Odp: Kupię WR250X
Kup w końcu te 525 i zmieniaj olej co 1500 kilosów, albo i wincyj. Da się :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kup w końcu te 525 i zmieniaj olej co 1500 kilosów, albo i wincyj. Da się :)
Dziku była opcja kupienia SMR525 (kolega DumDuma miał na sprzedaż, może jeszcze ma). Ale ludzie mnie straszą, że tam co jakiś czas trzeba wpakować 4-7 klocków na remonty, ale to bajka, bo w sumie najważniejsze - ten wyczyn by się marnował i sam chyba pisałeś, że szkoda motogodzin do takiego użytkowania jak moje (to że na śłiskiej nawierzni pojade bokiem to jeszcze nie znaczy, że tak ogarniam co by wykorzystać potencjał wyczyna).
Ale za 525 przemawia brak jakichś dupereli typu ride-by-wire, map, dwóch świec osobno mapowanych jak w SMCR, duża glleboodporność.
Dodatkowo boję się trochę że kartery w takim 13 letnim 525 będą już wymęczone serwisami i wymianami oleju.
Ale EXC a nie SMR, SMR zjada serwisowo każdego, tzn. mnie na pewno by zjadł. Ale znowu nie bądź już taka złotówa, jak chcesz dobrej zabawy to i kasę miej dobrą. Chcesz kupić WR, okej, ale zaraz potem chcesz wymieniać wydech, dolot, pewnie trzeba by i power commandera - a to kosztuje. Taki KLX 250, spoko jedzie, ale wątpię, żeby był fabryczny - [url]https://www.youtube.com/watch?v=PEnfL7cf_TU&t=1s&list=LLf1I8wD--ZvBmvoP_ZqzLPQ&index=35[/url]
Mój śwagier miał WR250R przerabianą na SM, dla mnie nie było tego polotu, dla niego też, w terenie dookoła komina spoko, ale pojeździć po nadwiślańskim piochu to tak ekhm...Tera znowu kuzyn zamienił XR650L na CRF 250L, no i żałuje z lekka, bo niby na jeździe testowej spoko, ale z klamotami i wyprawie w teren niestety ale każda nie-wyczynowa 250-tka ssie pałkę. Na ulicy to samo, niby fajnie, ale brak pazura. Na pewno znajdą się tacy, którzy zaprzeczą, no bo można to skorygować przełożeniami itp., ale jaka jest wtedy prędkość przelotowa? To co na podobnym przełożeniu zrobi 525/450 wyczyn? Śwagier właśnie w WR najbardziej nie lubił braku dynamiki, a przelot 100km do wawki to wg. niego udręka, bo czasem trzeba przy 120km/h kogoś wyminąć, nie?
I nie nastawiaj się tak na jeżdżenie po schodach, codziennie będziesz to robił? Zara ktoś podjebie i niebieskie na karku.
Moim zdaniem za 8 klocków by poszła [url]https://www.olx.pl/oferta/beta-450-rr-2006r-CID5-IDxnQAz.html#b37db75ca4[/url]
I masz zapas kasy na ew. remont przez zimę.
Betka w pytę za tą cenę - tylko ona ponoć jest sporo większa od RFS-a
- ciekawe czy ma papiery OK - bo moto z Włoch to oprócz dowodu jakieś wymeldowanie jest potrzebne czy coś ( może pokręciłem)
Dziku SMR525 nie ma tego samego silnika co EXC525?
No jest dużo racji w tym co napisałeś o wr250x, że może być faktycznie za słaba na czarnym, ale jak już pisałem, to akurat w moim przypadku zmiana przełożeń na 14/48 (14 z przodu z racji ochrony wahacza) daje spokojnie radę, a w trasy raczej nie będę latał, żeby gonić po prostych. Co do schodów to nie jest to jedyny aspekt, gdzie wr250 dawała by mi fun, bo jest żwirownia, gdzie można poskakać, + wr250x daje opcję w postaci masy różnych fajnych wygłupów w różnych miejscach. Kolega Shonek i Lewy mogą potwierdzić.
Nie dla każego moc i super przyspieszenia sa najważniejsze. Dla mnie najwięcej frajdy daje superporęczność i spokój w głowie co do remontów.
Nie, SMR 450/525 to inne silniki, inny jest chociażby wał, korbowód, zawory ma tytanowe itd.
Jak zrobisz remont w 525 to masz spokój na min. 10 000 kilosów, to samo będzie w EXC 500.
No jest dużo racji w tym co napisałeś o wr250x, że może być faktycznie za słaba na czarnym, ale jak już pisałem, to akurat w moim przypadku zmiana przełożeń na 14/48 (14 z przodu z racji ochrony wahacza) daje spokojnie radę, a w trasy raczej nie będę latał, żeby gonić po prostych.
Moja wr250x slaba nie jest, na 14/45z 120 kph goni po czarnym bez problemu. Z drugiej strony to nie ten sport zeby naparzac 299 ;) Tu sie fun liczy, bez remontów co sezon.
Nie, SMR 450/525 to inne silniki, inny jest chociażby wał, korbowód, zawory ma tytanowe itd.
Jak zrobisz remont w 525 to masz spokój na min. 10 000 kilosów, to samo będzie w EXC 500.
Drobne różnice, wytrzymałość praktycznie ta sama. Korba jest taka sama, EXC ma po prostu pełne ramiona wału. No i tytany, które można w każdej chwili zmienić na stal. No i jeszcze różnica w układzie zapłonowym, o ile ktoś nic nie pozmieniał.
Yamaha WR250X jest chyba jedynym motocyklem w tej klasie wagowej, który nie wymaga remontów generalnych, tylko zrobi 80-100 tyś. km. Na + także wtrysk i całkiem niezły zawias.
Xtremix przełożenia 14/45 to praktycznie jak byś miał seryjne 13/42. 120km/h na 6 biegu osiągasz przy 8000 obr/min.
Drobne różnice, wytrzymałość praktycznie ta sama. Korba jest taka sama, EXC ma po prostu pełne ramiona wału. No i tytany, które można w każdej chwili zmienić na stal. No i jeszcze różnica w układzie zapłonowym, o ile ktoś nic nie pozmieniał.
Jesteś pewny? Mi się wydaje, że SMR ma znacznie bliżej do SX niż do EXC jeśli chodzi o silnik.
SMR to SX tylko ma więcej biegów.
Hm...dziwne z tym SMR-em. Jak parę lat temu sprawdzałem różnicę między silnikami, to był korbowód za jakąś kosmiczną kasę, teraz patrzę, a to to samo co w EXC (?). Siedzi tam FCR 41 no i mimo 6 biegów przełożenia są inne niż w EXC.
Korbowód miliony monet kosztuje do 560 smr:)
I go nie produkują, to akurat 100% info z ktm sklep.
To ten SMC R o którym mówiłem:
[url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-690-smc-r-abs-raty-transport-akrapovic-10-000-km-CID5-IDxBj9Z.html#3e50e04cf5[/url]
co sądzicie?
Bo jeszcze mogę mieć Duke 690 2013 r. na pełnym Akrapie i z wieloma powerpartsami i oem klatką za 14900 i jeszcze do negocjacji.
jest 60 km ode mnie:
[url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-duke-690-na-kat-a2-doinwestowany-zarejestrowany-CID5-IDvHw72.html#58f654c379;promoted[/url]
Ktoś rzuci okiem, co o tym sądzicie?
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 73 zapytań