1

Temat: Drgania kierownicy podczas wykładania.

Witam. Jakieś 2 tyg temu założyłem nowe oponki do mojej DRZ 400 SM i miałem przejechane  już na nich około 50km i pewnego dnia lecąc sobie 120km/h  po 2 miesięcznym asfalcie trochę się wyłożyłem na zakręcie ( jestem początkujący wiec to nie był zawielki kąt) i w pewnym monecie na łuczku doświadczyłem czegoś co mało mnie nie przyprawiło o "KUPE" :P A mianowicie nagle kierownica zaczęła latać mi i drgać na boki. się okrutnie wystraszyłem bo pierwszy raz sie z czymś takim spotkałem i wracałem do domu 80km/h :P Powiedzcie mi czy to od tego że nowe opony? ( Pirelli Diablo) i jescze nie zdarta ia warstwa czy przód niedociążony? Prosze o porady do tego problemu i porady jak mam uczyć się wykładać na zakretach.
Z góry dzięki.

Suzi DRZ 400 SM K5.

2 Ostatnio edytowany przez Ponczo (2010-09-17 16:26:51)

Odp: Drgania kierownicy podczas wykładania.

złapałeś shimmy   [url]http://www.youtube.com/watch?v=RmtoOmq3ppw&feature=related[/url] coś takiego tylko w dużo mniejszym stopniu nie martw się jeszcze nie raz to złapiesz bynajmniej u mnie w dt jest to normą codzienną :P .  Jak znów coś takiego się  ci przytrafi  zrób kontrę tylnim  heblem pomaga  a i  mocniej dociążaj przód

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

3

ConQest napisał/a:

porady jak mam uczyć się wykładać na zakretach.

Najlepiej przy mniejszych predkosciach.  :|

4

czyżby shimma ? ;)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

5 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2010-09-17 16:28:21)

Shimmaaaa WITA :D
Sprawdz ta opone czy nie jest jakas felerna , a przede wszystkim łożysko główki ramy wydaje mi sie , że to wykończone łożysko moze być winne .

Nie lekceważ tego lekka shimma to drobiazg , ale przy wiekszej nie ma żartów . Rok temu przez to zginął mój kumpel na speed triple .

motoslide.com

6