Temat: Mapa KTM 690SM
Cześć,
Kupiłem niedawno Kajtka no i kilka rzeczy było do podziumania przy nim, tak więc rozkręciłem znalazłem parę baboli no i na forum znalazłem instrukcję ustawienia czujników przepustnicy, miał problemy z odpalaniem, chwilę musiał kręcić. Kupiłem adapter, kabel o dziwo podchodzi z VW KKL :D wykonałem diagnostykę, ustawiłem napięcia itp, aleeee.. TuneECU pokazał mi parametry aktualnej mapy w motku i ku mojemu zdziwieniu moto według programu miało wgraną mapę ograniczającą moc o połowę. Tak więc zgodnie z procedurą wgrałem mapy na nowo, jednak bez ograniczenia i na ori wydechach. Pochodził 20 minut, później przejażdżka. Ku mojemu zdziwieniu, motocykl wcale nie zyskał mocy :/ Owszem pali lepiej ale nic więcej.
Podejrzewam, że przyczyną wciąż nieidealnego palenia może być pompa paliwa (już do mnie jedzie), ale czy może mieć taki wpływ, że nie widać różnicy w mocy. Poprzednia mapa okrojona niby na około 34konie, aktualnie powienien mieć pełną moc. Niestety moto z gazu na 2jce na koło nie chce iść ;/ Dynamika jest, ale brak mi tego pazura.
Może ktoś się orientuje w temacie i może coś podpowiedzieć. A może to moto jest takie "słabe" po prostu?
Mam nadzieję, że to pompa i po wymianie będzie moc.
Pozdr