Odp: Kupię WR250X
Ja u Bartka z Motoosw kupowałem swoją Husqvarne.
Zero problemów, fakturka (nie musisz lecieć do US)a i sprzęt bez problemów jak w opisie :)
Mysle że warto podjechać i obejrzeć.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja u Bartka z Motoosw kupowałem swoją Husqvarne.
Zero problemów, fakturka (nie musisz lecieć do US)a i sprzęt bez problemów jak w opisie :)
Mysle że warto podjechać i obejrzeć.
Tak, wiem że Mooosw mają dobre opinie, tylko powiedzcie czy jest sens płacić 12 tyś zł więcej żeby mieć SMCR skoro większość i tak po asfalcie będę latał a ten Duke 690 mam 60km od domu i jest pewnym sprzętem. Wiem że to nie SM ale taki Duke690 waży tyle co 640 LC4 a jeździ po asfalcie dużo lepiej.
Tak myślę że ten temat może się zakończy po 100 stronach . Kto się zakłada .
Ale tak myślę NASHMAN kup komarka i będzie gita albo ogar 200 zero serwisów i będziesz latał że ho ho . Nie rozumiem ludzi chcacych coś kupi ale żeby jechać 200 km to wyprawa życia . Masakra .
Jachu jakie 200 jakie 200, w obie strony wyjdzie mi 1100km. Raz już jakiś czas temu zrobiłem 600km na darmo i nie każdy ma czas i ochotę się wozić po kraju bezsensownie.
To po cholere glądać coś po co i tak niechce się jechać?
Jak się zdecyduję to przywiozą mi do domu.
A wtedy na żywo znajdę u siebie pod domem milion minusów i zabiorą spowrotem
Jesteś pewny? Mi się wydaje, że SMR ma znacznie bliżej do SX niż do EXC jeśli chodzi o silnik.
Jestem pewien. Ma bliżej do SX, ale to nadal RFS. Korba, tłok, cylinder, wałek rozrządu te same. Czy wytrzymałość takiego silnika przy użytku drogowym będzie mniejsza niż EXC? Pewnie trochę tak. Ale czy da się to odczuć? Wątpię. Dlatego napisałem, że praktycznie ta sama wytrzymałość.
Różnice są drobne, bo to nadal ta sama baza. Nie ma takich różnic jak pomiędzy np. XC4 i RF4
Najchętniej to bym kupił jakąś WR250X z jakąś fajną grubą kierownicą, tłumikiem FMF i kolektorem FMF powerbomb oraz kontrolerem RapidBike, z przebiegiem do 20 tyś. km (najchętniej w okolicach 10 tyś.) z przełożeniami 14/48.
Najchętniej to bym kupił jakąś WR250X z jakąś fajną grubą kierownicą, tłumikiem FMF i kolektorem FMF powerbomb oraz kontrolerem RapidBike, z przebiegiem do 20 tyś. km (najchętniej w okolicach 10 tyś.) z przełożeniami 14/48.
Też mam parę marzeń, których się nie da zrealizować :)
Kurła, kup te 525 :P
525 super, bo i lekkie i niewysokie. Tyle że ja wyczyna nie potrzebuję bo u mnie by się te motogodziny marnowały a remonty są nieuniknione. Od remontu nie uciekniesz. Podoba mi się trwałość WR250X. Kupił bym od razu jak by była jakaś
Ja przez długi czas nie wykorzystam w pełni 250 a co dopiero wyczynowego narowistego 525.
Najchętniej to bym kupił jakąś WR250X z jakąś fajną grubą kierownicą, tłumikiem FMF i kolektorem FMF powerbomb oraz kontrolerem RapidBike, z przebiegiem do 20 tyś. km (najchętniej w okolicach 10 tyś.) z przełożeniami 14/48.
No to chyba sobie poczekasz na taki ,,setup" z 5 lat jeszcze, jeśli w ogóle się doczekasz :)
Najchętniej to bym kupił jakąś WR250X z jakąś fajną grubą kierownicą, tłumikiem FMF i kolektorem FMF powerbomb oraz kontrolerem RapidBike, z przebiegiem do 20 tyś. km (najchętniej w okolicach 10 tyś.) z przełożeniami 14/48.
weź ty sobie nagraj ten tekst, puść to nagranie i siebie posłuchaj....
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 78 zapytań