16

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

mam problem z obrotami kiedy slinik jest goracy ustawiam obroty i jest wszytsko cacy natomiast kiedy troszke ostygnie odrazu sie zmieniaja i musze od nowa ustwiac i nie wiem jak z tego wybrnac

17

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

Prawdopodobnie masz źle ustawiony skład mieszanki w gaźniku. W tym bym się doszukiwał problemu.

18

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

a samemu da sie jakos ustawic sklad mieszanki czy trudna sprawa i lepiej do mechanika zaprowadzic?

19

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

[url]http://www.forumsamochodowe.com/printview.php?t=7493&start=0[/url] Może się przydać ;)

20

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

chyba mam za bogata mieszanke bo jak wlaczam ssanie to mi odrazu gasnie

21

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

Jeśli przy rozgrzanym silniku włączysz ssanie to tak się dzieje. Jeśli będziesz go odpalał jak będzie zimny to włącz ssanie. Obroty powinny się podnieść dopóki się nie rozgrzeje.

22

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

przy zimnym tez sie tak dzieje, chyba musze sie z gaznikiem troche pobawic, probowal ktos regulowac takim sposobem że zakładając właściwy dobór dyszy wolnych obrotów należy śrubą składu mieszanki kręcić w obydwie strony do uzyskanie możliwie wysokich stabilnych obrotów. Następnie należy wykręcić śrubę regulującą uchylenie przepustnicy do uzyskania możliwie niskich wolnych obrotów. Czynność tą należy powtarzać do czasu, aż kręcąc śrubą składu mieszanki nie będzie dało się uzyskać wyższych stabilnych obrotów?

23

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

fxrider jesli chodzi o zawieszenie to ja z tyłu w CPI mam Sachs'a a przod Paioli , takze chyba nie jest zle jesli chodzi o 50, a cena nowego CPI SM jest tylko  o 2 tyś nizsza od DT ( w granicach 11tyś)
a ta czacha co podales wyzej kowal na orginalne uchwyty raczej nei bedzie pasowac ,ale jak przerobisz bedzie to smigac ;)

24

Odp: czesci do generic trigger 50 sm - problem

No Cpi to nie taka znowu chińszczyzna, nie przesadzajmy. Zawias taki jak w markowych sprzętach Derbi czy Aprilia np.;) Stylistycznie  też nadąża za trendami ;)