1 Ostatnio edytowany przez Amatorek (2010-10-30 00:56:41)

Temat: Witam

Siemanko jestem amatorem i nie wiem czy oplaca mi sie kupywac za tyle kasy ten motor mozecie pomoc? sadze ze jak bym sie ze sprzedawca dogadal to by za 2000 zl puscil niby wal jest do wymiany sciaga troche lozysko z tylu poszlo i kierownica niby krzywa akumulator do kupienia nie ma licznikow itp
[url]http://allegro.pl/derbi-senda-drd-sm-supermoto-70-50-nie-dt-mtx-rx-i1291394871.html[/url]

2

Odp: Witam

Wypadałoby się przywitać kolego w odpowiednim dziale  :)

A co do moto  zastanów się czy sam zreanimujesz go i ile tajle wyjdą, jak nie Ty to ile Ktoś za to wezmie i porównaj z cenami "dobrych" motungów i zobaczysz co lepsze.

3

Odp: Witam

Ja bym się nie pakował w 50 po tuningu :/ jeżeli już to tuningowałbym go sam, ale z własnego doświadczenia (na razie z 50 mam największe xD)wiem , że cały czas coś się sypie..

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

4 Ostatnio edytowany przez Reaker (2010-10-30 18:09:00)

Odp: Witam

tak jak koledzy wyżej piszą, lepiej wstrzymaj konie chopie  :) , bo koszt naprawy może być spory, lepiej dozbieraj troszkę grosza (albo weź pożyczkę u lokalnego dilera, gangstera  :D ) i kupisz lepszy sprzęt  ;) wiem że to nie jest łatwe ale wyjdzie Ci to na dobre  :cool:  i nie zapomnij o odpowiednich ciuchach buty, kask itp. bo Twoja jazda może się szybko skończyć zanim na dobre się jeszcze zacznie ;P

Świeca jest w głowicy po to, żeby tłok po ciemku w zawory nie zajebał :P xD

5 Ostatnio edytowany przez baton (2010-10-31 20:17:14)

Odp: Witam

Na moje obliczenie nie opłaca się za bardzo. Policzę szybko..
Wał ok 250zł
licznik używka 150-200
kierownica 100zł
łożysko 10zł
Aku 70zł
Spawana rama ( niedobrze)
pompa wody 60zł

ściąganie to wina lag gdzie ceny zaczynają się od 500zł... Sam mam sendę i kupiłem ją z uszkodzonymi lagami i wpakowałem się w koszty...

Poszukaj pewniaka a taniej Ci wyjdzie i mniej kłopotu. Za 3300 już ładne motorki stoją...

Cagiva Super City 125 SM
Derbi Senda SM

6

Odp: Witam

Czy moze lepiej kupic jakis motor z 125 poj zarejestrowany na 50 ? :D

7 Ostatnio edytowany przez Ponczo (2010-11-04 22:36:24)

Odp: Witam

no ja ci powiem że takie mam do sprzedania a mianowicie dt 125x/50

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

8

Odp: Witam

Za te pieniądze kupisz nieco bardziej "zdezelowaną" 125 niż 50cc..
Zależy czy potrzebujesz 125 czy wystarczy Ci 50..

9

Odp: Witam

Jak chcesz 125/50 to się nawet nie zastanawiaj nad 50cc . Nie wszyscy chcą kupować 125/50 więc jaki Ci takie coś odpowiada to szukaj 125.

PS. sam mam na sprzedaż Hondę xr125/50 jak coś to wal na priv .Pozdro

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

10

Odp: Witam

Amatorek napisał/a:

Siemanko jestem amatorem i nie wiem czy oplaca mi sie kupywac za tyle kasy ten motor mozecie pomoc? sadze ze jak bym sie ze sprzedawca dogadal to by za 2000 zl puscil niby wal jest do wymiany sciaga troche lozysko z tylu poszlo i kierownica niby krzywa akumulator do kupienia nie ma licznikow itp
[url]http://allegro.pl/derbi-senda-drd-sm-supermoto-70-50-nie-dt-mtx-rx-i1291394871.html[/url]


nie za mocny sprzet na poczatek?

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

11 Ostatnio edytowany przez Amatorek (2010-11-06 10:54:35)

Odp: Witam

bede mial 4 tysiace na motor tylko musze pozbierac do gwiazdki:p Chce sobie kupic motor na 2 lata pozniej prawko na motor i cos wiekszego:) Czy moze radzicie kupic 50 i pozniej cylinder 80 wlozyc?

12

Odp: Witam

Witaj. Chcesz 125/50? Nie jesteś pierwszym co miał taki pomysł wiec poszukaj artykułów w necie i wypowiedzi na innych forach, poczytaj o konsekwencjach poruszania sie takim pojazdem, wtedy nie tylko Ty masz problemy, ale również Twoi rodzice. Za 4 tys ciężko coś wyrwać żeby jeszcze jeździło.

Przerabianie na 70 lub 80? To są koszta rzędu od min 800zl za fuszerkę do kilku tysięcy za lepsze zestawy. Czemu tak drogo? Bo trzeba do tego przystosować cały silnik czyli jakiś super wał, jakieś super łożyska i jakieś inne super elementy. Oraz trzeba dać za robocizne specmajstrowi. Te tjuningowane motorowery zaczynają wtedy palić jak zwyczajne motocykle, a zużycie silnika jest o wiele większe i szybsze.

Zostałbym przy zwyczajnej, fabrycznej 50ccm, ew robić drobne modyfikacje pod siebie.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

13

Odp: Witam

Dzieki za pomoc postanawiam kupic 125 motor zarejestrowany normalnie i a1 rorbic;)

14

Odp: Witam

mądry wybór ;)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

15

Odp: Witam

I to jest słuszna koncepcja!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"