16

Odp: Wydech w dziobalu 690

kamilos napisał/a:

MIVV ma też układy z pojedynczą końcówką, ale według ich strony nie są homologowane na Europę w przeciwieństwie do SC Project.

[url]http://www.mivv.com/en/moto/ktm-en/690-sm-en/2007-2012-690-sm-en/[/url]

Myślicie, że chodzi o to, że MIVV nie dodaje db killera?

Tutaj konfiguracje Arrowa:
[url]https://www.arrow.it/en/assembled/1425[/url]

Czy w dziobaku seryjny kolektor posiada katalizator?

Ile monet za pojedynczy układ arrowa ? Nie mogę znaleźć

S51 - DT80 - CBR600f3 - 900rr SC33 x3 - xtx660 - 954 RR - KMX125 - KTM SM 690 - KTM SM 990

17

Odp: Wydech w dziobalu 690

gabrys99 napisał/a:
kamilos napisał/a:

MIVV ma też układy z pojedynczą końcówką, ale według ich strony nie są homologowane na Europę w przeciwieństwie do SC Project.

[url]http://www.mivv.com/en/moto/ktm-en/690-sm-en/2007-2012-690-sm-en/[/url]

Myślicie, że chodzi o to, że MIVV nie dodaje db killera?

Tutaj konfiguracje Arrowa:
[url]https://www.arrow.it/en/assembled/1425[/url]

Czy w dziobaku seryjny kolektor posiada katalizator?

Ile monet za pojedynczy układ arrowa ? Nie mogę znaleźć


przykladowy link z Ebaya [url]http://www.ebay.co.uk/itm/ARROW-FULL-EXHAUST-SYSTEM-RACE-TECH-DARK-CARBY-CUP-HOM-KTM-690-SM-2008-08-/162542987117?epid=1274631343&hash=item25d851276d:g:QpIAAOSwuMZZNdSS[/url]

18

Odp: Wydech w dziobalu 690

Na stronie Mielocha znalazłem: [url]https://sklep.mieloch.pl/szukaj/wydech-arrow-race-tech-alu-carbon-ktm-690-sm-06-12.html?search=product&string=ktm+690[/url]

Nr katalogowy (AR-72620AK-PD) wskazuje, że zgodnie ze stroną arrowa jest to:
- 72127PD Racing collector
- 72620AK Race-Tech aluminium silencer with carby end cap for Arrow collectors

Ok, tylko Racing collector opatrzony jest informacją iż "Oxygen sensor plug - NO".

W takim razie, co zrobić z O2 sensorem? Można go tak po prostu nie podłączać, odpiąć od kostki, czy trzeba go jakoś deaktywować, zmienić mapę?

S51 - DT80 - CBR600f3 - 900rr SC33 x3 - xtx660 - 954 RR - KMX125 - KTM SM 690 - KTM SM 990

19 Ostatnio edytowany przez kamilos (2017-09-02 23:16:44)

Odp: Wydech w dziobalu 690

marcin_t napisał/a:
gabrys99 napisał/a:
kamilos napisał/a:

MIVV ma też układy z pojedynczą końcówką, ale według ich strony nie są homologowane na Europę w przeciwieństwie do SC Project.

[url]http://www.mivv.com/en/moto/ktm-en/690-sm-en/2007-2012-690-sm-en/[/url]

Myślicie, że chodzi o to, że MIVV nie dodaje db killera?

Tutaj konfiguracje Arrowa:
[url]https://www.arrow.it/en/assembled/1425[/url]

Czy w dziobaku seryjny kolektor posiada katalizator?

Ile monet za pojedynczy układ arrowa ? Nie mogę znaleźć


przykladowy link z Ebaya [url]http://www.ebay.co.uk/itm/ARROW-FULL-EXHAUST-SYSTEM-RACE-TECH-DARK-CARBY-CUP-HOM-KTM-690-SM-2008-08-/162542987117?epid=1274631343&hash=item25d851276d:g:QpIAAOSwuMZZNdSS[/url]

Lepiej brać od polskiego dystrybutora bo różnica w cenie jest niewielka albo nawet niższa. Warto też sprawdzić czy dystrybutor jest na oficjalnej stronie danego producenta aby nie naciąć się na podróbę.


gabrys99 napisał/a:

W takim razie, co zrobić z O2 sensorem? Można go tak po prostu nie podłączać, odpiąć od kostki, czy trzeba go jakoś deaktywować, zmienić mapę?

Można wyłączyć ten sensor przy wgrywaniu nowej mapy.


