1

Temat: Odwieczny problem-jednak prosze o cierpliwość i porade

Witam, ma kilka pytań związanych z wyborem sm.Wiem ze było to juz 100000 razy +1, jednakże bede wdzięczny jak mi podpowiecie co nieco.Obecnie jestem na ''pracach zarobkowych'' w krainie wiecznego offroad'u ojczyźnie Bin Ladena  :D
Tak więc wracam za pół roku i bedzie troche finansów i czasu na ogarnięcie tematu SM.Przed wyjazdem jeździłem KTM sx 450 i jak wiadomo troche pieniążków trzeba w to wsadzić zeby dobrze jeździło.Zastanawiam sie nad kupnem DRZ 400 E i przerobienia na SM podpowiedzcie czy warto i ile by to wynosiło, i czy te teoretycznie 50 kucy daje rade cos pojeździć? bo DRZ SM raczej nie wchodzi w rachube ze swoimi 40 końmi.Czy może lepiej przerobić jakiegoś wyczynowca na SM.Wtedy pojawia sie jednak pytanie ile to wytrzyma?
I tu prosze kolegów od KTM'ów o wypowiedź ile km wytzyma po remoncie. Jak Aprilią Tuono jeździłem to robiem 8000 wiadomo ze SM tyle nie bede kręcił. I prosze o wypowiedzi ile motogodzin wytrzymują wasze sprzęty od remontu do remontu. Ja jak kupowąłem swojego ktma to koleś dał mi stare częsci i mówił ze remont był jakieś 8 motogodz temu + ja zrobiłem nim 55 motogodzin i wszystko hulało jak ta lala oczywiście olej co 10 i co 20 zawory.Ile tak szczerze sądzicie da rade zrobić na tłoku motogodzin. Kupować DRZ E czy lepiej wyczyna? dzieki chłopaki za odpowiedzi
A tu mój obecny sprzęt  :P
[url=http://www.fotosik.pl]http://images43.fotosik.pl/827/53f39ca09550f7a0med.jpg[/url]

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

2

Odp: Odwieczny problem-jednak prosze o cierpliwość i porade

Zauważyłem, że dawno nikt nie napomniał o Yamaha-ch.
A przecież to też jest dobry motocykl, WR ma homologację. Dużo wersji silnikowych, sporo części na allegro.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3 Ostatnio edytowany przez dj-mati (2011-05-15 15:53:51)

Odp: Odwieczny problem-jednak prosze o cierpliwość i porade

wiięc zamiast przerabiać lepiej kupić coś gotowego dostosowanego fabrycznie pod konkretny styl niż tracić czas i pieniądze na i tak nie równie doskonałe jak gotowe produkcyjnie SM , wiem wiem oklepana odpowiedź ale wystarczy minutę pomyśleć i przejrzeć alledrogo.pl i chyba każdy sam do tego dojdzie , co do powyższej wypowiedzi to wyczytałem wszystko co tylko się dało na temat tego moto i sam niebawem bede na taki polował wstępnie też byłem przekonany do drz-400 sm ale po przeczytaniu wszystkich możliwych wypowiedzi na jego temat doszedłem do wniosku iż z dość krótkim okresem czasu zabraknie mi mocy na manetce ...po czym właśnie dokopałem się do crf-y , drążyłem drążyłem i doszedłem do tego że to moto dla mnie , z tego co widzę to  RAKU przywykł do czynności których oczekuje crf-a czyli tłoki olej itp więc chyba mu to nie groźne a ona oferuje w zamian to czego on oczekuje więc z tego powodu taka była moja wypowiedź , wymiana olei chyba w podobnym czasie a przykładowy tłok ponoć śmigając amatorsko wytrzymuje sporo więcej więc polecam


właśnie wr-ka przewinęła mi się ostatnipo na jakimś portalu i całkiem ładnie się to prezentuje jak miała by się w porównaniu do ww. crf-ki ?? serwisowo , częściowo itp ...  hacker 33 wiesz coś więcej na ten temat ?
myślę ,że raku się nie pogniewa jak padnie taka odp bo w sumie sam czegoś szuka

4

Odp: Odwieczny problem-jednak prosze o cierpliwość i porade

Hi, temat też parę razy przeglądałem, więc może zamiast snuć wywody podam 2 ciekawe linki do artykułów na zasadzie  : "Nie taki diabeł straszny" :

KTM :

[url]http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=34&t=8995[/url]

YAMAHA :

[url]http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634[/url]

Ew. dla chcących potwierdzić , że DR-Z[S] można wszystko :

[url]http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki_DR_Z_400S_2004_cz_1[/url]

Hardcore - it's more than music...

5 Ostatnio edytowany przez raku (2011-06-04 19:30:54)

Odp: Odwieczny problem-jednak prosze o cierpliwość i porade

Myśląc o drz SM ciężko było mi uciec od tych wzystkich pięknych KTMów. I zdecydowałem sie na exc 525 2005-2006r. Koła już zamówione lada dzień bedą czekały na mnie niestety do listopada :( wtedy wracam poluje jakiegoś 525 wersji cross i cała zima moja na mody itd.Zacisk i pompe bede miał pozostaje sprawa tarczy.Przy kołach które zamówiłem jest oryginalna tarcza taka jak w wersji cross, pewnie cos tam hamuje ja jednak wole zeby HAMOWAŁA a nie cos tam hamowała.Na alledrogo nie widze nic specjalnego z tarcz a te na stronie ''supermot parts store'' to mnie lekko przeraziły z ceną ale mam jeszcze troche czasu na skompletowanie i mysle ze cos sie znajdzie w rozsądnych talarach.Adapter też myśle ze wykonam we własnym zakresie.
I h.... mnie tu strzela jak pomyśle ze w kraju sezon sie zaczyna w pełni a ja tu jestem i dopiero na przyszły rok wyjade, zazdrosze wam jak skurwysyn :///
Do znawców marki KTM kto mi powie co to za model? I co bym musiał w nim przerobić na SM :lol:  hahahahah

[url=http://www.fotosik.pl]http://images39.fotosik.pl/820/df47658d1b456edfmed.jpg[/url]

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

6

Odp: Odwieczny problem-jednak prosze o cierpliwość i porade

Gdzieś przeczytałem, ze niektórzy mieli problemy przy zakładaniu kół SM, a mianowicie chodzi mi o szerokość pólek i lag w dolnej części i koło ocierało o golenie miał ktoś z was taki problem w KTMie?

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250