16

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Kwiatek89 napisał/a:

Filtr wymoczyłem w letniej wodzie z proszkiem do prania - super rozpuściło wszystkie syfy. Potem delikatnie nasączyłem olejem do filtrów.

świetnie, dzięki wielkie, musze kupić olej do filtrów i zrobię to samo, może to coś zmieni.
Musze jeszcze zmniejszyć ilość paliwa...

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

17

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

siema. Ja miałem taki mega głupi przypadek w moim Duku. Gasł bardzo często i to  (jak się później okazało po wnikliwej analizie organoleptycznej;)) głownie przy mocniejszym skręcaniu w lewo.. Oczywiście naszukałem się ile wlazło a jak już się poddałem to okazało się że winna jest linka ssania. Tak ją poprowadziłem przy składaniu przodu że jak zakręcałem w lewo to linka pociągała ssanie i moto gasł.. Także jak przy skręcaniu zacznie wam gasnąć moto sprawdźcie linke;) żart ale przypadek był serio upierdliwy:) Pozdr

Beats Per Second

18

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

z linką to standard co jakiś czas tak mam :P

a dla potomnych:
na mój problem nałożyło się kilka czynników:

1. po wymianie świecy strzelał słabiej i zdecydowanie rzadziej ale wciąż niespodziewanie
2. po wyczyszczeniu i wyregulowaniu gaźnika - już tylko raz na xx kilometrów ale raz jak j*bnął to mi się rozłożył na łączeniu kolektora z wydechem (sprężyny nadal trzymały a mimo to rury "naszły na siebie" i przelot był rozszczelniony)
3. okazało się że jeden z 3 kabli od modułu zapłonowego lubił gubić prąd (podejrzewam że to było główną przyczyną strzelania a dwie poprzednie to kosmetyka która je załagodziła) - po tym ostatecznie skończyły się problemy z strzelaniem
4. aha 10 min po naprawieniu usterki nr 3 pojawiła się czwarta :P tym razem jeden z kabli od aku do modułu się przetarł - moto nie dostawało prądu z aku zatem nie chciało też palić

póki co Duke bije swój rekord i jeździ i zapala 5 dzień bez żadnych kaprysów - czeka chyba na jakąś poważniejszą usterkę :P

19 Ostatnio edytowany przez Ronin_Duke (2011-06-12 02:14:38)

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

no to pogratulować diagnozy i oby teraz latał bez problemu! Ja też przerabiałem zanik prądu (odpadł kabel z bezpiecznika przy aku, o czym przekonałem się jak na motorze została praktycznie sama rama i silnik, ale takiego paddocu pod tesco jeszcze nie było;) ) a strzelanie przeszło po regulacji mieszanki chociaż przed tym potrafił wyrwać ten gumowy lącznik między gaźnikiem a puszką filtra powietrza..
jednym słowem Duke ma swój świat:)

mój obecnie uznał że nie będzie odpalał jak baba z rozrusznika tylko po męsku i rozrusznik odłączył..

Beats Per Second

20

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

aaa mój to tak uznał od początku :P

21

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

a mojego ciagle męczą w ASO ;/ ale przynajmniej dali mi zastępczy :)

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

22

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

potok napisał/a:

a mojego ciagle męczą w ASO ;/ ale przynajmniej dali mi zastępczy :)


Odgrzewam kotleta z pytaniem do Ciebie potok. Jaka diagnoza wynikła ostatecznie? U mnie dokładnie to samo się dzieje z SM. Nie zawsze, sporadycznie co kilka dni, ale jak zacznie to w drodze do domu zgaśnie kilka razy i tak jak piszesz jest problem z odpaleniem gnoja. Po dojeżdżaniu do świateł wolne obroty spadają do około 1000 i dławi silnik. Wogóle mam tak że motocykl na wolnych ma 1800 obr, jak ruszę manetką to obroty spadają do około 1000 i po ok 4 sec wracają do poprzedniej wartości 1800 obr. Za co się zabrać i gdzie szukać przyczyny (świeca, filtr wymienione)

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink

23

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

ja bym się skłaniał ku szalejącemu ssaniu - objawy jakby Ci go zalewało

24

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Ja bym wyczyścił gaźnik, bo to główna przyczyna takich problemów z moto ;]. Bo z tego co piszesz pablo to wygląda na to że moto nie dostaje tyle wachy ile by chciało;]

Było KTM LC4. Obecnie klasyk z1100. Brak kasy na SM :(

25

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Będę musiał się za to zabrać bo trochę wkurzające. Obstawiał bym jednak na to zalanie podczas zdławienia, stąd też problemy z ponownym odpaleniem i tak jak potok pisał auta na krzyżówce z tyłu, echh.. :/  Po odpaleniu zdarza się że pójdzie strzał, gdzie normalnie nie ma to miejsc więc raczej wskazuje to na nadmiar mieszanki. Dziwi mnie tylko że gdyby to ssanie bolało to było by również inne spalanie a tak miasto; 6.25l trasa; 5l Co do samego ssania to tutaj siedzi automatyka przecież (?)

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink

26

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

pablo_ck tobie przymula/gaśnie tylko w czasie hamowania lub zwalniania?
Sprawdzałeś może czy nie wylewa Ci się waha pod motocyklem kiedy właśnie hamujesz?
Jeżeli gaśnie tobie właśnie przy hamowaniu to sprawdź i popraw pływak w gaźniku.
A jak nadal śmigasz to jak hamujesz i zaczyna przymulać obroty - sprzęgło i dej mu troszkę po manecie.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

27

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

W awatarze i zdjeciach ze stopki pabla widać 690 SM, one są na wtrysku.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

28

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Jeżeli to silnik 690 to musiałbyś wyciągnąć i wyczyścić wtryskiwacz paliwa.
Wszystko opisane w tym temacie:
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?117817-690-peeps-clean-your-injectors[/url]

Polecam również lekturę dla posiadaczy SMC.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

29

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Dzieki. Jak wroce z tyrki to przestudiuje to. Nagram i zamieszcze jeszcze filmik z tymi obrotami na biegu jalowym by rozjasnic dokladnie o co chodzi. Dzis rano jak jechalem nie zgasl mi ani razu ale na kazdym zatrzymaniu sie na swiatlach obroty roznily sie w wartosciach, raz 1200 raz 1800. Problem gasniecia silnika wystepuje jesli obroty zejda ponizej 1000. Zachowanie takie przypomina mi walniety silniczek krokowy w aucie. Podczas jazdy motocykl zachowuje sie jak najbardziej normalnie, mocny, bez zadnego zamulania czy cos z tych rzeczy.

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink

30

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Jak chodzi o to moto z avatara to jest na akcesoryjnych tłumikach także to może zła mapa wgrana? Teoretyzuje ;P

____________________________________________________________
KTM SMC 660  <--- sell - next ----> CrazyAssBitch  ;P