Pomijając już kwestie wyglądu, którą firmę wybralibyście spośród tych 3 jeśli chodzi o jakość wykonania i żywotność "bebechów"?
Mivv, Arrow czy SC Project?

kamilos.net

20

Odp: Wydech w dziobalu 690

kamilos napisał/a:
marcin_t napisał/a:
gabrys99 napisał/a:

Ile monet za pojedynczy układ arrowa ? Nie mogę znaleźć


przykladowy link z Ebaya [url]http://www.ebay.co.uk/itm/ARROW-FULL-EXHAUST-SYSTEM-RACE-TECH-DARK-CARBY-CUP-HOM-KTM-690-SM-2008-08-/162542987117?epid=1274631343&hash=item25d851276d:g:QpIAAOSwuMZZNdSS[/url]

Lepiej brać od polskiego dystrybutora bo różnica w cenie jest niewielka albo nawet niższa. Warto też sprawdzić czy dystrybutor jest na oficjalnej stronie danego producenta aby nie naciąć się na podróbę.


gabrys99 napisał/a:

W takim razie, co zrobić z O2 sensorem? Można go tak po prostu nie podłączać, odpiąć od kostki, czy trzeba go jakoś deaktywować, zmienić mapę?

Można wyłączyć ten sensor przy wgrywaniu nowej mapy.


Pomijając już kwestie wyglądu, którą firmę wybralibyście spośród tych 3 jeśli chodzi o jakość wykonania i żywotność "bebechów"?
Mivv, Arrow czy SC Project?


Ok, można wyłączyć. Zanim wgram mapę i wyłączę sensor silnik będzie pracował bez wkręconego w kolektor sensora ?

S51 - DT80 - CBR600f3 - 900rr SC33 x3 - xtx660 - 954 RR - KMX125 - KTM SM 690 - KTM SM 990

21

Odp: Wydech w dziobalu 690

gabrys99 napisał/a:

Ok, można wyłączyć. Zanim wgram mapę i wyłączę sensor silnik będzie pracował bez wkręconego w kolektor sensora ?

Prawdopodobnie wywali błąd. Równie dobrze możesz całkiem odłączyć sensor.

kamilos.net

22

Odp: Wydech w dziobalu 690

Witam, czy warto zapłacić za te tłumiki ?

[url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-690-sm-kompletny-wydech-leovince-CID5-IDoE94e.html#b2e6bc4e19[/url]

23

Odp: Wydech w dziobalu 690

Jak chcesz takie miec to chyba warto, kosztuja sporo taniej niz nowy zestaw. Kwestia czy npniesa wydmuchane cale, co oznaczac by moglo ze beda w cholere za glosne i dzwiek bedzie z dupy. Wtedy dojdzie ci koszt udania sie do jakiegos speca i przewiniecia tlumikow co moze generowac dodatkowy koszt.

24

Odp: Wydech w dziobalu 690

kamilos napisał/a:
gabrys99 napisał/a:

Ok, można wyłączyć. Zanim wgram mapę i wyłączę sensor silnik będzie pracował bez wkręconego w kolektor sensora ?

Prawdopodobnie wywali błąd. Równie dobrze możesz całkiem odłączyć sensor.

Jeszcze raz, żebym dobrze zrozumiał.. Montując racing kolektor, opisany "Oxygen sensor plug - NO" i bez katalizatora, trzeba w niego wkręcić sensor i wyłączyć go przy mapowaniu?

Pytanie nr 2: Czy wgrywając za pomocą tune ecu mapę akra, sensor jest domyślnie wyłączany?

S51 - DT80 - CBR600f3 - 900rr SC33 x3 - xtx660 - 954 RR - KMX125 - KTM SM 690 - KTM SM 990

25

Odp: Wydech w dziobalu 690

jak zaznaczysz tak wgrasz;) wszystko tam jest wyświetlone.

26

Odp: Wydech w dziobalu 690

Gabrys99 ja mam tego gpr cone po porzednim właścicielu. Podobno są wgrane mapy pod przelot wydech, więc pewnie akrap. oraz odłączona sonda lambda. Ale dopytam. Dzwięk super, ale bez DB to trochę za głośny jak dla mnie ;)... Alarmy się włączają w autach.

27

Odp: Wydech w dziobalu 690

Qcyk napisał/a:

Gabrys99 ja mam tego gpr cone po porzednim właścicielu. Podobno są wgrane mapy pod przelot wydech, więc pewnie akrap. oraz odłączona sonda lambda. Ale dopytam. Dzwięk super, ale bez DB to trochę za głośny jak dla mnie ;)... Alarmy się włączają w autach.

Dzięki za odp. A masz sondę wkręconą w kolektor czy wypiętą kompletnie?

S51 - DT80 - CBR600f3 - 900rr SC33 x3 - xtx660 - 954 RR - KMX125 - KTM SM 690 - KTM SM 990

28

Odp: Wydech w dziobalu 690

Wykręć sondę i wyłącz ją w ECU. Ona nie ma miejsca przy przelocie.

29

Odp: Wydech w dziobalu 690

Sonda jest wpięta w miejsce kolektora, ale nie zaczytuje danych do korygowania składu mieszanki.

30

Odp: Wydech w dziobalu 690

To nie jest do końca prawda. Wyłącz sondę w ECU i zostaw w kolektorach a zobaczysz że cały czas się grzeje i niestety wysyła jakieś tam sygnały do kompa. Napięcie jest na nią wysyłane cały czas na przewody od grzałki i od ECU - to o czymś świadczy. Dodatkowo często KTMy z zostawioną wyłączoną sondą potrafią mieć swoje fochy co zazwyczaj rozwiązuje usunięcie fizyczne sondy.