Temat: Suzuki DR-Z400SM K6
Jak w temacie, sprzedam swoje DR-Z400SM k6.
Słowem wstępu:
- kupiona jakoś luty 2016
- pierwsza rejestracja za granicą marzec 2007
- pierwsza rejestracja w Polsce marzec 2010
- łapie się na A2
- jeździ, hamuje, pali bez problemu, biegi wchodzą i nie wypadają
- lampa przód angielska (bo Anglik)
- lampa tył DRC Edge2 (smoked)
- stalowy oplot przód
- napinacz automat
- pełny układ wydechowy Yoshimura RS-2
- airbox mod + zmienione dysze w gaźniku
- przebieg 19890,9 mil = 32011,3 km
2016:
- dorzucony FatBar Zeta + adaptery Protaper + aluminiowe mocowania kierowanicy (rubber killer) Zeta
- dorzucone Handbary Zeta (przy sprzedaży daję oryginalne)
- dorzucone krótkie klameczki jak Zeta (różnica w braku logo)
- zmienione lusterka na małe, pod kierownicę (przy sprzedaży daję oryginalne)
- ogarnięty rozrząd - wymiana płytek, dorzucony automatyczny napinacz (mam też manualny, dorzucam do kompletu)
2016/2017:
- wymiana łancuszka rozrządu
- płytki rozrządu
2017:
- serwis lag przód (olej + uszczelniacze)
- nowy akumulator
2018:
- akumulator (poprzedni padł)
- wymiana szprych (strzeliły mi 2) i frezowanie obręczy w tylnim kole pod nowe szprychy
Inspekcja silnika przy ~17500mil, no i wyszło: przytarty tłok + cylinder.
Wymieniono:
- cylinder + tłok + uszczelki (komplet Athena P400510100001)
- klocki hamulcowe przód SBS 694RSI
- zębatka przód JT 43515JT
- zębatka tył GROSSKOPF 80844GU
- łańcuch napędowy DID 520VX2GB-112
- zawory wydechowe x2
- uszczelniacze zaworowe
- uszczelka sprzęgła
- łańcuszek rozrządu
- płytki rozrządu
- ślizgi łancuszka rozrządu
Niestety, po remoncie pocił mi się silnik pod cylindrem. Silnik na stół po raz drugi i tym razem:
- uszczelka pod głowicę OEM
- uszczelka pod cylinder OEM
- uszczelniacze zaworowe OEM
- nowe opony przód i tył Pirelli Diablo Rosso III
- nowe dętki
- dorzucona lampa tył DRC Edge2 (smoked)
- płyn hamulcowy przód
Fotka podglądowa z dziś:
Stan licznika z dziś:
Mam wszystkie wymieniane części do wglądu.
Nie wspominam już o wymianach oleju silnikowego, filtrów oleju/powietrza, sprawdzaniu rozrządu częściej niż serwisówka wskazywała. Olej jakoś co 2000-3000 razem z filtrem (zawsze Motul 5100 10w40), filtr powietrza co bardziej intensywna jazda kiedy się kurzyło. Mam jeszcze duży zapas czystych filtrów jakby co.
Używana tylko na kołach SM, nie jeździła też w pionie ;)
Czasem przechyliła się za bardzo na prawy bok, czasem na lewy... Normalne użytkowanie. Z minusów, troszkę brudna i obecnie bez przeglądu.
Cena? Żebyście nie marudzili, że 17k to drogo - 16999pln, możemy też ponegocjować.
Więcej fotek na życzenie - pisać element, pójdę i zrobię.
/edit
- dodano info o stalowym oplocie