Castrol wcale nie jest takim dobrym olejem :) Klasa FC+, szukaj cos z olei Ipone, do mieszania wstepnego z klasą FD, polecam Ipone Samurai oraz Stroker2. Dodatkowe pierścienie to śmiech na sali, jak chcesz naprawde poprawić osiągi w 2T, to musialbys sie zainteresować kanałami w cylindrze, tzn nie ty a jakis doswiadczony mechanik ktory sie tym zajmuje, w pl jest bardzo malo takich ludzi, bardziej niemcownia, StreetBuzz oraz ScooterAttack, jest ich tam w niemczech naprawde duzo. Wiekszy gaznik, odpowiednia regulacja, membrana daje cos dopiero po wiekszym tuningu, taka membrana nie ma blaszek ograniczajacych otwarcie sie zaworu, co daje wieksza moc w zakresie wysokich obrotow. Tyle ze taki profi tuning to ogromny wydatek pieniedzy. Vertex robi bardzo dobre tloki, ale najlepszymi ich nazwac nie mozna, bo inne firmy ktore robia tez bdb tloki, takie jak Wossner, Prox, Wiseco. A zapomnialbym o wydechu, konkretniej wydech w 2T jest jak turbo w 4t. Poszukaj goscia o nicku Dudi, spawa liczone wydechy do 2T, tylko trzeba mu dostarczyc motocykl. Mozna tez zwiekszyc stopien sprezania, poprzez splanowanie glowicy, tylko nie mozna przekroczyc 14 barow sprezania, bo powyzej tej granicy jest ogromne ryzyko spalania stukowego ktore destruktywnie wplywa na caly silnik. Ale zwiekszenie stopnia sprezania spowoduje drastyczny spadek wytrzymalosci tloka, korby i lozysk, nie, zle to ujolem, interwal pomiedzy wymianami tloka, korby i lozysk drastycznie sie skraca :). Przy tak ogromnych modach mozna wycisnac ponad 42km na kole ze 125ccm pojemnosci. Jest jeszcze mozliwosc ekstremalnego tuningu, zastosowanie stawidła zamiast zaworu membranowego, tyle ze przy stawidle wolne obroty nie istnieją, silnik zaczyna zyc dopiero przy wysokich obrotach, ale za to moce rzedu 50km na kole z 125ccm pojemnosci ;)