16

Odp: Po zimie

Najpierw spróbuje tego patentu z wd40 bo mniej roboty z tym a jak nie pomoże to się wezmę za łożyska ;)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

17

Odp: Po zimie

Nie smarujesz nie jedziesz...
każdy by tak chciał WD40 na wszystko i na porost włosów też  :D

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

18

Odp: Po zimie

Pytanie jak długo chcesz śmigać tym motorkiem.?
Ja też proponuję rozebrać wyczyścić i nasmarować. Zwłaszcza, że jak ci się coś zatrze to koszt łożysk wahacza nie jest mały.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

19 Ostatnio edytowany przez fxrider (2011-04-01 13:59:43)

Odp: Po zimie

wd40 nie służy do smarowania - wręcz przeciwnie, bo wymyje smar. Pomoże to tylko na krótką metę (brak pisków), a w tym czasie łożysko będzie się po cichu zacierać- nabierać luzów. Na szczęście to nie moje ;)
Co roku rozbieram dźwignie zawieszenia na części pierwsze, myję igiełki w benzynie, czyszczę uszczelniacze i składam wszystko na świeżym smarze (w kalamitki jakoś nie bardzo wierzę).

cross napisał/a:

zalej całe tylne zawieszenie wd40 zostaw na noc  , na nastpeny dzien idz polatac  sie rozrucha i bedzie git lc4 wiecznie skrzypialo po myciu ^^

genialna rada jak sobie kłopotów i kosztów narobić. Mam LC4 - serwisuję jak opisałem wyżej i po karcherze nie mam żadnych tego typu objawów.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

20

Odp: Po zimie

puzniej kup KTM'a od pana co smaruje go i leczy wszystko wd40.......a potem opinie  KTM jest awaryjny :D !!!!!!!!!!!!!!!

21

Odp: Po zimie

sie wam chce w srodku sezon kopac to proszebardzo ... sie ma pds'a  to nie trzeba smarowac  :D  bawcie sie  dobrze z waszymi wielowahaczami :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

22

Odp: Po zimie

cross napisał/a:

sie ma pds'a  to nie trzeba smarowac  :D

aż normalnie chyba zadzwonię do Wojtka Szczepańskiego (mechanik Orlen Teamu), żeby potwierdzić te rewelacje ;)

Ja tam zrobiłem to u siebie w zimie i mam z głowy. A w sezonie i tak mam drugie moto więc uziemienie jednego to nie tragedia.
A tak już zupełnie nawiasem to układ dźwigniowy jest bardziej precyzyjny od PDSa, choć faktycznie droższy i bardziej upierdliwy w obsłudze.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...