31

Odp: husqvarna smr 510

no ja mam najechane 120mth, i tłok jest orginalny jeszcze, jak zerkałem na tłok i nikasyl to stan elegancki zero rysek i tych spraw, oleju nie bierze, nic nie stuka, nic nie puka, ale jak sie sezon zacznie to podjade do poznania do KATA na regulacje zaworów tak dla swietego spokoju :)

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

32

Odp: husqvarna smr 510

prawda jest taka , ze to nie posiadacze drz mają problem tylko Ci którzy do nich cały czas piją  ;)

motoslide.com

33

Odp: husqvarna smr 510

czyli zostaje mi fatum wszystkich sm-owców których nie stać na częste remonty dr-z :D

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

34

Odp: husqvarna smr 510

Barteksm napisał/a:

prawda jest taka , ze to nie posiadacze drz mają problem tylko Ci którzy do nich cały czas piją  ;)

dobrze powiedziane ehhh napisane;) ja mam to w dupie bardzo dobrze mi sie ja prowadzi tylko ta moc, też chcialem zmienic ale przemyslalem to i wole wydac pare stowek i zrobic tak jak chce, niz znow sie martwic czy to nie bedzie mina, czy sie nie rozsypie itd. a tu najczesciej pytacie tylko o silnik, a przeciez jeszcze zawieszenie trzeba serwisowac, hamulce itd...

35

Odp: husqvarna smr 510

dodam 3 słowa od siebie - widzę że nie jesteś zainteresowany remontami i częstymi przeglądami więc daruj sobie wyczynowe motocykle, szukaj czegoś w stylu SM 610 jeśli lubisz huske a jak nie to LC4 lub najpopularniejsza DRZ.

SMR to wyścigówka z homologacją a wiadomo czym to grozi...

36

Odp: husqvarna smr 510

Ponczo napisał/a:

czyli zostaje mi fatum wszystkich sm-owców których nie stać na częste remonty dr-z :D


tylko po co marnowac  w takim wypadku kase i wlasne zycie  :/  :/  :/








:D  :D  :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

37 Ostatnio edytowany przez tabul (2011-01-10 22:55:46)

Odp: husqvarna smr 510

moim skromnym zdaniem jest jeszcze xr650, ktora jest stosunkowo lekka, z duza moca, a przez duza pojemnosc jest mniej wyzylowana ;)

38

Odp: husqvarna smr 510

cross napisał/a:

tylko po co marnowac  w takim wypadku kase i wlasne zycie  :/  :/  :/

sadze, ze wiekszym marnowaniem kasy i narazaniem zycia jest kupowanie wyczynowego SMa, gdy umiejetnosci nie pozwalaja na opanowanie w pelni DRZy  ;)

39

Odp: husqvarna smr 510

PeKaWu napisał/a:
cross napisał/a:

tylko po co marnowac  w takim wypadku kase i wlasne zycie  :/  :/  :/

sadze, ze wiekszym marnowaniem kasy i narazaniem zycia jest kupowanie wyczynowego SMa, gdy umiejetnosci nie pozwalaja na opanowanie w pelni DRZy  ;)


ale to juz nie ten lans pod dyskoteka  :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

40

Odp: husqvarna smr 510

gimnazjalistki sie jeszcze nabieraja

41

Odp: husqvarna smr 510

kup se burgmana 650 i będziesz miał problem z głowy  :P

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

42

Odp: husqvarna smr 510

albo w SM rygory serwisowe są duuuuużo większe niż w enduro, albo ktoś tutaj trochę przesadził. W mojej TE 450 2005 po zawodniku enduro z anglii po +/- 200-250mth tłok nadal miał się dobrze, tylko korba już miała dość, a dokładniej łożysko igiełkowe. Przy remoncie okazało się, że wszystkie części są seryjne, silnik pierwszy raz rozbierany. Głowica również dana do zakładu na sprawdzenie szczelności, a także stanu zaworów i gniazd, i wszystko w bdb stanie, nie wykazujące większych śladów zużycia. Zawory tak czy siak mam w planach wymienić w niedalekim czasie dla własnego spokoju, bo w trakcie kapitalki niestety już zabrakło kaski na oryginalne zawory. A ktoś tu pisał o zamiennikach, są takie w ogóle? Bo szukałem i jakoś znaleźć nie mogłem. Generalnie rzecz ujmując nie jest to może silnik tak trwały jak RFS, ale w porównaniu do japońców, szczególnie 5-zaworowej yamahy jest bardziej przyjazny użytkownikowi.

