Odp: Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)
Pisze z jebanego telefonu i mam filozoficzny nastrój bo mi sie pogoda zjebała na urlopie...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Pisze z jebanego telefonu i mam filozoficzny nastrój bo mi sie pogoda zjebała na urlopie...
Zauważyłem, że DRZ występuje w kilku wersjach: S, SM i E...
Krótko :
- "S" - wersja "standard", moc chyba z 34KM
- "SM" - wersja SuperMoto, moc ta sama co "S", wyróżnia go zawieszenie upside-down (twardość -szosa), pełna regulacja przód i tył, większe tarcze, typowe SM, waga 134kg suche
- "E" - prawdziwe hard enduro, inny gaźnik - 50KM, brak el. rozrusznika , brak podnóżków pasażera, niższa waga 119kg...
Belzebub dzięki za wypowiedź :)
To już wiem czemu wszyscy polecają kupić E i przerabiać.
Zna ktoś adres typowego forum o DRZ 400??
[url]http://forum.supermoto.pl[/url]/ :D
[url]http://www.supermotojunkie.com/forumdisplay.php?39-Suzuki[/url]
[url]http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=25[/url]
[url]http://www.drz400uk.org[/url]/
K@mil napisał/a:Zauważyłem, że DRZ występuje w kilku wersjach: S, SM i E...
Krótko :
- "S" - wersja "standard", moc chyba z 34KM
- "SM" - wersja SuperMoto, moc ta sama co "S", wyróżnia go zawieszenie upside-down (twardość -szosa), pełna regulacja przód i tył, większe tarcze, typowe SM, waga 134kg suche
- "E" - prawdziwe hard enduro, inny gaźnik - 50KM, brak el. rozrusznika , brak podnóżków pasażera, niższa waga 119kg...
są wersje E z elektryczną rozruchajką ;)
Ja mam E i mam elektryczną ;)
Jak Ci się sprawuje ten motocykl?
Zadowolony jesteś?
Sam serwisujesz?
A powiedzcie mi po czym poznać przeróbkę np z E na SM?
Czym one się różnią tak na pierwszy rzut oka?
odnośnie wymiany oleju w wyczynówkach to np w WR450 jest go 1 litr, wymiana książkowo co 1000km, oczywiście częściej niż w 4 paku ale finansowo nie ma tragedii a sam zabieg zajmuje 15 minut
A powiedzcie mi po czym poznać przeróbkę np z E na SM?
Czym one się różnią tak na pierwszy rzut oka?
Znawcą nie jestem ale E to :
- plastikowy bak
- zawieszenie jak w wyczynie (większa średnica rur)
- brak instrumentów pokładowych (zegary)
- chyba nie ma tylnego stelaża
- brak podnóżków pasażera
*strzelam z pamięci, jak gdzieś jest byk to poprawcie
w sm masz zawieszenie ups a w wersji s i e masz zwykłą zawieche
wersja e ma jeszcze gaźnik keihin FCR
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Niedrogie w utrzymaniu, a ciekawe Supermoto :)
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 71 zapytań