31

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

Lepiej mi Panie Znachorze :) napisz gdzie kupic te przewody karbowane...

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

32

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

A to nie wiem. U mnie sa wsadzone tam normalne przewody paliwowe :-)

Aprilia SXV 450

33

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

Masz racje, ale jeden z nich trzeba zagiac o 90 stopni i wtedy jest dupa, a raczej robi sie odciecie paliwa :)

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

34

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

Nie gadaj tylko ze wszystko przez ten wężyk.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

35

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

A czy ja tak napisalem? Pić to trza umić chyba...

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

36

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

Panie Radziu we wszystkich Moto kładłem zwykle węże paliwowe. Jak masz zagięcie to daj więcej węża i ci się zrobi łuk ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

37

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

To chodzi czy nie bo juz nie wiem?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

38

Odp: FE 570- gasnie na niskich, strzela na srednich, na wysokich ok.

Mialem to dopisać juz dawno dawno temu, ale zawsze cos... Przyczna wszelkich problemow z gasnieciem i strzelaniem byly popekane przeowdy w zbirniku paliwa, a nowe akcesoryne nie wytrzymywaly cisnienia 3 bar. Po doktoryzacji z tego tematu na forach amerykanskich problem zostal rozwiazany, kupiione zostaly owe przewody.. Kupilbym i nowa pompe ale przyznam ze 1500 pln nie jest warte za co co mzna miec jako zamiennik za ulamek tej ceny. B ciezko jets kupic oem przewody paliwowe bo wystepuja tylko w komplecie z pompa.

Berg przeszedl kapitalke i w sumie to ma nowy silnik, poza cylindrem ktory byl w bdb stanie. Wszystko zrobilem na czesciach OEM. Teraz HBG tak jezdzi ze ciezko jest go na dotarciu utrzymac na dwoch kolach, a sprezanie ma takie ze aby nie padl rozrusznik to jeden zawor ma troszke wiekszy luz.

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570