46

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

SFMario napisał/a:

Jak za darmo to biere.
A tak serio to fjr wisi na olx z zerowym zainteresowaniem, chociaz drugiej takiej nie znajdą.
A betoniarke ile wyceniasz?


FJR pójdzie pewnie bliżej wiosny.
Nie no betoniary na razie nie oddam i tak gówno co jeżdżę, więcej trialem, jeszcze jakbym miał skąd dołożyć do jakiejś torówki to bym opchnął, a tak to niech beton stoi.

https://www.bikepics.com/members/81

47

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

A hgw z fjr.
Ciągle odnosze wrazenie ze sie z hujem na głowy musiałem zamienić że sprzedałem swoje smc...

48

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

SFMario napisał/a:

A hgw z fjr.
Ciągle odnosze wrazenie ze sie z hujem na głowy musiałem zamienić że sprzedałem swoje smc...

:D noo wypasiona betoniara była!

https://www.bikepics.com/members/81

49

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

Ten tego.
Tak sie zastanawiam ostatnio co bym tak naprawde chciał.
Ostatnio byłem na zlocie forum TDM, i paku kolesi przyjechalo na moto (reszta pociag/puszka bo lało) i jeden ziomek przyjechal stara xtz 660. Mowi ze w terenie spoko i na szosie tez.
I tak kminie czy nie kupic jakiegos lekkiego jednocylindrowego enduro xr600r, dr650 r lub se lub jakiegos kata 620/625/640/660 na kolach enduro i do tego kupic kola sm lub przeszczepic te z fmxa650 co leza u brata w garage.
Mial bym moto do latania jak jest chociaz +5-10 st po polach i podgorzu gdzie zielone ludki nie ganiaja i jak by mnie naszlo na szose to na sm latem
Dwie świnie na jednym ruszcie alebo jedna swinia na dwa baty jak kto woli.
Kminie czy potrzebuje rozrusznika el. ( W xr600r sm nie mialem) i czy dr da rade zawieszeniowo i wagowo.
No i czy stare katy nie sa za stare. Moze ktos ma jakies przemyslenia.
Ideolo bylo by kupic 690 enduro R i kola sm. Ale to teoche szkoda gnoic takie fajne moto.
Napiszcie co myslicie.

50

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

Bier Pan XR-e i rób porządnego sm, chorowałem kiedyś na tą, była do sprzedania u italiańców.
Konkretnie zrobiona to wiadomo i cena była odpowiednia.

https://i.imgur.com/k3suKGV.jpg

https://www.bikepics.com/members/81

51

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

XR600R drogie rzeczy. Poza tym olej co 1000km...
Niestety moj budget jest bardziej z cebuli niż z gumy...
Myśle nad smc660 i do tego koła do gnoju ew cos starszego np 620 SC na małym obiegu oleju jeszcze i do tego koła SM.
Wydaje mi sie ze japonce nie dorastaja pomaranczowym do piet jezeli chodzi o zawieszenia, moc i sposob jej oddawania. Ale bija pomaranczowych na leb jezeli chodzi o trwalosc spalanie i niezawodnosc. Trwałosc silnika kosztem osiagow

52

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

Nie miałem nic z tych starszych betoniarek, także się nie wypowiem.
Ale według mnie japsy lepsze, dopracowane i niezawodne.
Kupisz starego kata i będzie to zagadka, czy poprzednicy już go zakatowali, bo nie dbali, czy może jednak nie.
Ja osobiście nie pchałbym się w te starocie.

Jak chcesz i ęduro i sm to kupić 690 enduro i już, to łatwiej będzie ogarnąć pod sm, niż sm pod enduro.

https://www.bikepics.com/members/81

53

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

No wlasnie dlatego sie waham.
Japsy to znowu stare sieczkarnie z cenami z dupy.
XR600R na tarczy z tylu 13 tys...
To jedyny lekki motocykl o dobrych wlasciwosciach terenowych.
DR650se ceny z dupy a te po 96r to juz pojebalo ludzi.
Zostaja jakies XT TT itp ale slabe skrzynie do mnie nie przemawiaja...

690 jenduro to tez bedzie motocykl ktory dostal nie raz wpierdol w terenie i ktory nie ma podaży praktycznie...

54

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

No tak, kupić starocia to szału na nim nie będzie, a chcieć go zrobić pod siebie ładnych parę monet trzeba włożyć.
Znowuż upolować nie zajechane 690 enduro z zagranicy to fura siana.
Dylematy.

Ja do betoniarki dokupiłem triala i fun-u w terenie mam co nie miara.
Doszedłem do wniosku, że dla takiego leszcza jak ja w teren każde z tych niby enduro po 150kg to męczarnia, więcej paciaków niż jazdy.

https://www.bikepics.com/members/81

55

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

No tak. Ja w ciezki teren nie chce sie pchac, tylko szutry i polne drogi, skraj lasu itd.
Fajny byl byl ktm 790 jebduro lub apka 660 ale to wazy po 200 kg. Dziura jest w rynku na lekki motocykl. Wyprawowy z jednym garnkiem.
Wszycy klepia tylko podrozne enduro za miliony monet bo na to jest klient...

56

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

SFMario napisał/a:

No tak. Ja w ciezki teren nie chce sie pchac, tylko szutry i polne drogi, skraj lasu itd.

Łi tam, taki teren to i FJRą przelecisz ;)
A betoniarą jeszcze szybciej.

Co do ęduro adv po 200kg+ to jakiś śmiech, jak suv-y w puszkach, nikt tym tak naprawdę w teren nie jedzie. Ale jakie to one ęduro są... hahahah

Ja jakbym miał tylko teren latać kupiłbym crf 300, mały lekki, w teren mocy styka. Przeloty planować głównie poza asfaltem i jest zabawa.

https://www.bikepics.com/members/81

57

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

Fjr w terenie. Dziekuje Ci bardzo xD

58

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

Jednak nie ma dziury w rynku.
Poprostu w kraju cebulą płynącym nik na niszowe produkty uwago nie zwraca bo nie ma uzywek.
Oto mój holy grail
[url]https://ajp-moto.pl/pr7-650-adventure/[/url]

59 Ostatnio edytowany przez gierwi (2022-11-17 00:55:10)

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

W Poznaniu czeka GASGAS 700. Może dostaniesz dobrą cenę.
Hehe, mamy to samo moto w awatarze.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

60

Odp: Zjejść ciastko i mieć ciastko.

SFMario napisał/a:

Jednak nie ma dziury w rynku.
Poprostu w kraju cebulą płynącym nik na niszowe produkty uwago nie zwraca bo nie ma uzywek.
Oto mój holy grail
[url]https://ajp-moto.pl/pr7-650-adventure/[/url]


:D ajp znam, oo sporo chcą za ten wynalazek
kiedyś nad 125 albo 250 ęduro od nich się zastanawiałem

https://www.bikepics.com/members/81