1

Temat: XR650R vs LC4 vs DRZ

Witam,
mam zajawkę na XR 650R. Proszę o argumenty, dlaczego go NIE kupić.
Argumenty za już mam:
- moc
- solidny silnik
- niska waga

Moto do latania po mieście, może czasem po torze kartingowym.

Husqvarna SM610S

2

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.
Jedyny minusik to olej i zaworki co 1000km.
I malutki niesmak bo z deklarowanych 61KM na kole pozostaje 44KM.


joł

3

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

O oleju i zaworkach wiem. Że na kole jest zupełnie inna moc niż producent podaje w katalogu to jasna sprawa ale to się tyczy chyba wszystkich motocyli?
Poza tym te 61 KM to chyba przed odblokowaniem? [url]http://www.4strokes.com/tech/honda/650rmods.asp[/url]

Husqvarna SM610S

4

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

61 lub 62 PS to moc podawana przez Hondę.
I raczej nie jest zablokowana tylko dostosowana do norm emisji spalin a przede wszystkim do pewnego dopuszczalnego poziomu emisji dB.
Wiadomo że jak założysz kompletny wydech z kolektorami + FCR41 i K&N i to wszystko zestroisz to będzie ogień.

joł

5

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Czołem Mam taką Xr-ę już trochę czasu Działa, działa, działa i działa
Naprawy jakie dokonałem to: wymiana tarcz sprzęgłowych 15 minut
, wymiana filtra i oleju, klocki hamulcowe, mocowania tylnego amortyzatora
Więcej nie pamiętam Nie obyło się oczywiście bez instalcaji 17 calowych kółek, kompletnego układu
wydechowego Leo i montażu zacisku haumlcowego + tarczy (na asfalt)
Minusy do jazdy na codzień ???? Może brak rozrusznika :), ew. częste wizyty na stacji paliw ?
Generalnie oceniam ten model jako dobry i ciekawy temat
Faja jest wystarczająca, ogarnąć to na 100% trzeba się postarać
Można również pokusić się o start w zawodach, oczywiście klasa OPEN Śmiało, mi czasem się zdarzyło
Ten sezon musiałem odpuścić, motocykl działa Ja słabiej działałem :)
Pozdro

Hej, zróbcie tutaj miejsca z deka, bo będę zaraz tańczył breka

6 Ostatnio edytowany przez jjacks (2010-11-16 13:05:04)

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Dobrze że poruszyłeś temat wizyt na stacji. Jak to się kształtuje na tle konkurencji(oprócz tych w tytule tematu jeszcze TTR600 mnie interesuje)? Czasy idą nie najlepsze nie chciałbym kolejnego pijaka trzymać (nie mogę przeboleć że wśród motocykli nie ma odpowiednika TDI :( )

Husqvarna SM610S

7

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

jjacks napisał/a:

Dobrze że poruszyłeś temat wizyt na stacji. Jak to się kształtuje na tle konkurencji(oprócz tych w tytule tematu jeszcze TTR600 mnie interesuje)? Czasy idą nie najlepsze nie chciałbym kolejnego pijaka trzymać (nie mogę przeboleć że wśród motocykli nie ma odpowiednika TDI :( )

Nie rób scen  :lol:

8

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu zobacz może da się założyć GAZ
Butla na plecy, parownik na kierownicy :) a tak poważnie myśle że
bardziej chodzi o wielkość zbiornika niż ogromne pijaństwo
Generalnie myśle że jeżeli mamy na myśli motocykl to spalanie nie ma dla nas większego znaczenia
TTR600 napewno mniejsza faja, rama stalowa Być może na co dzień łatwiejsza
w użytkowaniu

Hej, zróbcie tutaj miejsca z deka, bo będę zaraz tańczył breka

9

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

pompognojówa napisał/a:

Jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu zobacz może da się założyć GAZ
Butla na plecy, parownik na kierownicy :) a tak poważnie myśle że
bardziej chodzi o wielkość zbiornika niż ogromne pijaństwo
Generalnie myśle że jeżeli mamy na myśli motocykl to spalanie nie ma dla nas większego znaczenia
TTR600 napewno mniejsza faja, rama stalowa Być może na co dzień łatwiejsza
w użytkowaniu

Ale o jakich wielkościach mowa (6,8,10 litrów). Spalanie MA znaczenie, no chyba że ktoś ma sponsora i/lub pracuje tylko na swoje przyjemności. W obecnym moto robię na baku za 70PLN jakieś 150-180km a wolałbym zrobić 220.

Husqvarna SM610S

10

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

motocykl nie jest ekonomicznym pojazdem
jeździ sie dla przyjemności :)
chcesz tanio latać
kup sobie rower :D:D:D

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

11

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

LOMAX napisał/a:

motocykl nie jest ekonomicznym pojazdem
jeździ sie dla przyjemności :)
chcesz tanio latać
kup sobie rower :D:D:D

Chyba ty...

Husqvarna SM610S

12 Ostatnio edytowany przez Bondek (2010-11-16 16:13:16)

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

jjacks napisał/a:

Ale o jakich wielkościach mowa (6,8,10 litrów). Spalanie MA znaczenie, no chyba że ktoś ma sponsora i/lub pracuje tylko na swoje przyjemności. W obecnym moto robię na baku za 70PLN jakieś 150-180km a wolałbym zrobić 220.

kolega winszuje sobie diesel'a proszę bardzo. szczególnie polecam tą indyjską fantazję na temat Royala, potrafiła przejechać około 200 mil na jednym galonie.

niestety kolego jesteś w mniejszości na tym forum spalanie na poziomie 8, 10 cy 12 litrów nikogo nie bulwersuje ani nie dziwi, jak chcesz oszczędnie po mieście śmigać to polecam skuter, tanio i wygodnie :P

ups. zapomniałem o najważniejszym czyli [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_motorcycle]LINKU[/url] :P

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

13

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Dobra już nie straszcie go i nie przesadzajacie ze spalaniem :D , do 7 litów sie spokojnie zamknie .

motoslide.com

14

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

jjacks napisał/a:
LOMAX napisał/a:

motocykl nie jest ekonomicznym pojazdem
jeździ sie dla przyjemności :)
chcesz tanio latać
kup sobie rower :D:D:D

Chyba ty...

Nie chcę Cię denerwować - ale kolega ma racje - jak cie nie stać to kup sobie rower geant-a i jeździj po lesie :) wiesz w polsce jest bardzo modnie postępować wg. zasady
"Zastaw się a postaw się "
oczywiście bez paniki ale moja RMZ wciąga jaieś 6 litrów na niecałą godzinę jazdy myślę ze XR-ce nie zejdziesz niżej...

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

15

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

SFMario napisał/a:

To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.

Właściwie to żaden argument...

Jak zależy Ci na spalaniu to polecam Sm 610 na wtrysku. Nigdy nie spaliła mi więcej niż 7l/100km. A przy normalnej jeździe (oczywiście normalnej jak na SM :D) mieści się pomiędzy 5-6, na jakichś przelotach nawet poniżej 5.