1 Ostatnio edytowany przez oskarkrk (2011-05-23 22:46:38)

Temat: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

Czołem. Chciałbym dowiedzieć się:

Ile przejdzie od nowości husqvarna sm 125s/ aprili sx 125  do braku kompresji??
Ile kosztuje remont silnika co wymienic?
Jaka powinna być kompresja?
Jakie są blokady? i czy blokada na gaźniku i dyfuzorze ogranicza huskę do 120km/h
ile kosztuje zarejestrowanie 125 sprowadzonego z za granicy ?

Dzięki za info z góry : ))

2

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

przy uszkodzonym silniku wymieniamy tak :
- tłok  kuty
- korba
- wał oczywiście z łozyskami
- nowy cylek
- kartery 
- nowa pompa wody
- stator
- lożyska
- podkładki pod śrubeczki
- nowe śrubki



A tak naprawde trzeba wiedzieć co się stało  jeżeli szlak trafił   tłok  to masz go do wymiany + szlif cylindra i powinno się to na tym zakończyć ale nikt tak naprawde nie wie co jest z tym silnikiem

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

3

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

Na pewno w Aprili ani Husce nie robi się szlifu :) Tylko sprawdza się stan cylindra, mierzy go i dobiera tłok. W przypadku tych moto będzie to coś pomiędzy 15-25tyś km.

Na przebieg 2t wpływa kilka czynników jak: dotarcie, styl jazdy, jakość oleju i benzyny. Koszt remontu gdy kompresja spadnie do ok 7 to jakieś 1000zł części (z najwyższej półki) plus robocizna.

W przypadku gdyby kompresja spadła do zera (pęknięty tłok/pierścień) koszta będą 2 albo i 3 razy większe. Nigdy nie jeździ się aż moto stanie.

4

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

Remont:
-tłok 350zł
-tuleja 300zł nicasil 600zł
-korbowód 350zł
-łożyska na wał i zimeringi 150zł
-przebicie korbowodu 150zł
-tarcze sprzegłowe 150zł

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

5 Ostatnio edytowany przez oskarkrk (2011-05-29 22:14:48)

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

1.ile powinna lecieć taka huska na seryjnych przełożeniach?? 2. Jakie są blokady i jak je zdjąć??
3. Jaka kompresja powinna być od nowości??

4.polećcie jakiś manometr dobry ale nie za drogi 5. ( regulacja gaźnika ma wpływ na kompresję?? da się jakoś oszukać tą czynność??

6. Jak sprawdzić stan tych podzespołów
tłok
nicasil
-korbowód
-łożyska na wał i zimeringi
-tarcze sprzegłowe

Dzięki z góry za info ;] Pozdrawiam

6

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

Panowie pomocy :D ; [ [

7 Ostatnio edytowany przez HEMP (2011-05-29 22:24:29)

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

by sprawdzic tlok - i cylek  sciagasz  glowice - wersja lepsza sciagasz caly cylek nie demontujac glowicy :)

i can do this .. here, hold my beer

8

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

kompresje mozna zwiekszyc poprzez zalanie  cylindra cienką warstwą betonu wtedy ma on grubsze ścianki i wzrasta kompresja

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

9

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

eee grubość scianek  niema znaczenia ...  beton wplywa na uszczelnienie tloka w cylinerku i wtedy jest dopiero kompresja ....

i can do this .. here, hold my beer

10

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

a no moze masz racje moze cos pokreciłem

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

11

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

"jak sprawdzic stan?" Najłatwiej to zdjąć osłone od strony sprzegła i sobie zobaczyc jak to wygląda. Co do cylindra to musisz zdjąć głowice i sobie zobaczyc jak to wygląda. Ewentualnie cylinder tez mozna zdjąć. Regulacja gaźnika nie ma nic wspolnego z kompresją!! Niczym jej nie oszukasz. Jest Albo jej nie ma. Da się ją zwiekszyc ( gdy wszystko dobrze działa) planując głowice. Ale moze to pogorszyć zywotność silnika :)

Husqy SMR-R 450

12

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

dajcie linka do tego betonu bo muszę upchać huske na giełdzie w niedziele a typ chce pomiar kompresji mowie mu ze ma 10 barów ale nie wierzy ;|

OK żarty żartami ... Ku*** znajdzie się jakaś sensowna odpowiedź ;]]]]]]

13

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

W 125 o korbowod bym sie nie martwił raczej. A jesli chodzi o łozyska i zimmeringi to nie sprawdzisz tego nie rozpoławiając silnika :)

Husqy SMR-R 450

14

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

dajcie linka do tego betonu bo muszę upchać huske na giełdzie w niedziele a typ chce pomiar kompresji mowie mu ze ma 10 barów ale nie wierzy ;|

OK żarty żartami ... Ku*** znajdzie się jakaś sensowna odpowiedź ;]]]]]]     

PS; 8 barów lub 9 barów to dobra kompresja jeszcze???

15

Odp: pomocy pare pytań dotyczących spki sx i husky sms 125

Juz taka raczej mizerna. Najtańszy sposob zwiekszenia kompresji to poprostu nowy tłok i pierscienie. Sa tacy mistrzowie co zmieniają same pierscienie przy utracie kompresji ale to juz pojscie po kosztach :)

Husqy SMR-R 450