16

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

Pisze z jebanego telefonu i mam filozoficzny nastrój bo mi sie pogoda zjebała na urlopie...

17

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

K@mil napisał/a:

Zauważyłem, że DRZ występuje w kilku wersjach: S, SM i E...

Krótko :

- "S" - wersja "standard", moc chyba z 34KM

- "SM" - wersja SuperMoto, moc ta  sama co "S", wyróżnia go zawieszenie upside-down (twardość -szosa), pełna regulacja przód i tył, większe tarcze, typowe SM, waga 134kg suche

- "E" - prawdziwe hard enduro, inny gaźnik - 50KM, brak el. rozrusznika , brak podnóżków pasażera, niższa waga 119kg...

Hardcore - it's more than music...

18

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

Belzebub dzięki za wypowiedź :)

To już wiem czemu wszyscy polecają kupić E i przerabiać.

;)

19

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

Zna ktoś adres typowego forum o DRZ 400??

;)

20

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

[url]http://forum.supermoto.pl[/url]/  :D


[url]http://www.supermotojunkie.com/forumdisplay.php?39-Suzuki[/url]
[url]http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=25[/url]
[url]http://www.drz400uk.org[/url]/

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

21

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

Belzebub napisał/a:
K@mil napisał/a:

Zauważyłem, że DRZ występuje w kilku wersjach: S, SM i E...

Krótko :

- "S" - wersja "standard", moc chyba z 34KM

- "SM" - wersja SuperMoto, moc ta  sama co "S", wyróżnia go zawieszenie upside-down (twardość -szosa), pełna regulacja przód i tył, większe tarcze, typowe SM, waga 134kg suche

- "E" - prawdziwe hard enduro, inny gaźnik - 50KM, brak el. rozrusznika , brak podnóżków pasażera, niższa waga 119kg...

są wersje E z elektryczną rozruchajką ;)

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

22

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

Ja mam E i mam elektryczną  ;)

23 Ostatnio edytowany przez K@mil (2011-08-31 23:29:52)

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

Jak Ci się sprawuje ten motocykl?
Zadowolony jesteś?
Sam serwisujesz?



A powiedzcie mi po czym poznać przeróbkę np z E na SM?
Czym one się różnią tak na pierwszy rzut oka?

;)

24

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

odnośnie wymiany oleju w wyczynówkach to np w WR450 jest go 1 litr, wymiana książkowo co 1000km, oczywiście częściej niż w 4 paku ale finansowo nie ma tragedii a sam zabieg zajmuje 15 minut

25

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

K@mil napisał/a:

A powiedzcie mi po czym poznać przeróbkę np z E na SM?
Czym one się różnią tak na pierwszy rzut oka?

Znawcą nie jestem ale E to :
- plastikowy bak
- zawieszenie jak w  wyczynie (większa średnica rur)
- brak instrumentów pokładowych (zegary)
- chyba nie ma tylnego stelaża
- brak podnóżków pasażera

*strzelam z pamięci, jak gdzieś jest byk to poprawcie

Hardcore - it's more than music...

26 Ostatnio edytowany przez Ponczo (2011-09-01 13:03:12)

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

w sm masz zawieszenie ups  a w wersji  s i e masz zwykłą zawieche

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

27

Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)

wersja e ma jeszcze gaźnik keihin FCR