Odp: Spalanie waszych maszyn
•Husaberg fs650s
Miasto: 11
Ekonomicznie: 11
Tor/ostra jazda: 11
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Spalanie waszych maszyn
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
•Husaberg fs650s
Miasto: 11
Ekonomicznie: 11
Tor/ostra jazda: 11
[url]http://www.youtube.com/watch?v=D14uIU9npaI[/url]
*
Yamaha dt 125x 2007 oczywiście 2t
Miasto: 10
Ekonomicznie: nie ma takiej u mnie czyli 10
Tor/ostra jazda: 12 będzie jak nic
Ale ogólnie to 10 pali norma przy mojej jeździe :)
AAA i zapomniałem dodać że ja nie wiem czy to jest na 100 ponieważ ja 10 l w ciągu dnia wyjeżdżam przynajmniej :) nawet czasem po 2 tankowania dziennie
weź to na gaz przerób za 30 zł do pełna to jest to :D
*
Yamaha dt 125x 2007 oczywiście 2t
Miasto: 10
Ekonomicznie: nie ma takiej u mnie czyli 10
Tor/ostra jazda: 12 będzie jak nicAle ogólnie to 10 pali norma przy mojej jeździe :)
I dlatego nie chcę 125 2t . :P Jeden z powodów :D
Ponczo napisał/a:*
Yamaha dt 125x 2007 oczywiście 2t
Miasto: 10
Ekonomicznie: nie ma takiej u mnie czyli 10
Tor/ostra jazda: 12 będzie jak nicAle ogólnie to 10 pali norma przy mojej jeździe :)
I dlatego nie chcę 125 2t . :P Jeden z powodów :D
Nie wiesz co tracisz :)
weź to na gaz przerób za 30 zł do pełna to jest to :D
Tylko butle w plecaku musiał bym wozić :D za 30 zł to ja mam cały bak chyba nie pamiętam oczywiście 95
haha czyli 250 2t full cross pali mniej a zapierdala bardziej ;] dobre ;] ale w sumie mniej silnik może wysilony ;p
Wychodzi na to, że najmniej wcinają wtryskowce. Ciekawe jak z Husqvarną 2008+ rok z silnikami z wtryskiem.
No nie ma co, 2T to smoki :D
zależy jak kto jeździ zapewne jak się przesiądę na coś większego a prawdo podobnie drz to pewnie 8 będzie ze mną spalał :P znaczy ja rame a on 8 l :P
DRZ SM
Normalnie: 8-9
Eko- 7
Nie wiem czemu tak dużo.
podejrzewam ze 4t mnie wysilony silnik od 2t i dlatego mniej palą ;] no a motorki na wtrysku to kosmos ;] miałem okazję jeździć na kxf 250 i 450 na 2011 rok ;] to ćwiara latała jak inne starsze 4,5 a 450 nie do ogarnięcia ;] parę tygodni kawasaki temu było na torze mx niedaleko mnie z prezentacją sprzętów na 2011 i jazdy próbne były za free dla jeżdżących tam crossiarzy ;]
podejrzewam ze 4t mnie wysilony silnik od 2t i dlatego mniej palą ;] no a motorki na wtrysku to kosmos ;] miałem okazję jeździć na kxf 250 i 450 na 2011 rok ;] to ćwiara latała jak inne starsze 4,5 a 450 nie do ogarnięcia ;] parę tygodni kawasaki temu było na torze mx niedaleko mnie z prezentacją sprzętów na 2011 i jazdy próbne były za free dla jeżdżących tam crossiarzy ;]
to chyba w zyciu baaaaardzo stare 4,5 dosiadales :))
Moja Dr-z w miescie 6-7, jak duzo kapciuje to nawet 8 potrafi wypic,a w trasie okolo 6l, ekonomicznie udalo sie zejsc do 5,ale to naprawde byl tylko test i wiecej razy go juz nie powtarzalem, supermoto nie da sie jezdzic ekonomicznie:) pozdro
supermoto nie da sie jezdzic ekonomicznie:) pozdro
dokładnie ;)
to chyba w zyciu baaaaardzo stare 4,5 dosiadales :)
latałem przeważnie na rocznikach 2005-2008 a chodzi mi o właściwości że o niebo lepiej prowadzą się na wtryskach niż na gaźniku ;] może i bardzo stare ale nie każdy ma kasę na coś nowego więc według mnie to zapierniczały te nowiutkie ;] poza tym jeżeli jeździłeś w mx na piasczystym torze z winklami ciasnymi to powinieneś wiedzieć że na dobrym 2,5 objedziesz 4,5 ale nie wydaje mi się żebyś jeździł zawodniczo w tym więc nie porównuj do asfaltu tego bo to inna bajka zupełnie ;]
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Spalanie waszych maszyn
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 79 zapytań