Odp: Wydech w dziobalu 690
ooo dobrze wiedzieć... czyli co wyciągnąć i zaślepić?? Nawet jak wszystko dobrze bangla??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Wydech w dziobalu 690
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ooo dobrze wiedzieć... czyli co wyciągnąć i zaślepić?? Nawet jak wszystko dobrze bangla??
Jeśli ją wyłączyłeś w ECU to mozesz ją odłączyć i zaślepić otwór w kolektorze. Zaślepka jest średnicy M18 ale sprawdź to sobie jeszcze bo już nie pamiętam.
Zdecydowałem się jednak na SC (zdjęty db killer). Wgrana najnowsza mapa akrapa KM750EU0800231 z wyłączonym SAS i wyłączoną sondą lambda.
Zrobiłem konfigurację TPS, 15 minutową adaptację i jak na razie wszystko pięknie chodzi. Na tygodniu jeszcze zobaczę jak sprzęt się spisuje w ruchu miejskim, czy gaśnie, czy trzyma obroty itp. A na wiosnę podjadę jeszcze na hamownie zbadać AFR.
[url=https://postimg.org/image/4kttr9wgp/][/url]
Z mojego doświadczenia wynika że mapy akrapa mają za duzo paliwa w praktycznie każdym wypadku. Ciekaw jestem jak przy tym modelu, zamelduj co i jak.
Już dawno nie korzystam z gotowych map bo ssą totalnie i zawsze trzeba się pogodzić ze stratą w jakimś zakresie.
Zdecydowałem się jednak na SC (zdjęty db killer). Wgrana najnowsza mapa akrapa KM750EU0800231 z wyłączonym SAS i wyłączoną sondą lambda.
Zrobiłem konfigurację TPS, 15 minutową adaptację i jak na razie wszystko pięknie chodzi. Na tygodniu jeszcze zobaczę jak sprzęt się spisuje w ruchu miejskim, czy gaśnie, czy trzyma obroty itp. A na wiosnę podjadę jeszcze na hamownie zbadać AFR.
[url=https://postimg.org/image/4kttr9wgp/][/url]
Sonda wkręcona czy zaślepiona? Daj znać jak różnica, czy czuć zmianę w charakterystyce oddawania mocy
Sonda zaślepiona i wyłączona.
Po kilku dniach jeżdżenia ani razu mi nie zgasł i ładnie trzyma obroty nawet po całym dniu stania na zewnątrz w deszczu poniżej 10'C.
Dupohamownia mówi, że dużo płynniej i żwawiej zbiera się ze świateł. Większy moment obrotowy jest dostępny dużo wcześniej. Środek i góra obrotów bez większych różnic. Na równym gazie dużo mniej szarpie.
Szybkie pytanie - jaki tam jest gwint? M18 x 1,5?
W kolektorze SC Project mam M12 x 1,25mm
kurde tak z ciekawosci znow zaczalem sie rozgladac za jakims wydechem i chyba najbardziej przemawia do mnie takie rozwiazanie :)
[url]https://i.pinimg.com/236x/62/ab/ea/62abeae2997492e86fe5f9c83d3aed45.jpg[/url]
jesli dobrze rozumiem to kolektor jest OEMowy z duka a sam wydech to jaksi LEoVince...?
kurde tak z ciekawosci znow zaczalem sie rozgladac za jakims wydechem i chyba najbardziej przemawia do mnie takie rozwiazanie :)
[url]https://i.pinimg.com/236x/62/ab/ea/62abeae2997492e86fe5f9c83d3aed45.jpg[/url]
jesli dobrze rozumiem to kolektor jest OEMowy z duka a sam wydech to jaksi LEoVince...?
Zawsze możesz z Ori wydechem coś zrobić, jeśli chcesz to mam ten podwójny wydech cały kolektor i 2 kominy oddam za grosze, sam myślałem czy by tego jakoś nie przerobić ale mam już akrapa
wiesz oryginalny wydech to mam przeciez :)
No nie poradzi nic ze super mi sie podoba jak moto ma ten tyl taki czysty, bez wydechow i bez tych trzymadel dla pasazera na nogi :)
Prezrobka tych kominow na jakis przelot to i tak z 800 by trezba bylo liczyc. Wszystko kwestia co z uwzywek jest do wyrwania na rynku tez.
wiesz oryginalny wydech to mam przeciez :)
No nie poradzi nic ze super mi sie podoba jak moto ma ten tyl taki czysty, bez wydechow i bez tych trzymadel dla pasazera na nogi :)
Prezrobka tych kominow na jakis przelot to i tak z 800 by trezba bylo liczyc. Wszystko kwestia co z uwzywek jest do wyrwania na rynku tez.
Możesz uciąć przed Y i dorobić flansze albo dać na to jakiś używany wydeszek też można dorwać, chyba, że chcesz fake akrapa ale zbyt dużo ludzi to zakłada.
No ten LeoVince mi sie podoba tez :) Ale z uwywka pewnie bedize ciezko. popatrze jeszcze na spokojnie bo moze jednak cos z Duka tak nisko montowanego na wysokosci wachacza sie trafi.
marcin_t napisał/a:wiesz oryginalny wydech to mam przeciez :)
No nie poradzi nic ze super mi sie podoba jak moto ma ten tyl taki czysty, bez wydechow i bez tych trzymadel dla pasazera na nogi :)
Prezrobka tych kominow na jakis przelot to i tak z 800 by trezba bylo liczyc. Wszystko kwestia co z uwzywek jest do wyrwania na rynku tez.Możesz uciąć przed Y i dorobić flansze albo dać na to jakiś używany wydeszek też można dorwać, chyba, że chcesz fake akrapa ale zbyt dużo ludzi to zakłada.
Jutjub podopowiedzial mi taki filmik: [url]https://www.youtube.com/watch?v=1Zelb8Rlh1E[/url] i sie zaczynam zastanawiac czy nie da rady zastosowac tego w dziobaku? :D Mial ktos okazje otweirac puszki oryginalne od sm-a?
Też rozglądam się za wydechem i chyba będę celował w ten z duke
Czy miał by ktoś sprzedać kolektor z duke 690 ?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Wydech w dziobalu 690
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 70 zapytań