Temat: XR650R vs LC4 vs DRZ
Witam,
mam zajawkę na XR 650R. Proszę o argumenty, dlaczego go NIE kupić.
Argumenty za już mam:
- moc
- solidny silnik
- niska waga
Moto do latania po mieście, może czasem po torze kartingowym.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » XR650R vs LC4 vs DRZ
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam,
mam zajawkę na XR 650R. Proszę o argumenty, dlaczego go NIE kupić.
Argumenty za już mam:
- moc
- solidny silnik
- niska waga
Moto do latania po mieście, może czasem po torze kartingowym.
To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.
Jedyny minusik to olej i zaworki co 1000km.
I malutki niesmak bo z deklarowanych 61KM na kole pozostaje 44KM.
joł
O oleju i zaworkach wiem. Że na kole jest zupełnie inna moc niż producent podaje w katalogu to jasna sprawa ale to się tyczy chyba wszystkich motocyli?
Poza tym te 61 KM to chyba przed odblokowaniem? [url]http://www.4strokes.com/tech/honda/650rmods.asp[/url]
61 lub 62 PS to moc podawana przez Hondę.
I raczej nie jest zablokowana tylko dostosowana do norm emisji spalin a przede wszystkim do pewnego dopuszczalnego poziomu emisji dB.
Wiadomo że jak założysz kompletny wydech z kolektorami + FCR41 i K&N i to wszystko zestroisz to będzie ogień.
joł
Czołem Mam taką Xr-ę już trochę czasu Działa, działa, działa i działa
Naprawy jakie dokonałem to: wymiana tarcz sprzęgłowych 15 minut
, wymiana filtra i oleju, klocki hamulcowe, mocowania tylnego amortyzatora
Więcej nie pamiętam Nie obyło się oczywiście bez instalcaji 17 calowych kółek, kompletnego układu
wydechowego Leo i montażu zacisku haumlcowego + tarczy (na asfalt)
Minusy do jazdy na codzień ???? Może brak rozrusznika :), ew. częste wizyty na stacji paliw ?
Generalnie oceniam ten model jako dobry i ciekawy temat
Faja jest wystarczająca, ogarnąć to na 100% trzeba się postarać
Można również pokusić się o start w zawodach, oczywiście klasa OPEN Śmiało, mi czasem się zdarzyło
Ten sezon musiałem odpuścić, motocykl działa Ja słabiej działałem :)
Pozdro
Dobrze że poruszyłeś temat wizyt na stacji. Jak to się kształtuje na tle konkurencji(oprócz tych w tytule tematu jeszcze TTR600 mnie interesuje)? Czasy idą nie najlepsze nie chciałbym kolejnego pijaka trzymać (nie mogę przeboleć że wśród motocykli nie ma odpowiednika TDI :( )
Dobrze że poruszyłeś temat wizyt na stacji. Jak to się kształtuje na tle konkurencji(oprócz tych w tytule tematu jeszcze TTR600 mnie interesuje)? Czasy idą nie najlepsze nie chciałbym kolejnego pijaka trzymać (nie mogę przeboleć że wśród motocykli nie ma odpowiednika TDI :( )
Nie rób scen :lol:
Jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu zobacz może da się założyć GAZ
Butla na plecy, parownik na kierownicy :) a tak poważnie myśle że
bardziej chodzi o wielkość zbiornika niż ogromne pijaństwo
Generalnie myśle że jeżeli mamy na myśli motocykl to spalanie nie ma dla nas większego znaczenia
TTR600 napewno mniejsza faja, rama stalowa Być może na co dzień łatwiejsza
w użytkowaniu
Jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu zobacz może da się założyć GAZ
Butla na plecy, parownik na kierownicy :) a tak poważnie myśle że
bardziej chodzi o wielkość zbiornika niż ogromne pijaństwo
Generalnie myśle że jeżeli mamy na myśli motocykl to spalanie nie ma dla nas większego znaczenia
TTR600 napewno mniejsza faja, rama stalowa Być może na co dzień łatwiejsza
w użytkowaniu
Ale o jakich wielkościach mowa (6,8,10 litrów). Spalanie MA znaczenie, no chyba że ktoś ma sponsora i/lub pracuje tylko na swoje przyjemności. W obecnym moto robię na baku za 70PLN jakieś 150-180km a wolałbym zrobić 220.
motocykl nie jest ekonomicznym pojazdem
jeździ sie dla przyjemności :)
chcesz tanio latać
kup sobie rower :D:D:D
motocykl nie jest ekonomicznym pojazdem
jeździ sie dla przyjemności :)
chcesz tanio latać
kup sobie rower :D:D:D
Chyba ty...
Ale o jakich wielkościach mowa (6,8,10 litrów). Spalanie MA znaczenie, no chyba że ktoś ma sponsora i/lub pracuje tylko na swoje przyjemności. W obecnym moto robię na baku za 70PLN jakieś 150-180km a wolałbym zrobić 220.
kolega winszuje sobie diesel'a proszę bardzo. szczególnie polecam tą indyjską fantazję na temat Royala, potrafiła przejechać około 200 mil na jednym galonie.
niestety kolego jesteś w mniejszości na tym forum spalanie na poziomie 8, 10 cy 12 litrów nikogo nie bulwersuje ani nie dziwi, jak chcesz oszczędnie po mieście śmigać to polecam skuter, tanio i wygodnie :P
ups. zapomniałem o najważniejszym czyli [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_motorcycle]LINKU[/url] :P
Dobra już nie straszcie go i nie przesadzajacie ze spalaniem :D , do 7 litów sie spokojnie zamknie .
LOMAX napisał/a:motocykl nie jest ekonomicznym pojazdem
jeździ sie dla przyjemności :)
chcesz tanio latać
kup sobie rower :D:D:DChyba ty...
Nie chcę Cię denerwować - ale kolega ma racje - jak cie nie stać to kup sobie rower geant-a i jeździj po lesie :) wiesz w polsce jest bardzo modnie postępować wg. zasady
"Zastaw się a postaw się "
oczywiście bez paniki ale moja RMZ wciąga jaieś 6 litrów na niecałą godzinę jazdy myślę ze XR-ce nie zejdziesz niżej...
To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.
Właściwie to żaden argument...
Jak zależy Ci na spalaniu to polecam Sm 610 na wtrysku. Nigdy nie spaliła mi więcej niż 7l/100km. A przy normalnej jeździe (oczywiście normalnej jak na SM :D) mieści się pomiędzy 5-6, na jakichś przelotach nawet poniżej 5.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » XR650R vs LC4 vs DRZ
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 80 zapytań