Temat: Honda FMX 650 czerwona czyli najszybsza
Na ostatnim badaniu brakło okienek na pieczątkę więc chyba czas na sprzedaż.
Motocykl zadbany, nigdy nie zawiódł, używany w większości jako środek transportu do pracy i szybkie wypady na miasto.
Link to ogłoszenia OLX [url]https://www.olx.pl/oferta/honda-fmx-650-arrow-supermoto-CID5-IDz90RU.html#ceb627a996[/url]
Link to zdjęć w dużej rozdzielczości [url]https://drive.google.com/open?id=11sW0pckwIfD6Ge9iZbepmc6d4YqfeDCh[/url]
Motocykl z 2005 roku, w moim posiadaniu od 6 lat.
Zadbany i sprawny, wyposażony w kilka fajnych dodatków:
- pełny akcesoryjny układ wydechowy Arrow,
- handbary wzór acerbisa
- manetki i pianki protaper
- mocowanie tablicy barracuda
- ledowe kierunkowskazy przód i tył
Gotowy na kolejny sezon, po zimowym serwisie olejowym (motul 5100 10w40 filtr hiflow), nowy akumulator, zmieniony płyn hamulcowy (motul dot4).
W ostatnim czasie wymieniane również:
- łożysko główki ramy All Balls
- napęd złoty DID VX2
- zębatka przód Sunstar 14z (tak jak fabryczna)
- zębatka tył JT 44z zamiast fabrycznej 42z (lepsze przyspieszenie, mniej Vmax).
- klocki przód EBC FA196HH złote
- klocki tył EBC FA 140HH złote
To czego sam nie ogarniam: wymiana łożyska, opony, dętki, regulacja gaźnika, zaworów wykonywane głównie w Wilcza Garge, proste sprawy jak filtry, oleje, płyny i klocki we własnym garażu.
Używany w mieści, na drogach lepszych i gorszych ale asfaltowych, terenu nie widział. Aktualny przebieg to 33569km ale stale rośnie.
Zdjętą osłonę łańcucha i zębatki dodaję - bardziej podoba mi się bez. Dorzucam też fabryczny rozmiar zębatki na tył Sunstar 42z.