delta napisał/a:Denerwujące jest tylko przy wolnym dodawaniu gazu to szarpnięcie, nie da się płynnie dodać gazu, tylko praca rollgazu jest taka zero jedynkowa, nie mogę się do tego przyzwyczaić, w RMZcie tego nie było, a dwoma innymi betoniarkami jak latałem też tak było, wqrwiajace na wolnych winklach. Da się coś z tym zrobić?
Nic prostszego :)
W skrócie - potrzebujesz zmienić mapę przepustnicy EP na prostoliniową.
Podpowiem od razu, że Duke takie ma w standardzie, wiec wystarczy sobie skopiować tabele - z resztą wyczytałem to gdzieś na tym forum i tylko skorzystałem z tej informacji w praktyce - mega zmiana na plus!
Niestety musisz podjechać jeszcze raz na dogranie.
Uzyskasz otwarcie przepustnicy prostoliniowe do ruchu manetki.
W SMC i Enduro te mapy EP są jakieś dziwne. Poniżej pewnych obrotów wogóle nie otworzy Ci się przepustnica na 100%
W miarę jak obroty rosną dopiero silnik krokowy nadąża z przepustnicą, i wygląda to trochę tak jakby silnik sam sobie dodawał mocy (to zapewne ten Twój odczywalny skok)
Faktycznie irytujące. Między innymi dlatego wlaśnie kupiłem kabel i bawiłem sie mapami.
Wczoraj sobie to zrobiłem i wreszcie ten motocykl jeżdzi jak powinien.
Jest super.
Zmień mapę EP i usmiech powróci :)
edit:
Znalazłem ten wątek: [url]http://forum.super-moto.pl/topic38273-tuneecu-ktm-690-pare-pytan.html[/url]
Niech Ci podmienią od razu wszystkie trzy tabele z DUKA (standard, soft i performance)
Nadal zostanie Ci możliwość zmiany map przełacznikiem, ale o zupełnie innej, przewidywalnej charakterystyce bez tego zero/jedynkowego uczucia.
Tylko mapa performance ma przełożenie 1:1 ale jednocześnie żadna nie jest zależna od obrotów silnika a wyłącznie od położenia rolgazu.
DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally