1 Ostatnio edytowany przez Ayahuasca (2019-07-29 14:06:35)

Temat: Suzuki DR-Z400SM K6

Jak w temacie, sprzedam swoje DR-Z400SM k6.

Słowem wstępu:
- kupiona jakoś luty 2016
- pierwsza rejestracja za granicą marzec 2007
- pierwsza rejestracja w Polsce marzec 2010
- łapie się na A2
- jeździ, hamuje, pali bez problemu, biegi wchodzą i nie wypadają
- lampa przód angielska (bo Anglik)
- lampa tył DRC Edge2 (smoked)
- stalowy oplot przód
- napinacz automat
- pełny układ wydechowy Yoshimura RS-2
- airbox mod + zmienione dysze w gaźniku
- przebieg 19890,9 mil = 32011,3 km

2016:
- dorzucony FatBar Zeta + adaptery Protaper + aluminiowe mocowania kierowanicy (rubber killer) Zeta
- dorzucone Handbary Zeta (przy sprzedaży daję oryginalne)
- dorzucone krótkie klameczki jak Zeta (różnica w braku logo)
- zmienione lusterka na małe, pod kierownicę (przy sprzedaży daję oryginalne)
- ogarnięty rozrząd - wymiana płytek, dorzucony automatyczny napinacz (mam też manualny, dorzucam do kompletu)

2016/2017:
- wymiana łancuszka rozrządu
- płytki rozrządu

2017:
- serwis lag przód (olej + uszczelniacze)
- nowy akumulator

2018:
- akumulator (poprzedni padł)
- wymiana szprych (strzeliły mi 2) i frezowanie obręczy w tylnim kole pod nowe szprychy
Inspekcja silnika przy ~17500mil, no i wyszło: przytarty tłok + cylinder.
Wymieniono:
- cylinder + tłok + uszczelki (komplet Athena P400510100001)
- klocki hamulcowe przód SBS 694RSI
- zębatka przód JT 43515JT
- zębatka tył GROSSKOPF 80844GU
- łańcuch napędowy DID 520VX2GB-112
- zawory wydechowe x2
- uszczelniacze zaworowe
- uszczelka sprzęgła
- łańcuszek rozrządu
- płytki rozrządu
- ślizgi łancuszka rozrządu
Niestety, po remoncie pocił mi się silnik pod cylindrem. Silnik na stół po raz drugi i tym razem:
- uszczelka pod głowicę OEM
- uszczelka pod cylinder OEM
- uszczelniacze zaworowe OEM
- nowe opony przód i tył Pirelli Diablo Rosso III
- nowe dętki
- dorzucona lampa tył DRC Edge2 (smoked)
- płyn hamulcowy przód

Fotka podglądowa z dziś:
https://i.imgur.com/cfxIYu0.jpg

Stan licznika z dziś:
https://i.imgur.com/rYmJnvN.png

Mam wszystkie wymieniane części do wglądu.

Nie wspominam już o wymianach oleju silnikowego, filtrów oleju/powietrza, sprawdzaniu rozrządu częściej niż serwisówka wskazywała. Olej jakoś co 2000-3000 razem z filtrem (zawsze Motul 5100 10w40), filtr powietrza co bardziej intensywna jazda kiedy się kurzyło. Mam jeszcze duży zapas czystych filtrów jakby co.

Używana tylko na kołach SM, nie jeździła też w pionie ;)
Czasem przechyliła się za bardzo na prawy bok, czasem na lewy... Normalne użytkowanie. Z minusów, troszkę brudna i obecnie bez przeglądu.

Cena? Żebyście nie marudzili, że 17k to drogo - 16999pln, możemy też ponegocjować.

Więcej fotek na życzenie - pisać element, pójdę i zrobię.


/edit
- dodano info o stalowym oplocie

RMX 450Z

2

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

Czemu sprzedaż? Chyba wiem, ale ciekawość nakazuje zapytać:)

SUZUKI RMX450Z

3

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

FoxHound napisał/a:

Czemu sprzedaż? Chyba wiem, ale ciekawość nakazuje zapytać:)

Bo po co mi dwa. Dwa komplety kół wychodzą taniej niż dwa motocykle ;)

RMX 450Z

4

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

Ale masz dwa Suzuki- jeden będziesz naprawiał a drugim jeździł.

Pozdrawiam,
Piotrek

5

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

mallly200sx napisał/a:

Ale masz dwa Suzuki- jeden będziesz naprawiał a drugim jeździł.

Nie kracz :D RMX jest prawie jak nowy, więc oby jak najdłużej!

RMX 450Z

6 Ostatnio edytowany przez Ayahuasca (2019-07-28 12:14:20)

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

hop do góry! nikt nie szuka DR-Z? nie uwierzę :)

RMX 450Z

7

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

dalej aktualne

RMX 450Z

8

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

Ayahuasca napisał/a:

hop do góry! nikt nie szuka DR-Z? nie uwierzę :)

Może i szuka, ale 17 tyś. za 13 letni motocykl (nie ważne, że serwisowany, niedawno zrobiony remont, etc) - to jak dla mnie, mocno za dużo chcesz ;)

Moto ma już swoje lata, młodsze się nie robi, a w tej cenie można coś o wiele młodszego spokojnie wyrwać ;)

#21, śnieg

9

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

snieg napisał/a:
Ayahuasca napisał/a:

hop do góry! nikt nie szuka DR-Z? nie uwierzę :)

Może i szuka, ale 17 tyś. za 13 letni motocykl (nie ważne, że serwisowany, niedawno zrobiony remont, etc) - to jak dla mnie, mocno za dużo chcesz ;)

Moto ma już swoje lata, młodsze się nie robi, a w tej cenie można coś o wiele młodszego spokojnie wyrwać ;)

Nie było nawet ani jednego pytania na temat sprzętu, a cena, tak jak wspomniałem - możemy negocjować. Pewnie niedługo poleci na jakiś OLX.

RMX 450Z

10

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

up

RMX 450Z

11

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

up

RMX 450Z

12

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

up

RMX 450Z

13

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

Do zamknięcia :)

RMX 450Z

14

Odp: Suzuki DR-Z400SM K6

Ayahuasca napisał/a:

Do zamknięcia :)

Smuteczek

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