1

Temat: gostyń

Hej
mam do was pytanie odnośnie gostynia??
jaki to tor??
szybki, dużo prostych czy raczej techniczny
nie miałem okazji tam jeszcze latać.

101

2

Odp: gostyń

weług mnie techniczny... nei jeździłem po nim supermoto ale kilka sezwnów jeźdizłem na kartingach po tym torze...
odrazu za prostą masz zakret 180stopni pamietam tam zawsze ostre były wypadki.....
ale napewno to nie jest szybki tor dość duzo zakrętów...


http://karting.com.pl/?id=tory
prosze masz tu wszystkie tory w polsce gostyń też tu jest...

3

Odp: gostyń

Moim zdaniem to jeden z fajniejszych torów.
Dobra nawierzchnia i fajne agrafki 180 stopni, odcinek terenowy dla ludzi (nie w stylu lubelskim).

Materka

4

Odp: gostyń

Co masz na mysli piszac "lubelski styl"?
Z lubelskich to ja znam "lubelski full", a na powaznie to pamietam wjazd na gorke dla kibicow 2 lata temu, a w zeszlym roku to jakies 2 hopki byly na wzor Radomia-kiepsko?

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

5

Odp: gostyń

Właśnie te hopy.
Usypali freestylowe hopy do skakania w górę.
Było na forum nawet ze zdjęciami.

Materka

6

Odp: gostyń

a wszystko to wina regulaminu...Przecież jak można napisać że skok ma być metr na metr?powinniśmy napisać co chcemy zmienić w regulaminie i to w zimie przed zatwierdzeniem go i napisać pismo z proponowanymi zmianami do pzm.

KACZOR

7

Odp: gostyń

Nie ma już tego zapisu o 1m, poza tym tam było napisane że wysokość hopy ma być około 1m a oni to sobie zinterpretowali jak chcieli.

Teraz jest:
Tor Supermoto powinien składać się w około 70% z drogi asfaltowej
i 30% z naturalnego materiału (piasku, ziemi łupkowej, wymieszanych z cementem w stosunku 3 albo 4%).
Tor powinien być nie krótszy niż 1 km i nie dłuższy niż 3 km.
Jego szerokość w najwęższym punkcie powinna być nie mniejsza niż 8 metrów (właściwa szerokość jazdy). Wolna pionowa przestrzeń między torem, a jakąkolwiek przeszkodą ponad ziemią powinna wynosić minimum 3 metry.
Tor powinien być tak skonstruowany, aby ograniczyć średnią prędkość do maksimum 80 km/h.
Specjalna uwaga musi być poświęcona pochyleniom ścian do skoków.
Wielokrotne skoki są zabronione. Odległość między skokami powinna wynosić minimum 30 metrów (od szczytu jednego skoku do szczytu następnego).
Za wielokrotne skoki uznaje się tylko takie, w których drugi
i/lub trzeci skok znajduje się w strefie lądowania pierwszego lub drugiego skoku itd. Skoki na asfaltowej części toru są zabronione.

Ciekawy jestem jak to będzie z tym cementem i jaka będzie interpretacja tego że specjalną uwagę będą poświęcać pochyleniom najazdów.

Materka

8

Odp: gostyń

Materka napisał/a:

Tor powinien być tak skonstruowany, aby ograniczyć średnią prędkość do maksimum 80 km/h.

Poznań??

Materka napisał/a:

Wielokrotne skoki są zabronione. Odległość między skokami powinna wynosić minimum 30 metrów (od szczytu jednego skoku do szczytu następnego).
Za wielokrotne skoki uznaje się tylko takie, w których drugi
i/lub trzeci skok znajduje się w strefie lądowania pierwszego lub drugiego skoku itd.


A to? przecież na całym świecie jest że część  terenowa wygląda niczym motocross

A chciałem coś zadziałać by poprawiono lubelski "teren"

KACZOR

9

Odp: gostyń

Ostatnio jadac z leszna do domu, zawitałem na tor w gostyniu, zawsze tam jest zamknięte,ale kurde jade,a tu otwarte. Co się okazało ,to ścigali się na rowerach :D Wie ktoś może czy coś w sprawie gostynia ktoś działa albo coś.No bo kurde tor stoi pusty, a chętnie paru z nas by potrenowało,wiadomo że nie w tym sezonie ,bo pogoda już zbytnio nie dopisuje,ale w następnym sezonie czemu nie. Kiedyś bedąc na treningu w kisielinie,rozmawiałem z ojcem takiego młodego od kartingu, nie pamiętam nazwiska, i właśnie mówił że to on chce zacząć działać w sprawie tego,aby tor był do takiego użytku jak np. kisielin. Wjeżdzasz płacisz,jeździsz i spadasz. Że niby jakieś garaże miał postawić,kamery, itd. Ale jak na razie się nic nie dzieje ;/ Moze ktoś z was coś wie ?

10

Odp: gostyń

"Skoki na asfaltowej części toru są zabronione." A szkoda, patrząc po takim pleven :D

Husqy SMR-R 450