1

Temat: FCR 41-warto?

Panowie,
da się coś z tego zrobić, tzn dorobić tą blaszkę lub dokupić przepustnicę czy co tam trzeba?
Wiem ze lamerskie pytanie ale nie miałem nigdy takiego gaźnika w łapkach.

[url]http://moto.allegro.pl/gaznik-keihin-fcr-41-wr-exc-xr-fcr41-i1226155837.html[/url]


joł

2

Odp: FCR 41-warto?

Ta blaszka to najdroższa część gaźnika.
Daruj sobie.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: FCR 41-warto?

THX.
Rozumiem że nikt nie próbował dorabiać tej częsci.
A nowa kosztuje 500zł?
Wychodzi na to że jest to nagminna usterka :/
A co z innymi modelami tj. 39 i 40?
Rozglądam się powoli za takim gaźnikiem do swojej XR600R ze stockowym silnikiem.

joł

4

Odp: FCR 41-warto?

W każdym FCR jest taka blaszka i w każdym trzeba zwracać na nią uwagę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5 Ostatnio edytowany przez maciejwra (2010-09-15 09:27:11)

Odp: FCR 41-warto?

Nowa kosztuje 550 PLN i we wszystkich FCR - Jak hacker napisał występuje. Ale  800PLN to dobra cena by była za taki gaźnik

SMR 505

6

Odp: FCR 41-warto?

Ja uważam, że wyhaczysz taki na allegro za 600zł.
FCR 39 MX kosztują po 500zł.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: FCR 41-warto?

A jaki zamontować do 600setki gdzie oryginalnie jest gaźnik 39mm ?
Mam kompletnie stockowy silnik, a z modów to będzie tylko K&N HyperFlow i kolektor o zwiększonej średnicy (jak taki trafię) wraz z przelotowym kominkiem., który już się robi :D

8

Odp: FCR 41-warto?

podpinasz nowy gaźnik i strojenie....i tu będzie zabawa:)

SMR 505

9

Odp: FCR 41-warto?

Odgrzeję trochę temat, ale zrobiłem sobie wczesną gwiazdkę i kupiłem FCRa 40-MX z CRFy.
I tu pytanko-zabieram się za rozbieranie gazniora celem wyczyszczenia i oblookania jakie ma dysze powkładane.
Rozbierałem wiele gaźników, ale takiego wynalazku to jeszcze nie miałem na "warsztacie".

I tu pytanko do obcykanych w temacie Kolegów-czy jest coś na co trzeba w szczególności zwrócić uwagę przy rozbieraniu-skłądaniu?
Może gaźnik ma coś tak popierd*lone że mnie niemile zaskoczy?
Czy brać to na klate z serwisówka od CRFy w ręku?

Przepustnica wygląda ok (wg mnie)
Fota w załaczniku.

Post's attachments

Attachment icon PICT0283.JPG 187.09 kb, 66 downloads since 2010-10-05 

10 Ostatnio edytowany przez maciejwra (2010-10-05 19:46:05)

Odp: FCR 41-warto?

jak nie ma mikropęknięć to OK wygląda ładnie

Umyj go w ultradźwiękowej, będzie dokładniej :)

SMR 505

11

Odp: FCR 41-warto?

ile dales i od kogo kupiles bo cos mi sie wydaje ze czekam wlasnie na to samo ;]

12

Odp: FCR 41-warto?

maciejwra napisał/a:

jak nie ma mikropęknięć to OK wygląda ładnie

Umyj go w ultradźwiękowej, będzie dokładniej :)

Nie ma pęknięc :D
Myjki takowej nie posiadam, ale nie pierwszy gaźnik myję więc dam radę.

joł

13

Odp: FCR 41-warto?

tylko myjka ultradzwiekowa zrobi to dobrze ;) i bez szkod.
namoczenie benzyna i przedmuchanie powietrzem to niewiele daje - no chyba ze chcesz go z kurzu umyc .
mozna jeszcze srodkiem do czysczenia gaznikow ale to musi byc porozbierane w mak i usuniete elem. plastikowe i gumowe - bo zezre,

14

Odp: FCR 41-warto?

Rozbiorę w pyzdu i umyję meglio.
A później wydymam wuiatrownicą.

joł