43 Ostatnio edytowany przez Ponczo (2011-01-11 16:22:19)

Odp: husqvarna smr 510

ale w między czasie kupuję yzf 426 lub 450 i na sm przerabiam


ps. sora za błędy z tel piszę


ps2. supermotox . jeżeli bym sam na siebie zarabiał to bym taki motocykl kupywał ale oto chodzi że jestem na utrzymaniu rodziców i nie mogę miesięcznie tyle na moto wydawać. Ale za rok już coś więcej będę mógł pokombinować  pzdr.

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

44 Ostatnio edytowany przez Asmodan (2011-01-11 20:18:10)

Odp: husqvarna smr 510

srutututu szpulka drutu...
Jak narazie to widze ze wypowiedzialy sie 2 osoby na temat husek a odrazu opinia ze drogie i trzeba remontowac. Za przyklad podam swoja. Jest to model te450 z 2007, mam ja od nowosci wiec wiem jak byla uzywana, olej z filtrem zmieniam co 500-600km na sm a co 700-800 na enduro (motul 300V 10w40). W zaworki ma zagladane co 1000km i tylko 2 zawory w calym swoim zyciu wymagaly reg. Jeden po 1000 km a drugi po 4000km a pozniej juz cisza. Co do uzytkowania sprzeta to wiosna i latem latam na sm (tor + miasto) a jesienia i zima przekladka na enduro. Motocykl nie ma latwo, uzytkowany w pelnym zakresie obrotow. I jak narazie przejechal 8700km i 480mth!!!!, pali od strzala po nawet bardzo dlugiej przerwie, nie bierze ani grama oleju, korba i wal nie puka, lancuszek nie halasuje, biegi wchodza ladnie. Ale nie ma samych plusow, w motocyklu powoli zaczyna odzywac sie kosz sprzegla (zmieniam biegi bez sprzegla wiec dlatego), sprzeglo delikatnie ciagnie co powoduje problemy ze znalezieniem luzu gdyby nie ten mankament to sprzet byl by idealny.
Co do samego motocykla to obsluga nie jest az tak droga, filtr kolo 15zl, oleju wchodzi cos kolo 1,7l, cieczy 1,2 l, reg zaworkow jest plytkami ale nie trzeba zwalac walkow poniewaz sa krzywki odsowane by umozliwic wyjecie plytki, idealny dostep do swiecy, kiepski dostep do filtra powietrza, plywajaca (a raczej klepiaca) tylna tarcza, slabo wytrzymale chlodnice na upadki. Wszystkie czynnosci obslugowe w moto wykonuje sam, jest to banalnie proste a manual do tego motocykla jest tak rozbudowany ze konkurencja moze sie wstydzic. Dodam jeszcze ze caly silnik jest na lozyskach nawet glowica, a naped rozrzadu jest realizowany po czesci za pomoca kol zebatych.
Pozdro

Włoska zapierdalajka TE + SM 4,5 '07 :D
Any time, any where... Husqvarna

45

Odp: husqvarna smr 510

a sprzęgło zabijasz osobiście, lejąc olej 10w40. Huska niestety potrzebuje oleju 10w60 (ja leje Agipa jak zaleca producent, choć widziałem, że Motorex i Repsol również robią 10w60), znajomy z innego forum po zalaniu 10w40 załatwił sprzęgło bodajże w miesiąc. A 1,7l oleju to też chyba lekka przesada, mi wchodzi tak do 1,4l wraz ze zmianą filtra, bez zmiany filtra 1,3l, chyba, że przez te 2 lata coś się zmieniło w silniku.

Franz, mógłbyś się wypowiedzieć jakie zamienniki zaworów są do Huski? I w jakich cenach są? I ile kosztują oryginalne? Dlaczego boleśnie się przekonałeś o słabej jakości zamienników?Urwał Ci się któryś z zaworów? Z góry dzięki za odp, pytam, bo w niedługim czasie chciałbym wymienić zawory w swojej Husce :)