Pytania z kategorii "dziwne"... Musicie mieć świadomość, że nikt Wam tu nie napisze, że trzeba pokręcić dyszą od mieszanki tyle obrotów a igłe ustwić w takim a nie innym położeniu.
Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy zawieźć do warsztatu gdzie mają hamownię i zapłacić za to jakiś zylion.
Drugi, to wsadzić gaźnik na własną rękę z takimi bebechami jakie w nim są i zobaczyć czy sprzęt pali, wkręca się i jak jeździ. Jak będzie dobrze to fajnie, ale jak nie będzie. To zobaczyć czy ma za dużo paliwa czy za mało (najszybciej wykręcić świecę i zerknąć) i potem kombinować dyszą i igłą.
Ja u siebie robilem tak, że wrzuciłem największą dyszę jaką miałem w zestwie, ustawiałem igłę na środek i patrzyłem jak jest. Było zbyt bogato, więc igłę na maksa opuszczałem i znowu testy. Ciągle zbyt bogato więc mniejsza dysza i igła znowu na środek. I tak do wyrzygania...