No tak mówią, ale jest parę motocykli z jedną mapą ( np. 990 Adventure, SM, SuperDuke) które wyrażnie szarpią. Polecam próbne jazdy tymi sprzętami, albo nie- bo potem będziecie musieli wziąć kredyt i kupić jakiegoś. Miałem 990 ADV na czas pierwszego przeglądu mojego moto i muszę powiedzieć że różnica jest wyrażna. Można sobie z tym poradzić stosując akcesoryjne wydechy z mapą, akcesoryjne pokrętła gazu G2 cam o zmiennym profilu a przede wszystkim prawidłową technikę jazdy: lużne ramiona i miękki nadgar też są pomocne.
A'propos zmiennych map, to Dorsoduro ma zmianę na kierownicy, ale w KTMie 690 to trzeba się schylić i pokręcić śrubką.
Na ten sam problem zwracają testerzy w porównaniu Huski 610ie z KTM 690 SMC w jednym z numerów SuperMoto International. Oba nie są wzorem łagodności. Podczas gdy na torze to nie robi w ruchu miejskim może wkurzać. A jak tu na wkur...niu mieć lużny nadgar? ;-))))
"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"