16

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Racja :) nic tylko czekać na  powrót $ w dobry kurs

SMR 505

17

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Zalaczam kilka linkow dotyczacych strojenia gaziora Keihin FCR :

http://www.factorypro.com/tech/carbkei.html

http://www.carbparts.com/keihin/needles_tuning/keihin_tuning.htm



Tu rozpoznasz seriala(typ) swojego gaziora:

http://toez.com/vol33/94-96.pdf

JAk zgubisz srubke, tu masz spis gratow do Keihina:

http://www.motorcyclecarbs.com/keihin/frames/FCRHframe.htm

Znajde wiecej to dorzuce do tego posta.

pzdr

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

18

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

PROATV Michal Majchrowicz
www.proatv.pl
+48 604 273 279

Tu dzwoniłem, chłopaki na wiosnę mają ogarnąć i mój gaźnik tzn dysze i strojenie

SMR 505

19

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Szwinia, ja mam oryginalny gaźnik w swoim LC4 - czyli mikuniego - z wymienioną dyszą wiekszą pod wydech kompletny acrapa. I teraz pytanie, jakbym sie zesrał i zmienił go na delorto albo keihina to miałbym rakiete?? jak to sie ma wtedy z mocą i momentem?? ty zmieniłeś u siebie tak?? Czuc różnicę??
PZdr.

maciejwra napisał/a:

PROATV Michal Majchrowiczwww.proatv.pl+48 604 273 279Tu dzwoniłem, chłopaki na wiosnę mają ogarnąć i mój gaźnik tzn dysze i strojenie

a ty Maciek jaki gazior masz??

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

20

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Ja tez mam Keihina FRC41mx i taki filtr na otwartej puszce http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=521

SMR 505

21

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

No więc tak... Dellorto są dobre i sprzęt chodzi bardzo fajnie. Problem z dellorciakami polega jednak na tym, że trafiają się egzemplarze teoretycznie "nieregulowalne". Podobno jak masz dellorciaka, który da się ustawić to jesteś farciarzem :) Mój był jednym z tych wyjątkowych, ale nasłuchałem się opowieści kumpla, jaką to grę robi FCR, więc sobie zmieniłem. Przy FCR na bank szybciej wchodzi na obroty i łatwiej odpala jak długo stoi. Przy dellorciaku kilka razy mi się trafiło, że musiałem pokopać syfa 1,5 h. Szczęśliwi posiadacze rozruszników nie mają pewnie takich problemów :D Jak to jest z momentem i mocą nie mam pojęcia, bo tego nie sprawdzałem. Wg mnie mikuni to najgorszy gaźnik z tych 3 możliwych. Zaczęli je wkładać jak Euro-ileś ścisnęło producentów za jaja :/

22

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Mozecie mi pomoc ocenic co jest nie halo ze skladem mieszanki ? Foto swiecy ponizej:

[URL=http://img174.imageshack.us/my.php?image=p1010004pv4.jpg][IMG]http://img174.imageshack.us/img174/2452/p1010004pv4.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img211.imageshack.us/my.php?image=p1010004nf8.jpg][IMG]http://img211.imageshack.us/img211/5585/p1010004nf8.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img502.imageshack.us/my.php?image=p1010003dj8.jpg][IMG]http://img502.imageshack.us/img502/4166/p1010003dj8.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img299.imageshack.us/my.php?image=p1010002qq8.jpg][IMG]http://img299.imageshack.us/img299/8586/p1010002qq8.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img502.imageshack.us/my.php?image=p1010001fi7.jpg][IMG]http://img502.imageshack.us/img502/6480/p1010001fi7.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img105.imageshack.us/my.php?image=p1010005cq3.jpg][IMG]http://img105.imageshack.us/img105/2712/p1010005cq3.th.jpg[/IMG][/URL]

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

23

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Oleiście dość. :) Skład mieszanki wygląda na dobry, gorzej z uszczelnieniem. Jakby pierścienie do wymiany.

24

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Po to Ci pomiar kompresji :D

SMR 505

25

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Potrzebuje przygotowac na tip-top swoja DRZte na sezon 2009. Pierwszy sezon z nia(2008) traktowalem jak pierwsza randke. W tym mam ochote na cos wiecej :D .
Wiec musze miec pewnosc ze wsio jest gut :) a troszke mnie niepokoi ze za bogato oleju :) wiec musze kompresje zmierzyc i obejrzec tlok wraz z  cylindrem.

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

26 Ostatnio edytowany przez radzio (2012-08-05 13:42:40)

Odp: regulacja KEIHINA FCR 41 MX

Przy zakupie sprzęta palił, trzymał obroty, strzelał w wydech, ale to jak wiekszość crosówek, tylko nierówno pracował w trakcie jazdy na połowie otwartej przepustnicy.

W domu problem z odpaleniem. Odpaliłem, nie trzymał niskich, brak lub słaba reakcja na gaz na niskich obrotach, strzały w wydech bez ognia.

Odpala na ciepłym ssaniu.

Na zimnym silniku i normalnym ssaniu chodzi ładnie i prawie równo (strzela schodząc z obr), trzyma obroty.

Czyściłem go, płytka przepustnicy okej.

Wartości dysz jakie posiadam
Głowna 175 (fabryczna 170)
niskich  42 (fabryczna)
startowa chyba 65
powietrze 100

Dodam że wydech jest cały akcesoryjny z power bomba. A głowica po planie.


Kończą mi sie pomysły.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990