Odp: Co wybrac? XT 660 X/ KTM...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=MgfeJMjd7lc&list=PL18F3C7C45350E3AB[/url] po obejrzeniu tego , napalilem sie na DRZ :) Mialem troche slabsze zdanie o niej ,coraz lepiej :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Co wybrac? XT 660 X/ KTM...
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[url]http://www.youtube.com/watch?v=MgfeJMjd7lc&list=PL18F3C7C45350E3AB[/url] po obejrzeniu tego , napalilem sie na DRZ :) Mialem troche slabsze zdanie o niej ,coraz lepiej :)
Hehe, a więc zapraszam tu :
[url]http://www.youtube.com/playlist?list=PL18F3C7C45350E3AB&feature=mh_lolz[/url]
V-max to rzeczywiście 150-160 max, niestety jak ichnie 40KM to za mało (uwaga : na kole ok.34-36KM) to pozostaje już Yamaszka WR 400/426/450, KATy (powiedzmy że pomijamy wyczyny EXC 525/530), ew. fajne Huśki SM-R 450/510 (serwisowo bezpieczniejsze niż WRki, bo te ciężko trafić niezajeżdzone, ew. z padniętym rozrządem i głowicą).
Prawda jest taka, że co osoba to inna opinia i każdy swoje chwali ;)
Nie oczekujcie też, że dostaniecie moto ideał - każdy ma swoje wady i zalety, zapierdalaki trzeba serwisować regularnie, a każda oszczędność odbije się czkawką. Spokojne Sumo nigdy nie będzie wyrywać rąk, ale za to odwdzięczy się bezawaryjnością - kompromis musi każdy znaleźć sam - i nie ma czegoś takiego jak moto idealne (chyba :D:D:D )
Pozdr!
PS. @Kamil - niezłe story z naprawy - dawno takowego nie widziałęm ;)
Belzebub obecnie smigasz DRZ 400 sm ? 150-160 jak na 40km to nie tak malo :) A co z Honda fmx ? to prawie to samo co DRZ ? moc podobna
pewnie żywotniejszy silnik bo nie tak wysilony ale cięższy sprzęt
@zioleczek12 -Sprzedaję 'turystyka' i wskakuję na DR-Zę, kasa już jest, styczeń/luty mam nadzieję coś przytulić, jeszcze kwestia garażu, ale coś się wykombinuje.
O FMX zapomnij -moc jak DRZ ale waga słonia -już lepiej uderzyć w XR czy TT/TTR.
BTW. Żeby nie było tak różowo - DR-Z też ma swoje minusy :
-mała moc i ciężko ją podbić (tj.nieopłacalne + tracisz bezawaryjność)
-dwuosobowe tylko w papierach
-wygodna kanapa tylko subiektywnie
ale coś za coś.. :)
Mi sie nie spieszy :) dopiero na zime cos kupie , poki co mam 7 tys , sprzedam obecne 2 motorki i wyjdzie okolo 11 tys :) + cos sie dozbiera . Czyli DRZ jak i XT 660 X sa malo awaryjne ?
zioleczek12 ja też na wiosnę coś planuję :)
Ten XT wydaje mi się za bardzo obciążały....
Widzialem kiedys XT 660 jak stal , chodzilo troche jak jakis Romet... Dopiero potem zabuczyl :) ale na niskich obrotach nic ciekawego , pewnie przez seryjny wydech ,ale ja tam sie nei znam :)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=TjukFnq-p-E[/url] potwor :)
XTX solidne sprzęty , może lekkoscią nie powala , ale z tego co piszesz to spokojnie sie zadowolisz nim .
Pozatym pamiętaj , że to od Ciebie zależy jak moto będzie latało ...
LC4 nie do końca ufam ...
Raczek ma XTX ładnie w karbonie zrobioną z wydechami wrp i gada ładnie [url]http://www.youtube.com/watch?v=CCT0ksVkw9A&feature=relmfu[/url]
Tak jak piszecie to wszystko git , ale kwestia kluczowa -do czego potrzebne Wam moto - DRZ to czysty FUN + bezawaryjność, na XTX "nigdy" nie zrobicie tego co prezentuje choćby "Jaca" na swoich filmikach - to nie ten kaliber, wydechy pod silnikiem ograniczają prześwit radykalnie- jasne, moto wygląda super (serio), widziałem z bliska (fakt -nie jeździłem) i robi efekt, jednak to "mały" klocek (bez obrazy) i terroru to tym nie będzie ;)
Nie mówię że od razu KTM, bo to trzeba lubić, ale prawda jest taka że zawsze gdzie jest "ogień" to zaczynają się posiedzenia z serwisówką - Panowie (i Panie) -bazą do tego typu moto są wyczyny i tak na to trzeba spojrzeć - cała reszta ma tylko design SM, a wady dyskwalifikujące pozostają (waga, środek ciężkości, poręczność klocka, etc.)...
