1

Temat: KTM LC4 640 - problem ze sprzęgłem

Witam, nie zdążyłem się jeszcze przywitać a już mam problem.

Zacznę wszystko od początku. Zakupiłem motocykl KTM LC4 640 w piątek, nie miałem wtedy czasu by więcej nim pojezdzić, sprzedawca informował wielokrotnie, że wszystko niby super, jedyna rzecz jaka miała być przy nim do wymiany to tylna opona. A problem pojawia podczas jazdy, po rozgrzaniu, motocykl gubi sprzęgło. Już po przejechaniu ok. 5km klamka jest luźna i brakuje sprzęgła, czasem dzieje się to stopniowo. Po zgaszeniu motocykla, chwile postoi i sprzęgło wraca, klamka ma znów opór, wrzucam jedynke, trzymam na sprzęgle i motocykl stoi tak jak powinien. Pierwsze co sprawdziłem to ilość płynu przy pompce sprzęgła- jest OK, nawet dolałem, reszta się wycisła przy skręcaniu pokrywy.

Jak rozwiązać ten problem? Poprzedni właściciel zapewnia, że takiego problemu nie miał. Co mogło się stać?

2 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2019-10-23 08:51:11)

Odp: KTM LC4 640 - problem ze sprzęgłem

W pierwszej kolejności musisz być pewien układu hydraulicznego. Polecam montaż nowych uszczelniaczy w pompie w na tłoku wysprzęglika. Jeśli problem będzie się pojawiam, to czeka Cię wymiana tarcz i przekładek. Czasami przekładki przyjmują kształt sprężyny talerzowej po mocnym rozgrzaniu, albo jeszcze przed...
Ten typ tak ma.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: KTM LC4 640 - problem ze sprzęgłem

Miałem podobny problem w smc 625, pomogł zestaw naprawczy wysprzeglika ( oring uszczelka jakieś śrubki ) odrazu ogarnij sobie świeży płyn do układu.

4

Odp: KTM LC4 640 - problem ze sprzęgłem

Mój gubił sprzęgło bo tracił ciśnienie na uszczelniaczu wysprzęglika, pomogła jego wymiana (uszczelniacza)

Rower -> KTM LC4 640 SM BLUE '05

5

Odp: KTM LC4 640 - problem ze sprzęgłem

Szukaj w wysprzegliku.
Tylko on ma kontakt z temperaturą.
Wymmień oring i płyn/olej na początek.

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally