Odp: III Runda PP i MP Koszalin - teren konsultacje
odcinek terenowy nie jest zły
wystarczy go utwardzić i będzie gitara
#11
Czapka nikt Cię nie pytał o zdanie !!! :D
Jacek Dembiński
#121
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » III Runda PP i MP Koszalin - teren konsultacje
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
odcinek terenowy nie jest zły
wystarczy go utwardzić i będzie gitara
#11
Czapka nikt Cię nie pytał o zdanie !!! :D
dlatego narysowalem po2 albo nawet po 3 zestaw opon.. W rezultacie to trzeba zobaczyc na zywo i pewnie odstep miedzy jedna a druga nitka bedzie mial 3 metry... Jesli nie da rady to niech bedzie opcja kuby bo ta prosta jest nudna :)
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/715/supermotokoszalin.jpg/][/url]
Jest to chyba niestety jedyne dobre rozwiązanie. Hopa żółta - niemożliwa z powodów regulaminowych:(
Co do pomysły Jakuba żeby "wyprostować"wyjazd z terenu: Wyjazd przez łącznik służy do "otrzepania" piachu z opon. Ale dopytam co i jak.
Łagodniejszy wjazd - to już zostało przestawione "na dwóch" na wniosek trenujących zawodników.
Trasa Jakuba wykorzystująca ostatni łącznik - niemożliwa z powodów homologacyjnych - brak szerokości:(
A gdyby łuk rozpoczynał się na tzw żółtej hopie i był łagodny ale szybki? Chodzi mi o zakręt po hopie.
Skupiamy się w tym roku na TERENIE ;)
tegma napisał/a:[url=http://imageshack.us/photo/my-images/715/supermotokoszalin.jpg/][/url]
A gdyby łuk rozpoczynał się na tzw żółtej hopie i był łagodny ale szybki? Chodzi mi o zakręt po hopie.
Pewnie się powtórzę ale teren ma być szybki, efektywny i efektowny więc takie rozwiązanie jest jak najbardziej bdb.
Skupiamy się w tym roku na TERENIE ;)
Propozycja bardzo dobra,ale należy pamiętać żeby część terenowa była cała przygotowana tzn. cała szerokość toru pozbawiona trawy.
Szybkość będzie napewno bardzo duża bo to jest dłuuugi odcinek,myśle że służba zdrowia w Koszalinie będzie miała co robić :D :D ,a sam sprawdzałem obsługe mają całkiem niezłą :D
Fajnie by było też zrobić tę bandę, co by nie trzeba było wszystkiego wyhamowymać na koniec tej maga prostej. Ciekawe co z tego wyjdzie :)
Racja ten łuk musi być łagodny, przez co będzie szybki. Należy pamiętać o dwóch liniach przejazdu zewnętrznej (szybkiej) wewnętrznej (wolniejszej) Fajnie by było jak banda by była wysoka!
odcinek terenowy nie jest zły
wystarczy go utwardzić i będzie gitara
#11
Popieram, przynajmniej cos się dzieje a nie przeleciec po prostej i koniec terenu.
czapeczka napisał/a:odcinek terenowy nie jest zły
wystarczy go utwardzić i będzie gitara
#11Popieram, przynajmniej cos się dzieje a nie przeleciec po prostej i koniec terenu.
Panowie z numerów 11 i 86 dobrze mówą Popieram również ;P
Czym dłużej patrze na propozycje przebudowy,tym bardziej przychylam sie do pozostawienia terenu bez wiekszych przeróbek...bo faktycznie będzie nuda.Tak jak pisał czapka,twardy i Piotrek- utwardzić,całość najlepiej przeciągnąć jakimś spychem żeby można było wykorzystywać całą szerokość toru i byłaby dobra zabawa...
Nuda to jest teraz lecąc wężykiem w piasku po błotnik. Pewnie gdyby się dało utwardzić ten teren to by było już dawno utwardzone.
Czym dłużej patrze na propozycje przebudowy,tym bardziej przychylam sie do pozostawienia terenu bez wiekszych przeróbek...bo faktycznie będzie nuda.Tak jak pisał czapka,twardy i Piotrek- utwardzić,całość najlepiej przeciągnąć jakimś spychem żeby można było wykorzystywać całą szerokość toru i byłaby dobra zabawa...
Ja w tym roku nie jadę ale uważam że teren jest jak najbardziej Ok. Fakt że jest wymagający ale o to chyba chodzi no nie..?? Jedyny minus że grząski trochę. To jest supermoto a nie wyścigi uliczne, trzeba się wykazać wszechstronnością i na asfalcie i w terenie..
Rozmawialiśmy w maju z Emilem i powiedział, że tam wszystko spływa bo teren jest na stoku. Utwardzenie tego terenu było by możliwe ale trzeba by zalatwić kilka wywrotek jakiejś ziemi zmieszanej z gliną i to ubić, wyprofilować itd.
W supermoto nie chodzi o to, aby sie wykazywac w piachu na slikach. Teren powinien byc dopasowany do opon i malych kolek. Jakos nie kojarze VDB, albo Charier czy innego Gozziniego brodzącego w piachu po ośki. Kojarze za to szybkie przeloty przez teren i nawrotki na utwardzonych bandach.
Nuda to jest teraz lecąc wężykiem w piasku po błotnik. Pewnie gdyby się dało utwardzić ten teren to by było już dawno utwardzone.
Nikomu nie zależało na zmianach ale skoro teraz chcemy to z utwardzeniem nie ma problemu starczy do tego piasku nawieź warstwę gliny na to warstwę lekką tłucznia ubić i wszystko wtedy latasz po całej długości toru resztę bez zmian bo niema tyle piasku żeby trzeba było cos zmieniać, dodatkowo wydłużyć opony o parę metrów przed ostatnim prawym zakrętem w terenie żeby latać po bandzie a nie zaraz za oponami nawracać.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » III Runda PP i MP Koszalin - teren konsultacje
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 72 zapytań