Pozwolę przytoczyć cytat :
- co do zakupu DR-Zy : temat wałkowany 100-krotnie -> choćby TU :
[url]http://forum.supermoto.pl/topic17253-drz-400-sm-za-10-tys-warto.html[/url]
- nie ma czegoś takiego jak "uniwersalne SuMo" i nie ma czegoś takiego jak kupno np.KTM bo "on mi się podoba" :*są spokojne SuMo i są wyczyny : jeśli kupisz KTMa pow. 400ccm bo ładnie wygląda, to nie zdziw się, że będziesz się bał na nim jeździć. Można kupić spokojną HONDĘ XR lub Yamahę XT660X, ale to turystyczne maszynki niż zapierdalaki.
Powertuj forum bo jest parę RÓŻNYCH (radykalnie) opcji :
@HONDA XR (400/600)
@SUZUKI DR-Z S/SM (400ccm)
@YAMAHA WR 400/426/450 (ccm)
@KTM różne (125/250/300/450/525/660/690ccm)
@HONDA CRF 450ccm
@Husqvarna TE/SM...
@Husaberg Fe...kończąc na VORach i innych. Idąc w dół listy cena automatycznie leci w górę a bezobsługowość radykalnie w dół, im dalej w dół tym moto bardziej w wyczyn -a jak trafiasz na "okazję" za niezłą cenę to znaczy tylko i wyłączenie "że coś się dzieje" ;)
Każdy z nich był opisywany na forum co i jak : kolejność przy zakupie już masz, ...kwestia teraz żebyś dobrze wybrał i się przy tym nie połamał -
-reszta TU :
[url]http://forum.supermoto.pl/topic17350-pewien-dylemat.html[/url][url]http://forum.supermoto.pl/topic17253-drz-400-sm-za-10-tys-warto.html[/url]
pozdr!
Czyli kwestia kto do czego potrzebuje :)
DRZ-em rajdów z drugą połówką nie będzie, a samemu na prostej 'podobno' dupa siada po 30km... czyli od razu wiadomo po co jest ten moto ;) KTMy swoją mase nadrabiają mocą, ale takim XTX to widząć fajną leśną dróżkę -100razy człowiek się zastanowi czy wjechać (i czy wyjedzie)... a przecież chodzi oto żeby "zapier*alać" - inaczej kupmy choppery, bo po co się męczyć..
Żeby nie pieprzyć 3po3 - tu ładny przykład że nawet małą i zwinną 250ccm można się extra pobawić (jednak "mała i zwinna" są tu kluczem) :
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_RqoFY6Vquo&feature=related[/url]
kumpel ma drz 400 i mowi ze 160 leciał :D
Panowie wybaczcie ale nie moge czytać postów typu ''a ile on pójdzie bo chciał bym zeby wiecej niz 150'' , od razu przypominają mi sie czasy ja miałem 7 lat i latałem z kumplami od auta do auta patrząc ile mają na liczniku :D
zioleczek12 jak chcesz zeby moto szło wiecej niz 150 to kup sobie R1 i 150 bedzie szła na jedynce, moze to cie zadowoli
W SM nie chodzi o to zeby zapierdalało 150 tylko zeby start był potworny, jak bedzie trzeba to założysz takie przełożenie ze ci 200 pójdzie ale czy w tych motorach o to chodzi???
Dokładnie, ale może "zioleczek12" próbuje znaleźć moto uniwersalne i będzie chciał jakieś przelotówki walić
@zioleczek12 - Nie ma czegoś takiego jak uniwersalne SuMo, albo MOC i OGIEŃ albo bezawaryjność (a przy 150 na SM to Ci ryj urwie -sorry ale nie mogłem się powstrzymać).
pozdr!
''zioleczek12'' - ''musisz sobie odpowiedzieć na jedno zajebiście ważne pytanie- co lubisz w życiu robić ? a później to rób'' - przytaczając cytat z Nie płączących chłopaków ;p
Albo chcesz zapierdalać i cie na to stać albo chcesz jeździć motorem troche zwinniejszym od plastików i nakedów ale za to słabszym-nazwijmy to lizaniem zapierdalania :p
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Co wybrac? XT 660 X/ KTM...
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 74 zapytań