Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Opłaca się adoptować koła z drogowego smcr'a do torówki? czy będą za ciężkie?
Zależy jakie masz wymagania. Co do wagi, carbonowa Alpina to to nie jest. Pytanie czy jesteś w stanie odczuć różnice.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 90 91 92 93 94 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Opłaca się adoptować koła z drogowego smcr'a do torówki? czy będą za ciężkie?
Zależy jakie masz wymagania. Co do wagi, carbonowa Alpina to to nie jest. Pytanie czy jesteś w stanie odczuć różnice.
mainz napisał/a:Opłaca się adoptować koła z drogowego smcr'a do torówki? czy będą za ciężkie?
Zależy jakie masz wymagania. Co do wagi, carbonowa Alpina to to nie jest. Pytanie czy jesteś w stanie odczuć różnice.
Teraz pewnie nie wyczuję , ale za rok możliwe że już tak :)
Jaka jest optymalna szerokość tylnej felgi? 4.25 , 4,5 , 5.0 czy 5.5?
Jak wchodzi to 5.0
Jakie które felgi będą lepsze Fa-Ba , Sm Pro czy GoldSpeed?
Dlaczego nie mają przedniego błotnika ?
[url]https://www.youtube.com/watch?v=PSkiO7-g25k[/url]
Dlaczego nie mają przedniego błotnika ?
[url]https://www.youtube.com/watch?v=PSkiO7-g25k[/url]
taki regulamin + brak przedniego hamulca
Witam, mam pytanko , dobieram się do łożyska walka wyrównoważającego( ktm lc4 2004/2005 sm). Jaki gwint ma nakrętka na wale?
Witam, mam pytanko , dobieram się do łożyska walka wyrównoważającego( ktm lc4 2004/2005 sm). Jaki gwint ma nakrętka na wale?
Bez manuala to chyba daleko nie zajedziesz z tym remontem:
[url]https://drive.google.com/file/d/0B2-8B_LViIenSGNqa0p1T0dQNDg/view[/url]
no właśnie mam tego manuala i chyba już na starość mi się na oczy rzuciło bo widzę tylko ze napisali "odkręć" strona 4-12d rozkręcanie i 6-8d składanie :-(
znalazłem w tabelce cos takiego:
Hexagon nut at primary gear M20x1,5 Loctite 243 + 170 Nm
Collar nut flywheel (LC4, ADVENTURE, DUKE) M16x1,25 links 80° C + 150 Nm
czyli wygląda ze jest normlany gwint prawy dla 1 pozycji...
A ja widzę "LH thread" czyli left hand thread - lewy gwint. Przy statorze strona 4-4D. Nakrętka po drugiej stronie ma zawsze gwint odwrotny czyli prawy.
Widząc w która stronę kręci się wał można dojść do tego jaki jest gwint. Przy pracującym silniku wszystkie nakrętki mają się dokręcać podczas obrotu a nie odkręcać.
Tak jak pedały w rowerze.
Z tego co też pamiętam KTM oznacza jakoś nakrętki z lewym gwintem - są nacięte czy coś.
Czy ktoś może wie z czego jest zrobione koło o nr seryjnym 2611000104430 ze sklepu ktm? alu czy carbo?
Raczej alu.
A ja widzę "LH thread" czyli left hand thread - lewy gwint. Przy statorze strona 4-4D. Nakrętka po drugiej stronie ma zawsze gwint odwrotny czyli prawy.
Widząc w która stronę kręci się wał można dojść do tego jaki jest gwint. Przy pracującym silniku wszystkie nakrętki mają się dokręcać podczas obrotu a nie odkręcać.
Tak jak pedały w rowerze.Z tego co też pamiętam KTM oznacza jakoś nakrętki z lewym gwintem - są nacięte czy coś.
Gwint od strony sprzęgła jest prawy , odkręcone .dzieki
Ktoś kiedyś spotkał się z pokrowcem na siedzenie do 690 SMC? Pytam bo fabrycznie siedzenie jest bardzo śliskie.
Strony Poprzednia 1 … 90 91 92 93 94 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.067 sekund, wykonano 67 zapytań