Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Panowie czy stojak/podnośnik od cross/enduro zda egzamin pod dziobala ? Czy lepiej kupić stojaki tył/przód ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 91 92 93 94 95 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie czy stojak/podnośnik od cross/enduro zda egzamin pod dziobala ? Czy lepiej kupić stojaki tył/przód ?
Podnośnik mx będzie za wysoki. Jak już to supermoto. Tylko 690 to kobyła i się będzie gibać.
W dziobalu wydech jest pod silnikiem, więc chyba się nie da. Podnośniki przód tył są OK. Chyba że chcesz demontować zawiasy.
Ja mam podnośnik na przód pod półkę, także spokojnie można demontować zawias.
Taki daje radę pod dziobala: [url]https://liderpolska.pl/pl/p/STOJAK-MOTOCYKLOWY-PODNOSNIK-CROSS-ENDURO-160kg-G02168-GEKO/5796[/url]
Żeby wydech nie wadził trzeba postawić przy krawędzi.
[url=https://postimg.cc/JthXbmMH][/url]
Dzięki Panowie za sugestię.Wczoraj kupiłem typowy stojak pod wahacz ( niby dedykowany na rynek niemiecki ) - robi robotę . Jak będę chciał zdjąć wahacz oprę dziobala o scianę i podniosę żabą powinno być w miarę stabilnie. Na przód zamówię pod główkę ramy i powinno być miodzio ;)
to doradźcie pod SMC-R 690 stojak centralny np. taki jak kamilos podal czy stojak na tył ?
będzie stał w garażu gdzie dość czesto się ktoś porusza (inne moto, sprzęt do ogródka, rowery)
Motocykl na stojaku centralnym się giba i łatwo go przewrócić. Więc jeżeli chcesz coś aby moto stało stabilnie to kup pod wahacz/golenie.
Zabieram sie za serwis przed sezonem swojego dziobaka a akurat w dobrej cenie jest filtr K&N-a, [url]https://www.knfilters.com/air-filters/powersports/kt-6907-replacement-air-filter[/url] tyle ze do wziecia za powiedzmy 150zeta. Warto brac? Nie oczekuje wzrostu mocy raczej jednego filtra z mozliwoscia prania itp i ewentualnie jakis roznic hmm nazwijmy to akustycznych. Trzeba cos robic po zmianie filtra klasycznego na ten poza tym 15 minutowym resetem w razie czego?
dzieki za odpowiedzi.
Czy ktoś może regenerował ten wytarty pin od autodeko na wałku w LC4? jest szansa to wymienić?
Na wolnych obrotach mam nierównomierne stuki z pokrywy, dodatkowo rozrusznik nie ma siły przekręcić, aby odpalić.
Zabieram sie za serwis przed sezonem swojego dziobaka a akurat w dobrej cenie jest filtr K&N-a, [url]https://www.knfilters.com/air-filters/powersports/kt-6907-replacement-air-filter[/url] tyle ze do wziecia za powiedzmy 150zeta. Warto brac? Nie oczekuje wzrostu mocy raczej jednego filtra z mozliwoscia prania itp i ewentualnie jakis roznic hmm nazwijmy to akustycznych. Trzeba cos robic po zmianie filtra klasycznego na ten poza tym 15 minutowym resetem w razie czego?
dzieki za odpowiedzi.
Nie polecam. Mam K&N, właśnie go wywalam. Jeździłem jeden sezon. Mieszanka mimo podlewania go po mapowaniu i tak jest za uboga, ciężko to zestroić, nie ma przyrostu mocy. Szkoda głowicy. Świeca śnieżnobiała.
Mogę Ci odsprzedać mój w zasadzie, albo pożyczyć na testy.
Zmniejsza się podciśnienie w dolocie, dlatego ciągnie mniej paliwa z wtrysku.
Ten filtr jest spoko, gdy ktoś faktycznie daje go na analizator spalin, porządne strojenie i tworzenie nowej mapy. W domowych warunkach dodawanie % paliwa do mieszanki w TuneECU mija się z celem.
Panowie szybkie pytanie, z którego czujnika idzie sygnał na zegar który wskazuje temperaturę silnika ( poziome kreski ) . Z czujnika wpiętego do chłodnicy od temperatury ciechy chłodzącej odpowiedzialnego za wentylator czy drugi wpięty w silnik ? Mam problem ponieważ na liczniku po zagrzaniu się silnika nie pojawia mi się żadna kreska ( przed oddaniem licznika na naprawę wszystko było ok - teraz działa wszystko oprócz wskazania temperatury ).Dodam że przekręcając kluczyk podczas ,,testu" zegarów cała skala czyli wszystkie kreski się wyświetlają więc tak jakby nie było sygnału na zegar.Wentylator podpiąłem na krótko chodzi , odpaliłem motocykl na 10 min na luzie ( myśle że przy temp w słońcu 15 C wystarczy żeby wentylator się załączył ) i wentylator nie ruszył.Wstępnie myślę że jest uwalony czujnik temperatury w chłodnicy.Ktoś ma jakiś pomysł ?
Mechanik Łódź lub okolice, ktory na słowo KTM nie kręci nosem i wie jak silnik powinien klekotać
Mechanik Łódź lub okolice, ktory na słowo KTM nie kręci nosem i wie jak silnik powinien klekotać
Odpisałem pod twoim postem na FB :) masz do Kalisza 100km jak coś
Witam, pytanie co lepsze..?
Musze wymienić wysprzęglik w swom LC4 690 2008r tylko co lepsze
OEM z aso czy zamiennik firmy "OBERON"
[url]https://allegro.pl/oferta/wysprzeglik-silownik-oberon-ktm-690-husqvarna-701-7913806860[/url]
Pieniądze te same więc tylko co będzie lepsze ?
Strony Poprzednia 1 … 91 92 93 94 95 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.072 sekund, wykonano 65 zapytań