1 Ostatnio edytowany przez Amatorek (2010-10-30 00:56:41)

Temat: Witam

Siemanko jestem amatorem i nie wiem czy oplaca mi sie kupywac za tyle kasy ten motor mozecie pomoc? sadze ze jak bym sie ze sprzedawca dogadal to by za 2000 zl puscil niby wal jest do wymiany sciaga troche lozysko z tylu poszlo i kierownica niby krzywa akumulator do kupienia nie ma licznikow itp
[url]http://allegro.pl/derbi-senda-drd-sm-supermoto-70-50-nie-dt-mtx-rx-i1291394871.html[/url]

2

Odp: Witam

Wypadałoby się przywitać kolego w odpowiednim dziale  :)

A co do moto  zastanów się czy sam zreanimujesz go i ile tajle wyjdą, jak nie Ty to ile Ktoś za to wezmie i porównaj z cenami "dobrych" motungów i zobaczysz co lepsze.

3

Odp: Witam

Ja bym się nie pakował w 50 po tuningu :/ jeżeli już to tuningowałbym go sam, ale z własnego doświadczenia (na razie z 50 mam największe xD)wiem , że cały czas coś się sypie..

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

4 Ostatnio edytowany przez Reaker (2010-10-30 18:09:00)

Odp: Witam

tak jak koledzy wyżej piszą, lepiej wstrzymaj konie chopie  :) , bo koszt naprawy może być spory, lepiej dozbieraj troszkę grosza (albo weź pożyczkę u lokalnego dilera, gangstera  :D ) i kupisz lepszy sprzęt  ;) wiem że to nie jest łatwe ale wyjdzie Ci to na dobre  :cool:  i nie zapomnij o odpowiednich ciuchach buty, kask itp. bo Twoja jazda może się szybko skończyć zanim na dobre się jeszcze zacznie ;P

Świeca jest w głowicy po to, żeby tłok po ciemku w zawory nie zajebał :P xD

5 Ostatnio edytowany przez baton (2010-10-31 20:17:14)

Odp: Witam

Na moje obliczenie nie opłaca się za bardzo. Policzę szybko..
Wał ok 250zł
licznik używka 150-200
kierownica 100zł
łożysko 10zł
Aku 70zł
Spawana rama ( niedobrze)
pompa wody 60zł

ściąganie to wina lag gdzie ceny zaczynają się od 500zł... Sam mam sendę i kupiłem ją z uszkodzonymi lagami i wpakowałem się w koszty...