Temat: Silnik LC4
Słuchajcie no koledzy, czy dekle silnikowe od KTM LC4 z 2000 roku będą pasowały do modelu z 2004 ?? Chyba w karterach i ogólnej budowie silnika to nie zaszły jakies zmiany...
Triumph Speed Triple 2010 SE
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Silnik LC4
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Słuchajcie no koledzy, czy dekle silnikowe od KTM LC4 z 2000 roku będą pasowały do modelu z 2004 ?? Chyba w karterach i ogólnej budowie silnika to nie zaszły jakies zmiany...
było zylion wersji... jak ściągnąłem jakieś manuale z sieci to aż sam się zdziwiłem. nawet w tym samym czasie były modele, które różniły się wyglądem silnika :/ a z drugiej strony, jeśli wizualnie jest ok, to powinno być na 99% gitarowo.
czy one wogóle sie łamią pekają w tych motocyklach?? W drz wiem że tak, a tutaj?
glebował ktoś z was LC4??
Ja glebilem i jedynie klamki i dzwignie szly. No ale ja na torze a jak wiadomo tam nie ma jakis mega predkosci.
no ja jak szlifnolem na ulicy po mega shimie ;d
to mialem blotnik do pomalowania i lewy podnozek wybuchnoł ;d;d a reszta git majonez elegancja francja predkość kolo 90
u mnie tylo polamana dzwignia zmiany biegów, na silniku nawet ryski niema
Kumpel miał paciaka na duke II i dekiel odpadł, ale tylko dlatego że trafił na krawędź drogi i pobocza. Żeby było śmiesznie nowy kosztował chyba 230 zeta.
Ja miałem dwa glebsztyki i oprócz lekkich rys na plastikach oraz handabrach to nic... :)
U mnie przy szlifie tylko kilka rys, ale jak trafiłem aborygenkę na rowerze to mi łokciem zbiła światło... Można powiedzieć, że światła do dupy, skoro byle baba może zbić :D
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
To może niech Radi załatwi te śmieszne dekle pancerne.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Silnik LC4
Wygenerowano w 0.057 sekund, wykonano 72 zapytań