Temat: Mod Mikuni BST 40
Witam
Mam w LC4 z tego co wszyscy mowia najgorszy gaznik z trzech mozliwych Mikuni BST40 (pozostale to Dellorto PHM i Keinin FCR).
Zanim sie jednak wezme za jego wymiane chcialbym cos z niego wycisnac:) i teraz pytanie do was. Czy ktos modyfikowal orgialny gaznik tj zmienial dysze lub robil inne mody jak w biblii o BST napisano?
Ja mam wydech z SXC i mod air boxa (bez pokrywki i dodatkowe otwory z boku na oslonie) zrobione przez poprzednich wlascicieli. No i oczywiscie wywalone EPC:) Nie wiem czy cos bylo grzebane w gazniku. Mam wrazenie ze od 0 do 1/2 gazu jest zmulony od 1/2 do 3/4 jest ok a powyzej tez mu czegos brakuje. Doczytalem ze przy powyzszych modyfikacjach nalezaloby wymienic 'pilot fuel jet' z 42 na 45. Do 1/2 to praktycznie wszyskim theba sie bawic po trochu a powyzej 3/4 dysza glowna.
Dodatkowo przy ustawieniach sprawdzac nalot na swiecy bo to on pokazuje jaka mieszanka jest podawana do cylindra.
Jednak jeszcze nie mam zbytnio doswiadczenia przy takich modach wiec prosilbym o jakies wskazowki. Czy ktos kupowal dysze a Aso lub Larssonie? Ile taka przyjemnisc moze kosztowac?
Ponizej kilka linkow jesli ktos rowniez chcialby zglebic temat. Na forum.supermoto.pl niestety nic nie znalazlem :(
[url]http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184[/url]
[url]http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm[/url]
[url]http://www.ktmforum.co.uk/technical-how-tos/6618-duke-ii-exhaust-mod-rejet.html[/url]
[url]http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-392117.html[/url]
[url]http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=290325&hl=mikuni[/url]
Ps. Co oznacza nr dyszy np 140 142.5 145 itd. jest to dlugosc, srednica czy co? Jak rozbiore gaznik to w jaki sposob poznam jaka dysze mam wsadzozna?