Temat: KTM Duke II 640
Witam. Mam okazje tanio kupic KTMa duke II 640 z 2005 roku. Chcialbym sie dowiedziec cos wiecej na jego temat. Moze ktos ma takiego niech cos napisze o nim. Slyszalem ze jest dobry do miasta.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM Duke II 640
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam. Mam okazje tanio kupic KTMa duke II 640 z 2005 roku. Chcialbym sie dowiedziec cos wiecej na jego temat. Moze ktos ma takiego niech cos napisze o nim. Slyszalem ze jest dobry do miasta.
Głowica Ci pęknie :P
Trza się przywitać !
A poza tym, czarne silniki KTM nie cieszą się dobrą sławą.
co to znaczy czarne silniki? moto jest w rodzinie takze wiem ze narazie byl bez awaryjny:)
Czarne to znaczy w kolorze czarnym. Teraz dopiero doczytałem że to 2005, więc szary High Flow. Jeśli zadbany to bierz.
a wiesz cos wiecej o jakis wlasciwosciach jezdnych itd ? w sensie czy sie dobrze prowadzi itd, jak na kolo wchodzi itp
1. Dobrze
2. Wściekle
ja na nim juz jezdzilem i jak dla mnie ok, fajny zryw z niskich obrotow :)
No to teraz idź się przywitać
podsumowujac: polecasz go czy nie?
Eh grucha. Użyj wyszukiwarki.
po ile?
10 k
Czarne to znaczy w kolorze czarnym. Teraz dopiero doczytałem że to 2005, więc szary High Flow. Jeśli zadbany to bierz.
A wiesz, że w tym samym czasie wychodziły w LC4 równocześnie silniki w obu tych kolorach ? I oprócz farby na wierzchu nie różniły się dokładnie niczym - w katalogu można było sobie wybrać kolor części zamiennych. Sam mam LC4 z szarym silnikiem i czarną głowicą z '99 roku. Mam też cały czarny silnik z 2000 ;) I cały szary z 2003 (HF już). I to wszystko fabryczne.
Wypadałoby operować rocznikami, ale n.p. pomiędzy 1997 a 2004 (wersje "niewyczynowe") nie było istotnych różnic konstrukcyjnych, które drastycznie wpływały na trwałość (ew. od modelu 640 trochę zwiększyła się kompresja (10:1->11.5:1), od 2003r weszła głowica HF, która uchodzi za bardziej skłonną do pękania, kompresja wzrosła do 11.7:1 - więc raczej to starsze silniki powinny być trwalsze). W 2004 czy 2005 zostało zmienione przełożenie pomp oleju (większa wydajność) i doszła dodatkowa dysza olejowa w komorze korbowej (natrysk na denko tłoka).
Przy okazji ciekawostka: silniki z LC4 Enduro/SM nie są wprost zamienne z tymi Dukowymi - mają inny dystans pod zębatką zdawczą. Niby drobiazg - można (i należy) to podmienić bez użycia żadnych narzędzi, ale warto wiedzieć.
Miałem , jezdziłem - POLECAM :D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM Duke II 640
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 76 zapytań