1

Temat: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

Witam. Mój znajomy chciałby kupić coś takiego. Jakie są wasze opinie w tym temacie ,czy ktoś z Was miał styczność z tym sprzętem? Generalnie kolega jezdzi w pucharze gsxr cup także jakieś doświadczenie posiada. Podaje link do ogłoszenia ,ale nie chodzi o zamiar kupna. Dzięki i czekamy :)

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

2

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

hmm zapomniałem dodać linka  :lol:

[url]http://otomoto.pl/bmw-g-650-xmoto-786km-salon-M2237448.html[/url]

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

3 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2010-10-17 10:23:39)

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

Wyglądowo jest OK , chociaż bardziej zalatuje mi dukiem .
Silnik chyba 52 konie waga w okolicach mojej Dr czyli zalane pod korek ze 160kg .
Kolega Bartolini76 ma takiego , bedzie napewno wiecej mogł powiedzieć .

motoslide.com

4

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

Supermociak z abs hmmm no w sumie przydało by się nie blokować przodu, to dobre sm na dojazdy do pracy jak ktoś ma z 50km, na wypady we dwoje też się nada :) zresztą żeby konkretnie się wypowiedzieć trzeba by polatać, więc poproszę coś takiego do testów i wtedy się wypowiem a tak to na oko podchodzi mi to pod XT660X choć chyba lepsiejsze

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO

5

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

!47 kilo z abs.Bez 144 kilo.Posiadam wersję bez abs.53 osiołki dają radę, nisko położony środek ciężkości pozwala go przeżucac z gracją z winkla na winkiel. Rozłożenie masy motocykla , poprzez zamontowanie zbiornika pod siedzeniem po prawej stronie a tłumika dla równowagi po lewej czyni sprzęta symetrycznym wagowo.Nie ma różnicy w którą stronę się składasz.Jeśli ktoś szuka sprzęta który będzie służył mu do codziennej jazdy po mieście, a w weekend na tor to niech go bierze.Jeśli chodzi o serwis to może o nim zapomniec. Osiągami nie porywa ale daje radę.Hamulec przedni wg mnie zajebisty(porównuję z podwójną tarczą z cbr i horneta).Łatwo dozowalny, wyczuwalny moment blokowania, tył już gorzej(mam wrażenie , że albo do końca albo wcale).Zawieszenie w pełni regulowane, choc dosyc miekkie(szczególnie przód).Ratunkiem są progresywne sprężyny.Dosyc wysoki(osobnicy poniżej 180cm mogą miec problem z podparciem na postoju).Osobiście marzy mi sie 20 kilo mniej.Ale serwis kosztem wagi.Po prostu uniwersalny, przewidywalny, tani w utrzymani sprzęcik dający sporo radochy...

Nieważne co masz pod dupą, liczy się co masz nad nią...
RM-Z 450 jeszcze na brudasach...

6

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

brzydki;d

7

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

Szpeci go przedni błotnik, i brak szprychowych kółeczek...Błotnik można wymienic jak też zrobiłem, co do kółek to hm...grubsza sprawa

Nieważne co masz pod dupą, liczy się co masz nad nią...
RM-Z 450 jeszcze na brudasach...

8 Ostatnio edytowany przez SmX (2010-10-17 19:29:33)

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

pierwsze wrażenie ze zdjęcia to jak by dostawał w pysk od crf-fy albo kata :P  a moje zdanie typowy lansjerski sprzęcik do szkolenia puszek ruszając z pod świateł na gumie wracając z pracy :P

NIC więcej ten sprzęt sobą nie reprezentuje oprócz znaczka BMW :)

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

9

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

SmX napisał/a:

pierwsze wrażenie ze zdjęcia to jak by dostawał w pysk od crf-fy albo kata :P  a moje zdanie typowy lansjerski sprzęcik do szkolenia puszek ruszając z pod świateł na gumie wracając z pracy :P

NIC więcej ten sprzęt sobą nie reprezentuje oprócz znaczka BMW :)

Typowo lsnsiarski sprzęt którego nie potrafisz wykorzystać w 50%
A porównanie do CRF to tak jakbyś porównał swoja kobyłę do aktorki PORNO tzn inne przeznaczenie :)
XMOTO na miasto i przebiegi 6000km rocznie jest  :) OK

