31

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

Ok, na pewno rady SFMario beda tu bardzo pomocne. Problemy do rozwiazania z tym gaznikiem:
- linki gazu ( czy moge zalozyc od CRF i bedzie pasowac ? chyba ona ma ten sam gaznik, ewentualnie czy musze zmieniac tez manetke gazu ??)
- czy gaznik moze pracowac pod lekkim katem ?
- jak dorobiles jesli miales taka roznice w dojsciu do filtra powietrza ? Jakas tuleja ?
- pompka przyspieszajaca jest dosc bisko wydechu, nie wiem czy nie bedzie mialo to wplywu na prace samego gaznika, ewentualnie wiem ze sa tasmy na wydech, ktore blokuja odplywanie ciepla, gdzie to kupic ?

W zalacznikach fotki. Temat jest swiezy i chce go szybko rozwiazac.  Prosze o pomoc

Post's attachments

Attachment icon 1.JPG 71.69 kb, 238 downloads since 2011-03-19 

Attachment icon 2.JPG 93.21 kb, 288 downloads since 2011-03-19 

32 Ostatnio edytowany przez SFMario (2011-03-19 11:57:11)

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

Linki-jeśli długość Ci pasuje, i pasują do manetki to nic nie musisz zmieniać.
Jeśli nie pasują to albo manetka z CRF albo linki.

Tuleja- mierzysz średnicę na dolocie starego gaźnika w najszerszym miejscu, mierzysz średnicę nowego gaźnika na dolocie w najszerszym miejscu, mierzysz brakującą odległość + to co musisz wsadzić do airboxu i nałożyć na króciec nowego gaźnika.
Robisz rysunek, sprawdzasz wymiary i dajesz do tokarza. Ja mam zrobione z ST40 bo sie plsatik nie nadawał na tak cieńką sciankę.
Malujesz na czarno i po problemie.
Nowa tuleję będziesz musiał osadzić na króćcu gaźnika, możesz ją wkleić na silikon lub np na klej do szyb samochodowych.
Ja mam gaźnik z YZ z plastikowym dolotem z pięknym zafazowaniem gdzie udało się tuleję osadzić na oringu i po odparowaniu WD40 jest juz nie do ruszenia :D

A co do wydechu to fakt jest bardzo blisko-możesz użyć owijki w tym miejscu (alledrogo.pl) kub zostawić tak jak jest.
Ja bym owinął.

A gaźnik niby może pracować minimalnym pod kątem względem stojącego w pionie motocykla, ale ja chcąc tego uniknąć zrobiłem mocowanie linki w innym miejscu, bo oryginalne opierał się o zbiornik paliwa, uniemożliwiając montaż gaźnika w idealnej pozycji.

Poczytaj sobie supermotojunkie, na pewno cis znajdziesz.

joł

33

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

Tu masz wykres z hamowni dla dłubniętej 650R.
Jest do czego dążyć.....

[url]http://img261.imageshack.us/i/megacourbe.jpg/[/url]

[url]http://img522.imageshack.us/img522/3760/dscf1295q.jpg[/url]

joł

34 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2011-03-19 12:10:56)

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

Ponad 95 koni i 88 Nm ? Maatko !

Co tam było zrobione ?

motoslide.com

35

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

Motocykl przygotowany do wyścigów Single Trackk, więc pewnie zrobione wszystko co się da i jeszcze w hooy...

36

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

raczej nie silnik  bo oryginału tam juz nie ma :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

37

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

licze na to ze jak bede mial wydech i gaznik to bedzie okolo 70km :) fajnie by bylo

38

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

widocznie slaby z maty byłes :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

39

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

jak ma normalnie 62, a w tym motocyklu zmiana wydechu i gaznika duzo daniej to raczej 8 km jest do ukrecenia

40 Ostatnio edytowany przez cross (2011-03-19 15:44:06)

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

no 62 to MOZE i mialo jak z fabryki wychodzilo pozatym jak ty w tak archaicznej konstrukcji chcesz gaznikiem i wydechem 8km zorbic to fajnie :D

zrób schamuj i potem oddam chonor :D teraz moge wam w tym dac  max 50km ;)

bo jakos zaden wiarygodny wykres z hamowni nie chce przekroczyc magicznej bariery 55km ^^

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

41

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

sru tu tu tu majtki z drutu specjalista od wszystkiego :)

motoslide.com

42

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

nie chodzi mi o moc na kole, wiadomo ze teraz ma pewnie jakies 45km... Jak sie uda zalozyc dam znac jakies sa moje odczucia. Mysle ze warto przerabiac motocykle, zwlaszcza sm, ktore daja niewiarygodne wrazenia z jazdy. Licze tez na Wasze sugestie oraz porady

43

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

a moc od kiedy sie na walku mierzy ? Oo pozatym kuce to nie wszystko ... moment trzeba  podciagac !

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

44

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

Oj czepiacie się.

cross napisał/a:

a moc od kiedy sie na walku mierzy ? Oo pozatym kuce to nie wszystko ... moment trzeba  podciagac !

Majtki podciągnij :D

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

45

Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje

cross, przeciez po zmianie wydechu i gaznika moment obrotowy i tak wzrosnie, w tym akurat motocykl Nm nie brakuje, natomiast wiem ze jest podatny na zmiany i to bardzo. Jezdze jednosladem juz ponad 12 lat , pisalismy o koniach mechanicznych bo jest to parametr najbardziej znany jesli chodzi o jakikolwiek customaizing..... dane momentow obrotowych nie sa tak popularne.... Wypowiedz sie lepiej jak to zrobic zeby teraz wszystko dostroic, jakich elementow brakuje jesli chodzi o zmiany w moto itp itd...