, ale najlepszymi ich nazwac nie mozna, bo inne firmy ktore robia tez bdb tloki, takie jak Wossner, Prox, Wiseco. A zapomnialbym o wydechu, konkretniej wydech w 2T jest jak turbo w 4t. Poszukaj goscia o nicku Dudi, spawa liczone wydechy do 2T, tylko trzeba mu dostarczyc motocykl. Mozna tez zwiekszyc stopien sprezania, poprzez splanowanie glowicy, tylko nie mozna przekroczyc 14 barow sprezania, bo powyzej tej granicy jest ogromne ryzyko spalania stukowego ktore destruktywnie wplywa na caly silnik. Ale zwiekszenie stopnia sprezania spowoduje drastyczny spadek wytrzymalosci tloka, korby i lozysk, nie, zle to ujolem, interwal pomiedzy wymianami tloka, korby i lozysk drastycznie sie skraca :). Przy tak ogromnych modach mozna wycisnac ponad 42km na kole ze 125ccm pojemnosci. Jest jeszcze mozliwosc ekstremalnego tuningu, zastosowanie stawidła zamiast zaworu membranowego, tyle ze przy stawidle wolne obroty nie istnieją, silnik zaczyna zyc dopiero przy wysokich obrotach, ale za to moce rzedu 50km na kole z 125ccm pojemnosci ;)

25

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

50 km ze 125 i co jeszcze... wymiana tłoka i reszty pierdół 2 razy w sezonie  :cool:  też mi interes

26

Odp: Co Jak Dołożę Dodatkowy Pierscien Na TŁOKA......

dj-mati napisał/a:

50 km ze 125 i co jeszcze... wymiana tłoka i reszty pierdół 2 razy w sezonie  :cool:  też mi interes

Wez pod uwage ze te silniki stosowane sa chyba tylko i wylacznie w sporcie :) i zeby tylko 2 razy w sezonie wymieniac ten tlok :D :lol:  :lol: Radze poczytac artykuly o silnikach 2T postawionych na stawidle :)

Silniki sterowane stawidłem są najsilniejsze i moce uzyskiwane przez nie dochodzą do 52 KM z pojemności 125 cm3 Silniki te są bardzo popularne w sporcie kartingowym, motorowodnym jak również w modelarstwie gdzie potrafią osiągać zawrotne osiągi: z pojemności 3,5 cm3 silnik potrafi osiągnąć 2,8 KM przy 66 000 obr/min przeliczając to 800 KM! Z tysiąca pojemności. Paliwem tego silnika jest mieszanka metanolu, oleju i małego dodatku nitrometanu rzędu 1,5 %

:D