Pozdrawiam
Piotrek #13
YZ450F SUPERMOTARD

10

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

Fajny, na warszawkie w  sam raz, ciekawe jak zniósł by wyjebkę :/

TOR JEST WSZęDZIE

11

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

SmX napisał/a:

pierwsze wrażenie ze zdjęcia to jak by dostawał w pysk od crf-fy albo kata :P  a moje zdanie typowy lansjerski sprzęcik do szkolenia puszek ruszając z pod świateł na gumie wracając z pracy :P

NIC więcej ten sprzęt sobą nie reprezentuje oprócz znaczka BMW :)

Jak może byc lansjerski jak napisałeś, jeżeli jest brzydki ja by dostał w pysk od crfy i kata?Ja nazwałbym go raczej uniwersalnym, nie ma w nim nic do polansowania się.W moim przypadku jazda do pracy i z niej wyładowanym po brzegi towarem w ilości trzech metrów sześciennych odpada.Więc nie dam rady szkolic puszek na kole ruszając spod świateł.Jeżeli chodzi o gleby to miał ich pare i zniósł je jak na mój gust twardo.Powtórzę się , że jest to moto jak najbardziej uni, i do wyczynowych mu daleko.To tak jak by mówic, że lc4 jest smutną wdową z przypadłościami kobiety przekwitającej porównując do 525 sx młodej narwistej osiemnastolatki, która nie wie jwk okiełznac swoje libido.A jeżeli znaczek Bmw jest dla kogoś wyznacznikiem to powiem , że jest wnim tyle bmw co w Fiacie 126p polskich patentów:)

Nieważne co masz pod dupą, liczy się co masz nad nią...
RM-Z 450 jeszcze na brudasach...

12

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

e tam wyluzuj :) jakoś za bardzo wiozłeś do siebie moją wypowiedz :P  takie jest moje odczucie a że jest brzydki nie napisałem :P

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

13

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

czesc, znajomy ma takie cos w wersji offroad na duzych kółkach. Troszku tym pojeździłem i tak:
wszystkie uwagi bartoliniego sa OK - za wyjatkiem serwisu.
Serwis BMW w Warszawie leży i kwiczy jak zarżniety. Przejscia z cieciami nadaja sie na jakis epos hiphopowy albo nawet na płytę. Jak sie nasłuchałem i napatrzyłem (sam go raz zawoziłem) to rece opadają.
Załóż ze serwis BMW w Warszawie nie istnieje - bedzie prościej.
Dobra ponarzekalem.
Mechaniczne sprzet do ogarniecia bo to rotax, zawiecha i elektryka tez prosta i nieskomplikowana, troche zabawy jest z elektroniką, czesci drogie tak ze zęby bolą (w porównaniu do suzuki i yamahy).
Kumpel tą wersja enduro troszku juz pojeździł:
[url]http://vimeo.com/mtbiker[/url]
w terenie daje rade.
Tak naprawde sprzet ma jeden feler a w zasadzie dwa:
1. jest niesprzedawalny przez następne kilka lat. Wynika to ze specyfiki typowego klienta BMW który uzywki w moto nie kupi.
Swego czasu widziałem ogłoszenie gdzie prawie rocznego praktycznie niejeżdzonego X-a ktos sprzedawał za 13 tysi. Sprzet był znany i sprawdzony wiec nie było w tym sciemy. I miał z tym problem - ogłoszenie długo wisiało a ja sie łamałem ;).
2. Dla takich kurdupli jak ja (175) jest to za duzy sprzet na typowe miejskie SM do pociskania sie w korkach dzień w dzień.
W porównainiu do DRZ - nie ma porównania ;) Do terrorów  - no to mógłby byc niezły ale dla takiego dużego chłopa.

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

14

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

polecicie jakies forum gdzie mozna zaczerpnac wiecej technicznego info o tym modelu?
pacjetn zgasl podczas jazdy, nie reaguje na przekrecenie kluczyka :/

ZAWSZE NA ZIMNYM!

15 Ostatnio edytowany przez dar3k (2014-02-23 20:02:07)

Odp: BMW G 650 XMOTO wasze opinie

Ale co technicznego szukasz? Manuala? Jak cos moge podeslac oraz co to znaczy nie reaguje na przekrecenie kluczyka? jeszcze ani razy nie udalo mi sie odpalic z kluczyka, jest starter :)

jest:  Ducati Hypermotard 796 '11
było: BMW G650 Xmoto