Odp: Jakie buty na tor asfaltowy ?
Nie popadajmy w paranoję. Jak ktoś jeździ na kolanie na asfalcie to wiadomo, że buty na sporta lepsze. Jak w terenie, czy szoruje nogą to buty mx.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie buty na tor asfaltowy ?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie popadajmy w paranoję. Jak ktoś jeździ na kolanie na asfalcie to wiadomo, że buty na sporta lepsze. Jak w terenie, czy szoruje nogą to buty mx.
Hacker ja nie używałem nigdy butów offroadowych gdyż nie miałem takiej potrzeby - nie latałem ostro po szutrach (owszem, jakas tam jazda była, skoki oczywiście także i gleby ale delikatne).
A co do Twoich obaw o tarcie podnóżkiem o asfalt to skoro mowa o torze asfaltowym, to zasada jest na asfalcie taka, żeby maksymalizować prześwit w zakręcie czyli nie robimy przeciwsiadu (wybacz Gierwi:) tylko właśnie lecimy stylem "na kolano" a masa przesunięta do wewnątrz zakrętu spowoduje, że podnóżki będą daleko od asfaltu. Na szutrze jest odwrotnie z racji aby zmaksymalizować przyczepność motocykl kładziemy a sami jesteśmy maksymalnie w pionie (przeciwsiad, ręka wewnętrzna wyprostowana).
Co do ochrony jaką zapewniają buty offroadowe to na pewno jest ona większa, tego nie neguję i być może sam też takie buty zakupię, gdy zacznę ostrzej poczyniać sobie na szutrach.
Wziąłem tabletkę i już mi lepiej!
Widzę że autorytatywnie stwierdzasz że białe jest białe a czarne jest czarne. Latałeś ostro po torze na supermoto? A może masz doświadczenia z Triumpha? Jesli po 1 nie, a po 2 tak, to zapewniam Cię ze odczucia są zupełnie inne. Na nakedzie o takiej konstrukcji jak Street Triple masz dużo lepsze punkty zaparcia czy kotwiczenia (jak już rozmawiam z fachowcem, to pozwolę sobie na takie określenia), a na WR-ce będziesz szukał motóra pod sobą.
Ja jestem zwolennikiem utrzymania stóp na podnóżkach jeśli tylko się da, nawet jeśli ciśniemy moto w zakręt i nie stosowania prze... no nie mogę tego napisać - nie przesiadania się na zewnątrz zakrętu. W szybkich łukach starczy - szczególnie na lekkim motorku - jeśli pójdziesz barkiem w zakręt ale kolana zostawisz na zbiorniku. Przesiadanie i zwieszanie w zakręt chyba będzie zajmować niepotrzebnie czas i z powodu braku odpowiedniego kotwiczenia może powodować niestabilność z powodu niepotrzebnego ciągnięcia za kiere.
Z góry zaznaczam, że nie jestem mistrzem ani jakoś za szybko nie jeżdżę, ale lubię fachowo podyskutować.
P.S. Szybko czytaj i odpisuj, bo zaraz Hacker da nam bana, albo załóż nowy temat żeby nie robić off-topu.
Fucktycznie żeby nie wkurwiać Hackera (który to pewnie dał mi bana z 10 lat temu na tym forum za głoszenie prawd:) zapraszam do mojego pokoiku zwierzeń: [url]http://forum.super-moto.pl/topic40413-pozycja-na-sm-tor-asfaltowy.html[/url]
Jeśli o butach crossowych to cena/jakość polecam : [url]https://allegro.pl/oferta/buty-motocyklowe-cross-gaerne-gx-1-enduro-44-7883375974[/url]
A co powiecie o Alpinestars Tech 10, dobre są? Ktoś używa?
Alpinestars Tech 10
Strasznie ogromne. Sądzę, że w stosunku do SIDI musiałbyś podnieść dźwignię o 1-2 ząbki do góry.
SIDI mają bardzo smukły kształt - nie są takie kobyły.
W SIDI ja nie musiałem w ogóle podnosić, dźwigni.
SRS3 już mają wymienna podeszwę
SRS3 już mają wymienna podeszwę
od początku miały, srs to nazwa sole replacement system. trójki po prostu mają dużo mniejszą część, którą się wymienia.
SRS3 mają wymienną tę część, która zużywa się od podnóżka.
A czy ktoś miał styczność z butami Jett Lite?
1,5kg lżejsze od typowych butów enduro, na zawiasie, wszystko wymienne, ponoć wygoda od momentu pierwszego założenia, nie wymagają okresu dopasowywania się do nogi i cenowo super w porównaniu do SIDI Crossfire 2 SRS.
[url]http://www.mxlife.pl/?twId=9783[/url]
A czy ktoś miał styczność z butami Jett Lite?
1,5kg lżejsze od typowych butów enduro, na zawiasie, wszystko wymienne, ponoć wygoda od momentu pierwszego założenia, nie wymagają okresu dopasowywania się do nogi i cenowo super w porównaniu do SIDI Crossfire 2 SRS.
[url]http://www.mxlife.pl/?twId=9783[/url]
Hmm, wagowo podobne do Xfire, podeszwa na zasadzie xfire SRS3 (czyli do SM kiepsko), dopasowanie kwestia indywidualna, cenowo podobnie do SRS2. Więc moim zdaniem nie warto.
Gdzie kupi crossfire 2 srs w cenie jett lite czyli 1100-1200zł?
A cenowo nafajniej chyba (z tych w miarę wygodnych) wychodzi Gaerne GX-1 Supermotard tyle że są bez zawiasu.
Gdzie kupi crossfire 2 srs w cenie jett lite czyli 1100-1200zł?
W internetach... Ale polecam wcześniej przymierzyć fizycznie, bo najeczki to to nie są.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie buty na tor asfaltowy ?
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 75 zapytań