16

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

Ponoć swego czasu 660 miała największe możliwości tuningu. Ale z fabryki ze względu na homologację wychodziła z mocą 21 kW ( tak samo z resztą jak 625 SMC ). Po zmianie wałka rozrządu, wydechu itd. mogła być rzeczywiście mocna. Jednak bez przesady, główne zalety dla zwykłego użytkownika ( bez wyraźnego zmniejszenia trwałości ) to chyba większy moment obrotowy. Co tu dużo mówić, fabryczne wyścigówki Van den Boscha i Kunzela na rok 2002 miały przy pojemności 700 cm.sześć. 78 koni

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

To że były fabrycznie zdławione to wiem, ale czy ma te 65 co niby wszyscy podają :) ??

Znalazłem coś takiego
"There u go
At last got it where I want it, just slipper clutch and quickshifter left on my wish list
Twin pipe 660:
full ackro system & K&N filter conversion (Cheers megamoto)
Talon nickel/ black excel wheels with tubeless kit + pilot powers 16x40 gearing
Orange reservoir covers
orange breather pipes
"The Doc" peg sliders and oil cap
billet fuel cap
custom titanium rear indicator mounts (cheers Smetal)
Graphics from dirtbike book
R&G axle sliders
plastic sump guard
Exc headlight and mask
KTM wavy front disc / Braking wavy rear disc
Front carbon fender brace
Ktm h/bar risers
Dyno'd at 62 bhp"

Pytanie zasadnicze
CO KUPIĆ 660 CZY 625

18

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

Czy to dla Ciebie tak wielka różnica? 660 bardziej wibruje, tak że nie widać nic w lusterkach ani na liczniku. Wydaje mi się że nie ma to większego znaczenia, po prostu weź to co znajdziesz w lepszym stanie. Będziez na 90% zadowolony.

19

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

XR 650R miała te swoje katalogowe 65 koni, a wcale jakiegoś szału nie robiła wielkiego, tyle co powiem z kontaktu ze skośnookimi 65 kucykami.
Myślę ze zamiast łapać podjarke na parametr moc maks, efektywniej byłoby łapac podjarkę na parametr kg wagi maszyny, jeśli idziesz w stronę osiągu :)
LC4 to LC4, czy ma 55 czy 65 koni to będzie ten sam motocykl, tyle ze kapkę mocniejszy, ale o tym samym obliczu.
Brałbym 625, wibracje w seryjnej LC4 są dokuczliwe, a co dopiero w 660.
Poza tym z tego co slyszalem od własciciela LC4 660, z mocno dłubanym silniekim-dół obrotów nie robi szału. A jeden z uroków seryjnej LC4 to własnei dobre odbicie z niskich obrotów.
Pzdr.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

20

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

Cezar napisał/a:

660 bardziej wibruje, tak że nie widać nic w lusterkach ani na liczniku.

jareks napisał/a:

Brałbym 625, wibracje w seryjnej LC4 są dokuczliwe, a co dopiero w 660.

Tak mnie zastanawia skąd te większe wibracje w 660
Przecież to ten sam silnik. Ma ktoś porównanie?

jareks napisał/a:

.Poza tym z tego co slyszalem od własciciela LC4 660, z mocno dłubanym silniekim-dół obrotów nie robi szału. A jeden z uroków seryjnej LC4 to własnei dobre odbicie z niskich obrotów.Pzdr.

Jeżeli miał zmienione wałki to stracił dół ale ja właśnie słyszałem że 660 ma sporo większy moment obr.

Muszę pojechać obejrzeć i pojeździć 660 to będe coś wiedział bo doświadczenia z 625 mam.
Chociaż może być problem porównać tak podobne moto jak na 625 jeżdziłem w zeszłym roku :(
Zważywszy na niekorzystną aure stwierdziłem że szybciej znajdę kogoś kto jeżdził 660 i 640/625 ale jak widzę to też nie jest proste.

21

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

Przecież chyba po raz trzeci pisże ze silnik rózni sie walem korbowym o większym skoku. Wiesz sam jak przekłada sie to na wibracje, co tu tłumaczyć.
Porównanie mam stad że kolega chciał mi sprzedać LC4 660 Adventure, składanego z róznych sztuk, miedzy innymi z silnikiem 660 pochodzącym od supermotarda robionego dla zawodnika, i przestrzegał mnie z czym sie sie taki silnik wiąże, z jakimi plusami i minusami. A ze taki silnik mi nie pasował do Adventure, to i zakup nie został finalizowany, ale z kolegą jako taki kontakt mam nadal. Kolega ten przez ladnych kilka lat miał totalnego bzika na punkcie rożnych LC4, możliwe ze udaloby się Was skontaktować, bys zapytał go o wrażenia.
Kolega mieszka w UK/Gdyni.


Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

22

Odp: Różnice pomiędzy LC4 640 i 660

ok jak możesz to daj jakieś gg
Nie ma nikogo na forum z 660 ??

Co do różnicy w skoku to są to 2mm
640 101x78
660 102x80
To 2.5% różnicy

Ostatnio oglądałem Berga FS650 - super moto i z rozrusznikiem ale te przeglądy jak w torowym :(