Odp: Treningi w Warszawie (lotnisko Bemowo)
jakub co zrobiłeś dobrego, ze tak szybko dostałeś fotki do wstawienia :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Treningi w Warszawie (lotnisko Bemowo)
Strony Poprzednia 1 … 75 76 77 78 79 … 311 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zdjęcia są mega super ekstra pod każdym względem :D
Fotky z treningu wykonane przez niezastąpioną plewiankę [url]http://www.supermoto.pl/galeria/trening-supermoto-bemowo-19-05-2011/[/url]
Widzę że na trening zawitał niedoszły Mistrz Polski :)
Sabathius-Ty to masz siłę przyciagania.
Crazy daj znać jak się kiedyś będziesz wybierać bo moja rozklekotana drzetka chętnie wyprzedzi Twoją rakietę.
Crazy daj znać jak się kiedyś będziesz wybierać bo moja rozklekotana drzetka chętnie wyprzedzi Twoją rakietę.
Jak masz cisnienie to obserwuj kalendarz zawodów-tam mnie znajdziesz.
Psychologia kobiet, to studiuję od przedszkola ;>
psatp napisał/a:Crazy daj znać jak się kiedyś będziesz wybierać bo moja rozklekotana drzetka chętnie wyprzedzi Twoją rakietę.
Jak masz cisnienie to obserwuj kalendarz zawodów-tam mnie znajdziesz.
Z Twoim ciśnieni to bym prędzej gryzł dziś asfalt w Gostyniu, niż wypisywał złośliwe tekściki na forum o doszłych i niedoszłych.
Na jednym filmiku widać że warto kupować motocykle od Pająka (jeśli tylko chce sprzedać ;) ). Tak dba o moto że nawet przewraca się na oponę żeby nie porysować sprzęta :lol: .
Pająki zawsze spadają na 12 nóg.
Pająki zawsze spadają na 12 nóg.
Każdy dobrze wie że pająki nie spadają tylko się spuszczają :P
hahaha ;]
rewelka, za tydzień powtórka :)
[url]http://hotfile.com/dl/118351627/7b78a07/supermoto_trening_bemowo_18-05-2011.rar.html[/url]
reszta filmików
W zwiazku z zapytaniami:
a) trening w czwartek, NIE W SRODE